tikras lietuvis rašė:
Mali tą patį per tą patį - įprasta žydomasonų taktika ( "nori pabėgti nuo vienodo tau ir man apibrėžimo. Aš, rašydamas apie žydus, kaip sluoksnį, ir turėjau omeny visus žmones - judėjus, jehudimus"): tau, kaip apie blogiečius, sakoma apie žydus, kurie gali ir nebūti nei judėjai, nei jehudimai (irgi apie tai čia rašyta, yra nuorodų ir t.t.).
Citata:" šalia kaltųjų kentėjo ir buvo naikinami nekaltieji - faktas. O tai savo ruožtu įrodo, jog Adolfas visą žydiją laikė bloga".
1. visa žydija ir yra bloga pagal sąvoką (žydas ir reiškia blogietį - apie tai kalbėta ir nebemalk to paties per tą patį);
Aš iš pat pradžių priėmiau tavo terminologiją, kad žydas lygu blogas žmogus, tačiau nedavei savo sąvokos, kurią tada būtų galima naudoti vietoj sąvokos žydas , kuri buvo suvokiama plačiąja prasme; taigi tada, kad įvardinti žmonių grupę, kuri aprėpia judėjus, jehudimus, moteris, vaikus ir t.t., vien tik patogumo dėlei aš pasirinkau terminą "judėjai" - šiam atvejui netikslų,nes jis šiaip žymi tik religiją, bet maniau jog patogumo dėlei, kad būt patogiau diskutuot tu jį priimsi - bet tu sukritikavai - gerai, tada pamaniau, jog tiks terminas žydai (kaip sluoksnis) - vėlgi buvo blogai - ir vėl aš likau be termino;
Tada aš pagalvojau dar kartą pakeisti terminą - šį kartą naudoti "žydija" ir, kad nebesikabinėtum, specialiai paaiškinau kokia prasme aš šį žodį naudosiu :
Tylenis rašė:
tikras lietuvis rašė:
4.Citata:"realūs veiksmai (naikino visus) ir įrodo, jog Adolfas visus žydus(kaip sluoksnį) laikė blogais".
Apie žydus kaip tik ir kalbame, kad jie - blogis.
Kas kita - judėjai ar jehudimai
Tu vėl nori pabėgti nuo vienodo tau ir man apibrėžimo. Aš, rašydamas apie žydus, kaip sluoksnį, ir turėjau omeny visus žmones - judėjus, jehudimus, moteris, kūdikius ir vaikus.
Tada kausiu, kokį terminą man vartoti, kuris talpintų visus žmones, ne tik blogus (žydaujančius), bet ir nekaltus - judėjus, jehudimus, moteris, kūdikius, vaikus, senelius, tokius, kurie niekam blogo nedarė?
Kol duosi atsakymą, mano terminas tegul tada būna tam kartui- Žydija - kaip visų judėjų, jehudimų ir aplamai visų, tiek gerų, tiek blogų žmonių visuma. Jei netinka, mielai pakeisiu. Nes reikia, kad susikalbėtume , o tam reikia, kad naudodamiesi tuo pačiu kokiu nors terminu turėtume omeny tą patį.
Taigi, turėk omeny, kai žemiau rašysiu savo mintis apie žydiją, turėsiu omeny visus žmones, o ne tik blogus.
Taigi, su nauju terminu mano teiginys skamba jau taip:
Realūs veiksmai (naikino visus) ir įrodo, jog Adolfas visą žydiją laikė bloga.
Taip aišku?
Po to dar specialiai , kad nesusimaišytum, skliaustuose dar kartą paaiškinau kokia prasme naudoju žodį žydija:
Tylenis rašė:
Taigi, pagal pateiktą citatą išeina, kad Adolfas kovoja ne prieš žyduojančius, o prieš žydiją. Bet žydiją ne tavo prasme (tų, kurie žyduoja, t.y. daro blogus darbus, visuma), bet mano prasme (visų, tiek gerų tiek ir blogų žmonių visuma). Taigi, Adolfas nepaėmė visų, bloga darančių ir nepavadino jų žydais(tavo interpretacija), o paėmė visus judėjus, jedohimus, jų moteris, vaikus ir t.t., t.y. tiek gerą, tiek blogą darančius ir pavadino juos visus be išimties žydais - t.y. blogais ir vertais mirties (mano interpretacija). Kuri interpretacija teisinga? Mano, kadangi ji remiasi realiais faktais apie sunaikintus nekaltuosius.
Ir štai vėl tu, net po visų šitų paaiškinimų, vis tiek manai, kad aš naudoju žodį žydija tavo prasme:
tikras lietuvis rašė:
1. visa žydija ir yra bloga pagal sąvoką (žydas ir reiškia blogietį - apie tai kalbėta ir nebemalk to paties per tą patį);
Dabar aš galvoju - ar tu nesupranti, ar neskaitai to, ką aš rašau?
Tu gal jau pabandyk skaityti,o jei iš karto neišeina, nenusimink, bandyk dar kartą - gal pavyks? O jei pavyks po to gal įprasi, o kai įprasi - gal patiks?
Taigi dabar pranešu, jog pradedant šituo komentaru ir žemiau - naudosiu žodį "žydai" ne tavo prasme (blogi žmonės) ir tu jau man atleisk už tai,- o daugumos suprantama prasme (įvairių žmonių tiek gerų tiek ir blogų - judėjų, jehudimų, moterų, kūdikių visuma).
Taip - aišku? tikras lietuvis rašė:
2.jei kalbi apie judėjus, kurie, gal būt, pateko į tai, tai ne visi jie buvo taip baudžiami

Taip, būtent aš ir kalbėjau apie tuos, kurie buvo ne taip baudžiami! Ir dar daugiau, apie tuos, kurie buvo visai nebaudžiami, nes buvo paprasti nekalti žmonės.
Galiu tave pasveikint - kažkiek supratai, ir nors žodelis "jei", kurį vartoji, reiškia, kad abejoji ar supratai, tačiau vis tik tai nebuvo visiškai žirniai į sieną iš mano pusės.
Dabar dar kartą dėl viso pikto pasikartosiu - kalbėdamas apie tuos (judėjus, jehudimus ir t.t.) kurie buvo labai baudžiami, nes buvo labai blogi, ir apie tuos, kurie buvo ne taip baudžiami, nes buvo nelabai blogi, ir apie tuos, kurie buvo visai nebaudžiami, nes buvo paprasti nekalti žmonės, naudosiu žodį "žydai".tikras lietuvis rašė:
Apie vertimą dėl kovos prieš žydavimą.
Jei nesi asilas ir esi bent kiek susipažinęs su vertimo menu, tai turėtum žinoti, kad vertėjas, jei tikrai jis yra geras vertėjas, visada verčia taip, kad vertimas kuo tiksliau atitiktų verčiamo teksto mintį.
Turėčiau žinoti.
tikras lietuvis rašė:
Kaip tik aš, gal būt vienintelis pasaulyje, nes nesu susijęs su žydomasonais, išverčiau tą išsireiškimą teisingai.
Gal būt tu ir esi vienintelis pasaulyje, giliausiai perpratęs Adolfo sielos ir proto gelmes.
Tačiau likusiems pasaulio gyventojams tai yra neįmanoma padaryti, todėl jiems, kad perprasti Adolfą, tenka remtis ne tik jo knygos tekstais, bet ir jo vadovaujamos valstybės nuveiktais darbais.
tikras lietuvis rašė:
Visa kita - tavo paistalai: 1925m. jis tik išreiškė mintį ir nė su niekuo, sėdėdamas kalėjime, negalėjo kovboti.
Kada aš rašiau, jog jis sėdėdamas kalėjime su kuo nors kovojo? Vėl priskiri man kažkokius nebūtus dalykus.
Sėdėdamas kalėjime Adolfas diktavo knygą.
tikras lietuvis rašė:
N kartų čia lankeisi, o dabar šmik - jau jam nebetinka vertimas.
Gal ir tada netiko, bet nebuvo laiko pakomentuot, o po to užsimiršo. O tu gal manai, kad aš pamatęs internete kokį nors teiginį su kuriuo nesutinku, su riksmu "o siaube, internete kažkas neteisus!!", iškart viską metu - ūkį, bites, darbą ir puolu teiginį kritikuot bei taisyt?
tikras lietuvis rašė:
Jehudimai, ar tuomet tokia sąvoka buvo naudojama, ar buvo tokie išskirti - nežinia, nes jie pasirodo tik su naujos valstybės, sukurtos ant užgyventų, o paskui užgrobtų Palestinos arabų žemių (kuriuos tavo gerieji netgi nesibodėjo nužudytus kartais sumesti į šulinius - čia buvo duota tokia citata Izraelio žurnalisto)
Ir iš kur tu visa tai trauki, kad aš esu tai rašęs? Aš gi visą laiką kartoju ir kartoju, kad tarp žydų buvo visokių - gerų ir blogų, (t.y.vertų pačios griežčiausios bausmės). Ar nebūtų logiška teigti, jog tokių, kurie sumetinėja nužudytus į šulinius aš jokiu būdu nevadinčiau gerais?
Na ir pagaliau judame toliau pagal temą:
tikras lietuvis rašė:
Jei kas kitas pateko į mėsmalę, tai jau dėl kitų priežasčių - visais laikais nukenčia ir nekalti, kada yra kovojama prieš kaltus, todėl kaip tik už tai dera "dėkoti" kaltininkams visų pirma, kad jie savo elgesiu visa tai užvedė.
Su šituo sutinku, bet mūsų aptariamu atveju tai netinka, bandysiu pagrįst:
Per didelis skaičius nekaltų žmonių buvo sunaikintas. Nes kai į mėsmalę patenka atsitiktinai - tai tokių procentas nebūna labai didelis. Ir negali atsitiktinai į mėsmalę patekti pvz. vaikai ir kūdikiai - kadangi iš kart aišku, jog jie dar kol kas niekuo nenusikalto, nes paprasčiausiai nespėjo. Ir jei jie patenka,ir dar masiškai, reiškia čia nėra atsitiktinumo, o viskas vykdoma pagal planą. Ir kalbėdamas apie skaičius, čia aš turiu omeny ne tik žydus, bet ir SSRS gyventojus, kurių buvo sunaikinta 20-30 milijonų.Čia turiu omeny civilius. Gaunasi, kad jei tavo argumentas teisingas, tai tada beveik visi jie buvo kalti ir "tuda im i doroga"? O jei didžioji dalis buvo nekalti, tai tada tavo argumentas dėl atsitiktinumo vėlgi atkrenta.
tikras lietuvis rašė:
3. nėra jokių dokumentų, rodančių, kad Hitleris įsakė, bent, žudyti, todėl manyčiau, kad tos kovos tikslas greičiausiai buvo išstumti nepageidautiną sluoksnį, kurį išvarydavo visos valstybės ir iki tol, iš savų teritorijų dėl jų veiklos - žydavimo.
O cituotuose jo pasisakymuose iš jo knygos visai nėra jokios užuominos apie žudymą, todėl negiedok čia žydomasoninių giesmių apie kaltę - kol ji neįrodyta, tol tos kaltės nėra.
Ir vėl. Jau nebesuskaičiuojamą skaičių kartų aš vis pagaunu tave pripaišantį man tai, ko aš nerašiau.
Aš nerašiau, kad:
1. Jo knygoje yra užuominos apie žudymą. Kad tai parašyčiau aš turėjau knygą atidžiai perskaityt, o aš ją tik prabėgom perverčiau kelis kartus.
2. Kad yra dokumentų, rodančių, jog Hitleris įsakė žudyt. Gal tokių ir yra, bet kad aš taip parašyčiau, turėjau specialiai domėtis ta Hitlerio raštiškų įsakymų tema ir ją tyrinėti. O aš to nedariau ir todėl negaliu apie tai rašyt.
Ir dar galiu pridėt, dėl viso pikto, kad vėl manęs neapkaltintum- aš niekur nerašiau, jog Adolfas asmeniškai žudė žydus ar SSRS gyventojus.
O tai kodėl aš teigiu, jog Hitleris naikino kaltuosius ir nekaltuosius?
Gal iš pradžių ir buvo tikslas tik išstumti visus lauk iš valstybės (šito neneigiu), bet po to visus pradėjo stumt į anapilį - ir tai yra faktas. Plius SSRS gyventojų nereikėjo niekur stumt - jie gyveno savo žemėse - kodėl tada juos irgi naikino?
Kad naikinimo faktas buvo - pats tai pripažįsti.
O valstybės vadovas atsako (prisiima kaltę,) už veiksmus kuriuos vykdė jo vadovaujama (vykdanti jo raštiškus ir , (jei vadovas diktatorius) - žodinius įsakymus) valstybė.
Vadovas neprisiima kaltės gal (gal) tik tuo atveju, kai jis yra fiktyvus vadovas - tik klounas, kurio darbas yra tik rodytis žmonėms ir rėžti kalbas, o sprendimų jis nepriima jokių ir realiai valdo kiti.
Adolfas buvo valstybės vadovas? Buvo. Tai ar atsako už valstybės veiksmus? Mano nuomone, atsako.
Ar jį galima sutapatinti su valstybės vykdomais veiksmais? Taip. Tada ar galima teigti, jog jis naikino (kaltuosius ir nekaltuosius)? Mano manymu, galima.
O gal tavo manymu tai neteisinga?
O gal tu galvoji, kad Hitleris buvo tik neturėjęs jokios valdžios ir nepriiminėjęs jokių sprendimų klounas?
O gal net manai, jog jis išvis nežinojo, kad vyksta naikinimai?
Jei tai įrodysi, tokiu atveju aš pripažinsiu, kad klydau ir kad tu buvai teisus.
tikras lietuvis rašė:
O cituotuose jo pasisakymuose iš jo knygos visai nėra jokios užuominos apie žudymą, todėl negiedok čia žydomasoninių giesmių apie kaltę - kol ji neįrodyta, tol tos kaltės nėra.
Beje, dar lyg ir į teisininkus mokaisi - tokius dalykus turėtum žinoti?
Tai ką, jei organizuoto nusikalstamumo gaujų bosai nepalieka jokių raštiškų įrodymų apie savo įsakymus vykdyti nusikalstamą veiką, tai kaltės nėra?
Stalinas berods (berods) irgi nepaliko jokių raštiškų įsakymų atlikti kai kuriems veiksmams - tai irgi gaunasi nekaltas?
Ne, šito mūsų nemokė, nežinau, gal kai tu mokinaisi taip ir mokė, bet kai aš mokinaus- taip jau nebemokė.
