Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 28 Bal 2024 19:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Lap 2010 13:55 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27106
Miestas: Ignalina
Jurijus Sliozkinas „Žydų šimtmetis“

Atvirkštinė „Mein Kampf“ pakeliui į lietuviškas smegenis


Šaltinis - http://www.balsas.lt/print/509013
http://www.balsas.lt/naujiena/509013/at ... genis-foto

Arūnas Brazauskas
2010.11.02 07:00

    Jurijaus Sliozkino „Žydų šimtmetis“ pagaliau pasiekė Lietuvos skaitytojus. Taip – tai šedevras. Autorius – galbūt genijus. Ir tikrai žydas.

Paveikslėlis

Yuri Slezkine http://en.wikipedia.org/wiki/Yuri_Slezkine – Юрий Слёзкин http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%D1%84%29 – Jurijus Sliozkinas

     Jis yra Kalifornijos universiteto Berklyje (Berkeley) Rusijos istorijos profesorius. J. Sliozkinas gimė 1956 m. Rusijoje. Maskvos universitete įgijo vertėjo iš portugalų kalbos specialybę. Vertėjavo Mozambike, Portugalijoje. 1983 m. emigravo į JAV. 2004 metais pasirodęs „Žydų šimtmetis“ („The Jewish Century“) tapo bestseleriu.

Paveikslėlis

Yuri Slezkine. ŽYDŲ ŠIMTMETIS. ŽYDAI ŠIUOLAIKINIAME PASAULYJE.

Tyto alba, 2010.

Vertė Laimantas Jonušys

Du dideli skirtumai – «две большие разницы»


    Rusiškai rašantis Nikolajus Slavianskis pavadino J. Sliozkino knygą atvirkštine „Mein Kampf“ – „Mein Kampf“ наоборот http://magazines.russ.ru/oz/2005/2/2005_2_25.html .

    Aš irgi sutinku, kad J. Sliozkinas yra „išvirkščias“ Adolfas Hitleris.

    Sliozkinas – šmaikštus ir vingrus, Hitleris – nuobodokas. Sliozkino intelektas vis dėlto moksliškas – faktai iliustruoja tam tikrą teoriją; Hitlerio intelektas – dogmiškas, faktai jam reikalingi pagrįsti tikėjimą apie rasių kovą. Sliozkinas – rašytojas, Hitleris – kalbėtojas („Mein Kampf“ užrašė Rudolfas Hessas). Sliozkinas interpretuoja, Hitleris žeria, kas įsirėžė jo mechaniškoje atmintyje.

     „Mein Kampf“ http://web.archive.org/web/200701230139 ... E/putx.txt – vokiečių įsitvirtinimo Europoje ir pasaulyje programa. „Žydų šimtmetis“ – jau įvykusios visuotinės žydų pergalės konstatacija.

      Taigi autorius Sliozkinas ir autorius Hitleris – „du dideli skirtumai“,  «две большие разницы», kaip sakoma Odesoje.

Kodėl žydai groja smuikais ir lošia šachmatais?


       Žurnalistas ir leidėjas Sergejus Parchomenka http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0%B8%D1%87 , Rusijos žydų kongreso narys, (tiklažmogis cook) savo bloge http://cook.livejournal.com/14582.html rašė, kad J. Sliozkinas „ryžtasi rimtai, iš esmės, pasiremdamas kolosalia istorine, demografine, etnografine, statistine, ekonomine medžiaga, apmąstyti pačius „nepadoriausius“ tradiciškai antisemitinius klausimus – ir duoti išsamius, argumentuotus, labiausiai pagrįstus atsakymus“.

       S. Parchomenka išsako tuos „nepadoriausius“ klausimus:

Kodėl žydai čia susišlavė visus pinigus?

Kodėl žydai viskam vadovauja?

Kodėl žydų tiek mažai, o jie visur, kur bepažvelgsi?

Kodėl žydai visuomet groja smuikais ir lošia šachmatais?

Kodėl žydai taip norėjo savo Izraelio, o dabar neišsinešdina tenai visi?

Kodėl žydai visada rengia suokalbius, sąmokslus ir perversmus?

Kodėl žydai visada padeda vieni kitiems?

Kodėl žydai taip mėgsta kalbėti, jog jie – žydai, tačiau tuo pat metu visada tai slepia?

Kodėl žydai keičia pavardes ir naudoja pseudonimus?

Kodėl žydai kalba svetimomis kalbomis, tačiau išsaugo savąją?

Kodėl žydai valgo košerinį maistą, tačiau iš tiesų mėgsta kiaulieną?

Kodėl žydai Rusijoje organizavo revoliuciją?

Kodėl žydai sudarė daugumą bolševikų partijos vadovybėje ir Lenino vyriausybėje?

Kodėl žydai pradžioje organizavo represijas ir labai žiauriai jas vykdė, o paskui patys labiausiai nuo jų nukentėjo

Kodėl jie visada mus, nežydus, aplošia?

Kodėl žydai viską iš mūsų, nežydų, atima?

Kodėl jie taip lengvai mus apgauna?

Kodėl jie garsiau už kitus rėkia apie genocidą?

Kodėl nuo jų dvokia česnaku?

Kodėl jie veda mūsų merginas?

Kodėl jų moterys pačios gražiausios?

Kodėl jie visi tokie atstumiantys?

Kodėl aš jų taip nekenčiu?

Kiek dar reikės juos pakęsti?

      Vienas iš komentatorių parašė, kad dėl česnako S. Parchomenka persistengė. Iš tiesų, nepamenu, kad J. Sliozkinas kur nors teigtų arba neigtų, kad nuo žydų trenkia česnaku. Gal neįdėmiai skaičiau.

      Cituoti klausimai yra tam tikra J. Sliozkino teiginių interpretacija. Jis pats klausimų taip neformuluoja. O interpretacijas verta pasitikrinti pagal pradinį šaltinį.

      Ta proga paminėsiu pamokomą pavyzdį. Leonidas Donskis, vertindamas Jono Mikelinsko publicistiką, rašo:

„Ar kas nors iš mūsų inteligentų ir politikų bent kartą atvirai ir principingai įvertino rašytojo Jono Mikelinsko esė „Mes ir jie“, kur juodu ant balto dėstomi žydiškos komunizmo kilmės teorija ir kiti Goebbelso propagandos perlai? Kodėl nebuvo įžvelgta grėsmė šalies tarptautinei reputacijai tada, kai būsimasis Nacionalinės premijos laureatas savo opuse juodu ant baltu išdėstė geltonojoje antisemitinėje literatūroje platinamą idėją, kad „Holokausto architektas“ Adolfas Eichmannas pats buvo žydas ir kad Holokaustas buvo pačių žydų užsakytas bei suplanuotas dalykas, leidęs visus žydus sugrąžinti į Palestiną ir įkurti Izraelio valstybę?

      L. Donskis necituoja J. Mikelinsko, o tiktai perpasakoja jį. Taip ir S. Parchomenka užuodžia česnako temą J. Sliozkino knygoje. Ar ten yra česnako, galima sužinoti tiktai perkrimtus „Žydų šimtmetį“. J. Mikelinsko mintis irgi patartina rekonstruoti ne pagal L. Donskį, o pagal originalą – knygą „Kada KODĖL taps TODĖL?“ http://www.manoknyga.lt/knyga/kada-kode ... todel.html

Merkurininkai ir apolonininkai


      „Žydų šimtmečio“ vertimas į rusų kalbą vadinasi „Merkurijaus era“ («Эра Меркурия»). Nežinia, kodėl leidėjai pasirinko tokį pavadinimą. Gal nuogąstauta, kad knygą su žodžiu „žydas“ antraštėje skaitytojai palaikys dar vienu specifiškai žydišku leidiniu – greta žydų kulinarijos, žydiškų anekdotų ir pan. O gal norėta išryškinti J. Sliozkino veikalo teorinius pamatus.

      „Žydų šimtmetį“ sudaro įžanga ir keturi skyriai:

1. „Merkurijaus sandalai. Žydai ir kiti klajokliai“. (Skyrius apie teorines prielaidas.)

2. „Svano nosis. Žydai ir kiti modernybės žmonės“.

3. „Babelio pirmoji meilė. Žydai ir Rusijos revoliucija“.

4. „Hodėlės pasirinkimas. Žydai ir trys pažadėtosios žemės“. (Skyrius apie žydų likimus Sovietų Sąjungoje, Amerikoje ir Izraelyje.)

     Manau, kad visas veikalas, kurį puikiai išvertė Laimantas Jonušys, įkandamas raštingam žmogui, nors teorinė dalis gal labiau suprantama antropologijos ir sociologijos ragavusiems humanitarams.

     Pirmajame skyriuje J. Sliozkinas dėlioja teorinius pamatus. Jis priešpastato Apolono ir Merkurijaus tautas. Apolonininkai – sėslūs žmonės, užsiimantys žemės ūkiu jų ginamose teritorijose.  O merkurininkų tautos klajoja po pasaulį ir verčiasi veiklomis, kurias apolonininkai laiko pavojingomis, gėdingomis, keistomis – pavyzdžiui, finansinėmis operacijomis, prekybiniu ir politiniu tarpininkavimu, kalvyste, gydymu, burtininkavimu.

     Merkurininkais tampa etnosai arba jų dalys. J. Sliozkinas vardija klajoklius: čigonai, armėnai, į Rytų Afriką atklydę Indijos gyventojai, po pasaulį pasklidę kinai. Apolonininkų teritorijose merkurininkai yra prašalaičiai. Apolonininkai juos laiko gudriais, klastingais, godžiais, suktais, bailiais. Merkurininkai irgi atsilygina antipatija. Apolonininkai jiems yra kvaili, neišprusę, agresyvūs. Norėdami prasigyventi, merkurininkai turi būti lankstūs, išradingi, verslūs. Žydus J. Sliozkinas laiko dvigubais merkurininkais, kadangi jie yra knygiai.

     Europos civilizacijai ėmus dominuoti pasaulyje, žydai tapo merkurininkų etalonu. Kinai vadinami „Azijos žydais“, bet žydų niekas nevadina „pasaulio kinais“.

     Apie jo nagrinėjamą laikotarpį J. Sliozkinas rašo:

„Modernioji epocha yra žydų epocha, o ypač dvidešimtas amžius yra žydų šimtmetis. Modernizacijai būdinga masinė urbanizacija, mobilumas, raštingumas, intelektualinis sudėtingumas, fizinis lepumas ir profesinis lankstumas. Jai būdinga puoselėti žmones ir simbolius, o ne laukus ir bandas. Būdingas ir prasigyvenimo siekis dėl išsimokslinimo, išsimokslinimas dėl prasigyvenimo ir prasigyvenimas bei išsimokslinimas kaip savitiksliai dalykai. Jai būdinga tai, kad valstiečiai ir didikai virsta prekybininkais ir dvasininkais, taip paveldėtas privilegijas pakeičia įgytas prestižas, išardžius luomus iškyla individai, branduolinės šeimos ir knygas skaitančios gentys (tautos). Kitaip sakant, modernizacijoje visi tampa žydais.

(...)

Pagrindinė moderniosios epochos religija yra nacionalizmas – tikėjimas, naują visuomenę vaizduojantis kaip seną bendruomenę ir leidžiantis ką tik urbanizuotiems didikams bei valstiečiams svetimoje vietoje jaustis kaip namie. Kiekviena valstybė turi būti gentis, kiekviena gentis turi turėti savo valstybę. Kiekviena žemė yra pažadėtoji, kiekviena kalba – Adomo, kiekviena sostinė – Jeruzalė ir kiekviena tauta – išrinktoji (ir labai sena). Kitaip sakant, nacionalizmo epochai būdinga  tai, kad visos tautos tampa žydų tautomis“.

     Toks mintijimas man visiškai priimtinas, tik nereikia pamiršti, kaip J. Sliozkinas vartoja sąvokas ir tyčia jų nepainioti.

      Drįstu manyti, kad „Pragiedruliai“, kuriuos Vaižgantas vadina „vaizdais kovos dėl kultūros“, yra „vaizdai lietuvių įsiliejimo į žydiją“. Tik „žydai“ šiuo atveju nėra etniniai žydai, judėjai ir pan., o judrūs, valyvi, raštingi, šnekūs, vingraus proto, amato požiūriu lankstūs miestelėnai, kurie puoselėja žmones ir simbolius, o ne laukus ir kaimenes – t. y. merkurininkai pagal J.Sliozkiną.

„Goebbelso propagandos perlai“


      Pamenu, sovietmečiu, kada bet kokios rūšies erotiniai tekstai ir vaizdiniai buvo sunkiai prieinami, paaugliai pradėdavo pažintį su kai kuriais rimtosios literatūros tekstais nuo ypatingų vietų. Pavyzdžiui, Ernesto Hemingvėjaus „Kam skambina varpas“ buvo vertinamas dėl scenų miegmaišyje.

      Spėju, kad „Žydų šimtmečio“ tam tikri fragmentai dėl jų turinio bus skaitomos ir kopijuojamos dažniau už kitus. Ne dėl erotikos, o todėl, kad autorius tarsi peržengia tam tikrus ideologinius tabu.

       Pateikiu labai paviršutinišką tokių vietų sąrašą. Nurodytas „Žydų šimtmečio“ lietuviško leidimo puslapis, prie to pridėta kokia nors J. Sliozkino citata. Norint įsigilinti į reikalo esmę reikėtų atsiversti knygą ir perskaityti ilgesnes ištraukas.

62. „1908 – 1911 m. visoje Vokietijoje žydai sudarė 0,95 proc. gyventojų ir 31 proc. turtingiausių šeimų“.

64. „Nepriklausoma tapusioje Lietuvoje 1922 m. žydai sudarė 31,5 proc. Kauno universiteto studentų (tačiau dėl valdžios tautinės politikos tai neilgai truko)“.

65. „XIX–XX a. sandūroje Vienoje 62 proc. advokatų, pusė gydytojų ir stomatologų, 45 proc. medicinos dėstytojų ir ketvirtadalis visų dėstytojų buvo žydai, jie sudarė ir 51,5–63,2 proc. žurnalistų“.

103. „Lenkijoje „etniniai“ žydai sudarė pirmosios komunistų vadovybės daugumą (7 iš maždaug 10). XX a. ketvirtame dešimtmetyje jie sudarė nuo 22 iki 26 proc. visų partijos narių, 51 proc. komunistinio jaunimo organizacijos (1930), 75 proc. partijos propagandos aparato (...) ir daugumą Centro komiteto narių. Tuo pačiu laikotarpiu Jungtinėse Valstijose žydai (daugiausiai imigrantai iš Rytų Europos) sudarė apie 40–50 proc. Komunistų partijos narių...“

133. „1851 m. žydai sudarė 70 proc. visų Kuržemės pirklių, 75 – Kauno..."

134. „Keli žydų finansininkai iš Varšuvos ir Lodzės įsteigė pirmuosius Rusijos akcinius bankus...“

137. „ 1887 m. Odesoje žydams priklausė 35 proc. fabrikų, gaminančių 57 proc. visų fabrikų produkcijos...“

165. „...bent 99 (62,3 proc.) iš 159 politinių emigrantų, 1917 m. sugrįžusių į Rusiją per Vokietiją „plombuotais traukiniais“, buvo žydai...“

188. „1917 m. spalio 23 d. bolševikų Centro komiteto pasitarime, nubalsavusiame pradėti ginkluotą sukilimą, 5 iš 12 dalyvaujančių narių buvo žydai. Trys iš septynių politbiuro narių, įpareigotų vadovauti Spalio sukilimui, buvo žydai... Visos Rusijos centriniame vykdomajame komitete (VCIK), išrinktame antrajame Tarybų suvažiavime (kuris ratifikavo bolševikų valdžios paėmimą, priėmė dekretus dėl žemės ir taikos ir sudarė Liaudies komisarų tarybą, vadovaujamą Lenino), buvo 62 bolševikai (iš 101 nario). Tarp jų -23 žydai, 20 rusų, 5 ukrainiečiai, 5 lenkai, 4 „pabaltijiečiai“, 3 gruzinai ir 2 armėnai. Kaip teigė Naumas Rafalkesas-Niras, atstovavęs Poalei-Cion partijai, visi 15 pranešėjų, savo partijų vardu pasisakiusių apie valdžios paėmimą, buvo žydai (iš tikrųjų turbūt 14)“.

232. „1926 m. žydai sudarė 1,8 proc. Sovietų Sąjungos gyventojų ir 20 proc. privačių prekybininkų (Ukrainoje – 66 proc., Baltarusijoe – 90 proc.). Petrograde (1923) verslininkų, samdančių darbo jėgą, dalis tarp žydų buvo 5,8 karto didesnė negu tarp kitų gyventojų. 1924 m. žydų „nepmanams“ priklausė 75,4 proc. vaistinių, 54,6 proc. audinių parduotuvių...“

235. „Kai NEPui atėjo galas, ir visi išlikę verslininkai – tarp jų gausiai atstovaujami žydų „tėvai“ – buvo ujami, apiplėšiami, areštuojami ir metami iš namų, dauguma šiai operacijai vadovaujančių OGPU pareigūnų patys buvo žydai... 1934 m., kai OGPU buvo pertvarkyta į NKVD, tarp „vadovaujančių kadrų“ žydai „pagal tautybę“ sudarė didžiausią grupę (37 žydai, 30 rusų, 7 latviai, 5 ukrainiečiai, 4 lenkai, 3 gruzinai, 3 baltarusiai, 2 vokiečiai ir 5 įvairūs kiti). Dvylikai svarbiausių NKVD skyrių ir valdybų, tarp jų policijos (darbininkų ir valstiečių milicijos), darbo lagerių (GULAG), kontržvalgybos, „išorinio stebėjimo“ ir ekonominio sabotažo, vadovavo žydai – visi jie, išskyrus du, buvo atvykėliai iš buvusios Sėslumo zonos“.

285. „Žydai, kurių tarp neelitinių aukų nebuvo gausu, apskritai per Didįjį terorą nukentėjo santykinai nedaug. 1937–1938 m. už politinius nusikaltimus buvo areštuota apie 1 proc. sovietinių žydų, o štai lenkų – 16 proc., latvių – 30 proc. 1939 m. pradžioje žydų dalis GULAGe buvo apie 15,7 proc. mažesnė negu jų dalis tarp Sovietų Sąjungos gyventojų. Tai lėmė faktas, kad žydai nebuvo persekiojami kaip tautinė grupė“.

312. „Kas gi buvo marksizmo-leninizmo globėjai? 1949 m. žydai „pagal pasą“ sudarė 19,8 proc. sovietinių marksizmo-leninizmo profesorių, 25 proc. marksizmo-leninizmo dėstytojų Maskvos, Leningrado, Kijevo, Charkovo, Rostovo, Saratovo, Kazanės ir Sverdlovsko aukštosiose mokyklose...“

328. „Amerikos žydai... 1969 m. žydai (mažiau kaip 3 proc. gyventojų) sudarė 27 proc. teisės dėstytojų, 23 proc. medicinos dėstytojų ir 22 proc. biochemijos profesorių. Septyniolikoje prestižiškiausių JAV universitetų jie sudarė 36 proc. teisės profesorių, 34 proc. sociologų, 28 proc. ekonomistų, 26 proc. fizikų, 24 proc. politologų, 22 proc. istorikų, 20 proc. filosofų ir 20 proc. matematikų. 1949 m. Jeilio universitete buvo vienas profesorius žydas, 1970 m. 18 proc. Jeilio profesorių buvo žydai. Žydų laimėjimais Jungtinės Valstijos ėmė vytis Sovietų Sąjungą kaip tik tada, kai Kremlius pasišovė užgniaužti žydų laimėjimus Sovietų Sąjungoje“.

372. „Iš septynių didžiausių „oligarchų“, kurie Sovietų Sąjungos griuvėsiuose sukūrė milžiniškas finansines imperijas ir Jelcino laikais dominavo Rusijos ekonomikoje bei žiniasklaidoje, vienas (Vladimiras Potaninas) yra aukšto rango sovietinio užsienio prekybos sferos valdininko sūnus, kiti šeši (Piotras Avenas, Borisas Berezovskis, Michailas Fridmanas, Vladimiras Gusinskis, Michailas Chodorkovskis ir Aleksandras Smolenskis) – žydai, susikrovę turtus „iš oro“...“

378. 1994 m. Vanity Fair pristatė dvidešimt tris informacijos sklaidos magnatus, kurie, pasak žurnalo, sudaro „naująjį elitą“: „vyrai ir moterys iš pramogų, komunikacijų ir kompiuterių verslo, kurių užmojai ir įtaka pavertė Ameriką tikra Informacijos epochos supergalybe“. Vienuolika iš jų (48 proc.) buvo žydai“.

373. „Tokių neteisėtų sampratų kaip „Vokietija vokiečiams“ ir „Didžioji Serbija“ izraelietiškas atitikmuo – „žydų valstybė“ – laikomas savaime suprantamu ir Izraelyje, ir kitur.“

***

      S. Parchomenka, bandantis įtikinti save, jog J. Sliozkino knygoje jisai ras atsakymus į rūpimus klausimus („Kodėl žydai organizavo Rusijoje revoliuciją?“ ir t. t.), guodžiasi http://cook.livejournal.com/14582.html :

„Štai dabar, kada prie manęs pristos su kuriuo nors iš tų klausimų dar viena didžiavalstybinė padugnė su Tautų draugystės ir Spalio revoliucijos ordinais, aš atsakydamas paklausiu: „O jūs kodėl man šį klausimą užduodate? Vien tam, kad parodytumėte savo neapykantą ir panieką? Tada prasmekite po velnių. O jeigu jums iš tiesų norisi kažką svarbaus sužinoti – tada štai kas: eikite (...) nusipirkite Jurijaus Sliozkino knygelę (...) ir skaitykite. Ir tenai rasite atsakymus į tuos klausimus, kurie pusę gyvenimo neduoda jums nei ramiai miegoti, nei ėsti savo malonumui“.

      Toks įspūdis, kad iki J. Sliozkino veikalo pasirodymo inteligentiškas žydas neturėjo ką atsakyti „didžiavalstybinei padugnei“, kada ši erzindavo jį faktais apie žydų įsigalėjimą.

      O ką keičia J. Sliozkino „Žydų šimtmetis“? Ar ten yra tie atsakymai? Knygoje „didžiavalstybinė padugnė“ perskaitys tai, kas vienu ar kitu pavidalu seniai žinoma iš antisemitine laikomos literatūros.

      Hipotezę apie galimai žydišką A. Eichmano kilmę galima dėti greta faktų apie tai, kad žydai iš NKVD tardė žydus „nepmanus“.

      Dėl žydų įsigalėjimo JAV ir pasaulio finansuose kažkada graudenosi „automobilių karalius“ Henry's Fordas.

      Henry'o Fordo http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Ford knyga „Tarptautinė žydija“ http://en.wikipedia.org/wiki/The_International_Jew buvo išleista nacistinėje Vokietijoje.

Paveikslėlis

      1938 m. liepą Vokietijos konsulas įteikė H. Fordui Vokietijos erelio didįjį kryžių – aukščiausią nacistinės Vokietijos apdovanojimą, kurį galėjo gauti užsienietis.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

      Įdomu, kiek J. Sliozkino pateiktų faktų kažkada mirgėjo tarp Goebbelso propagandos perlų? J. Sliozkinas sviedžia tuos faktus atgal, apipindamas juos sociologinėmis interpretacijomis, pavienių asmenų istorijomis. Daro tai su didžiule įtaiga.

      Nežydas iš provincijos, kuris kiekvienam KODĖL? bandė atrasti TODĖL, atrodo lyg pilkas akmenėlis šalia kelio, kuriuo prašvilpė tviskantis J. Sliozkino limuzinas.

Vis dėlto, KODĖL?


      Perkošus J. Sliozkino knygą, lieka įspūdis, kad visi „todėl“, aiškinantys žydų sėkmę, sutelpa į kelis sakinius. Žydų vyrai mažiausiai porą tūkstančių metų yra 100 proc. raštingi.

      Kitas žydų reikalų ekspertas Andrejus Burovskis http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1% ... 0%B8%D1%87 knygoje „Žydai, kurių nebuvo“ pažymi, jog švietimo rungtyje antrąją vietą užimantys japonų vyrai šimtaprocentinį raštingumą pasiekė tiktai XVI a.

      Žydukas pradeda mokytis skaityti beveik tuo pat metu, kada atsistoja ant kojų. Biblinių ir talmudistinių abstrakcijų gliaudymas matyt suteikia pranašumų kremtant gojų mokslus.

      Žydai ilgokai buvo raštingiausia Rusijos, paskui Sovietų Sąjungos tauta. Žydų sėkmę komunistinėje Rusijoje lėmė tai, kad senasis elitas buvo sunaikintas, o merkurininkai žydai dėl savo išprusimo labai tiko tapti naujosios valdžios kadrais.

      Yra dalykų, kurių J. Sliozkinas neliečia. Dar vienas TODĖL – tai liaudyje paplitusi nuomonė, kad santuokos tarp mažos bendruomenės narių veda prie kraujomaišos, dėl ko gausėja apsigimėlių ir labai gabių žmonių.

      Aišku, tokia „rasinė teorija“ įgauna svorio tiktai tada, kada apie tai parašo „The New York Times“ http://www.nytimes.com/2005/06/03/scien ... .html?_r=1 .

      Genetikos tyrinėtojai iš Jutos (Utah) universiteto Henry's Harpendingas ir Gregory's Cochranas populiarią nuomonę pagrindė tyrimais: aškenazių (iš Europos kilusių žydų) intelektinis pranašumas, kurį rodo psichologiniai testai, yra genetinė anomalija. Minėti mokslininkai nėra žydų kilmės, Juta – mormonų tėvonija.

      H. Harpendingas ir G. Cochranas parašė veikalą http://en.wikipedia.org/wiki/The_10,000_Year_Explosion , kurį gyvai aptarinėja žydų spauda http://www.evreimir.com/article.php?id=25233 .

      Kai kurie svarstymai tiktų prie J. Sliozkino cituojamų anekdotų. Atseit H. Harpendingo ir G. Cochrano teoriją apie žydų genialumą pagrindžia ir Nobelio premijos laureatų ukrainiečių sąrašas: 1952 m. – Selmanas Waksmanas; 1966 m. – Shmuelis Yosefas Agnonas; 1971 m. – Simonas Kuznetsas; 1981 m. – Roaldas Hoffmannas; 1992 – Georgesas Charpakas. Tai lyg ir patvirtina priežodį: „Kur praėjo ukrainietis, žydui nėra ką veikti“.

Mes nugalėjome!


      Bet J. Sliozkinas nelinkęs leistis į svarstymus apie genetiką. Nelinkęs jis per daug kapstyti ir klausimo „Kas kaltas?“ Tačiau jis sąžiningai konstatuoja, kas ką sako ir ko nesako:

„Daugumoje nacionalistinių žydų pasakojimų Sovietų Sąjungos istorinė atmintis nukreipta į tai, kaip žydus persekiojo baltieji, naciai ukrainiečių nacionalistai ir pokarinė sovietinė valstybė, bet neprisimenama žydų revoliucija prieš žydiškumą, žydų tapatinimasis su bolševizmu ir neprilygstama žydų sėkmė trečiojo ir ketvirtojo dešimtmečio sovietinėje aukštuomenėje.

Antra vertus, kai kurie rusų nacionalistų pasakojimai bolševizmą prilygina žydiškumui, siekiant pavaizduoti Rusijos revoliuciją kaip daugiau ar mažiau sąmoningą svetimųjų puolimą prieš rusų tautą ir kultūrą. Man tai rašant, Solženicynas paragino žydus prisiimti „moralinę atsakomybę“ už tuos savo gentainius, kurie buvo „geležinėje bolševikų vadovybėje, ir dar daugiau – prisidėjo didžiulę šalį vedant blogu keliu“.

Remdamasis tuo, kad Vokietija pripažino „moralinę ir materialinę“ atsakomybę už holokaustą, ir atgaivindamas Vasilijaus Šulgino argumentus apie žydų „kolektyvinę kaltę“ dėl įvykusios revoliucijos, jis ragina žydus „atgailauti“ dėl „savo dalies ČK sušaudymuose, baržų skandinime su pasmerktaisiais Baltojoje ir Kaspijos jūrose, dėl savo dalies kolektyvizacijoje, Ukrainos bade, visose sovietinio valdymo niekšybėse“.

Kaip ir dauguma bandymų krikščionišką asmeninės nuodėmės sampratą pritaikyti nacionalistiniams reikalavimams pripažinti paveldimą gentinę atsakomybę, Solženicyno kreipimasis nenumato galutinio nuodėmių atleidimo, konkuruojančių pretenzijų moralinio arbitražo procedūros ir neragina savo tautiečių prisiimti neribotos atsakomybės dėl veiksmų, kuriuos įvairūs kitataučiai – arba jų apsišaukę atstovai – gali laikyti niekšiškais ir specifiškai rusiškais“. (370 p.)

      N. Slavianskis, kritikuojantis J. Sliozkiną iš krikščionio pozicijų http://magazines.russ.ru/oz/2005/2/2005_2_25.html , bando įžvelgti gilumines autoriaus užmačias:

„Tiesą sakant, Sliozkino knyga man atrodo daugeliu vietų provokacinė, ji – savotiška atvirkštinė „Mein Kampf“. Apolonininkų tiesai priešpastatoma merkurininkų tiesa. Kadangi pasaulis greitai taps visiškai merkuriškas, tai valdys jį prigimtiniai merkurininkai, t.y. merkurininkai kvadrate. Ši Sliozkino išvada, be abejonės, prisidės prie visokiausių aistrų kurstymo ir knygos komercinės sėkmės, tačiau vargu ar sukels tikrai akademinę polemiką.

       Terminologinis maskavimas nieko neapgaus, o provokacinė esmė išliks. Ta esmė – pasitikint savimi padarytas pareiškimas: mes nugalėjome, ir toksai istorijos dėsnis“.

Kurių tautų geriau neliesti


       J. Sliozkino knyga Rusijoje nesukurstė valstybinio masto aistrų. Gal žydai ir rusai yra tiek įpratę prie tarpusavio santykių aiškinimosi, kad dar vienos skandalingos knygos pasirodymas nesukėlė rimto skandalo.

      Tačiau leisti knygas Rusijoje nėra nepavojinga. Šįmet Rusijoje gana triukšmingai aptarinėta vadinamoji Aleksandro Vdovino ir Aleksandro Barsenkovo byla http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... 0%B2%D0%B0 .

      Du profesoriai turėjo nemalonumų dėl jų rašyto istorijos vadovėlio trečiosios laidos. Reikalas buvo svarstoma Rusijos visuomenės rūmuose (Общественная палата) knygos spausdinimas sustabdytas, autoriams grėsė bylos dėl nacionalinės nesantaikos kurstymo.

      Šįkart skandalo variklis buvo Čečėnijos įgaliotinis žmogaus teisių klausimais. Jam užkliuvo vadovėlio teiginys http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pa ... -57-114436 , kad 63 proc. čečėnų vyrų, pašauktų į armiją Antrojo pasaulinio karo metais, „pažeidė priesaiką ir dezertyravo; mobilizaciją Čečėnijos teritorijoje teko nutraukti“.

      Autoriai buvo kritikuojami ir dėl kitų vadovėlio fragmentų.

      Štai viena „politiškai nekorektiška“ citata http://www.apn.ru/publications/article23149.htm :

      „Tam tikrais aspektais „sovietinis imperializmas“ duodavo „jaunesniems“ partneriams netgi daugiau galimybių negu vakarų modeliai. Sunku įsivaizduoti, pavyzdžiui, indą – Jungtinės Karalystės ministrą pirmininką, vietnamietį – Prancūzijos Respublikos prezidentą. Reikšmingą dalį Sovietų Sąjungos 70 metų istorijos sudaro valdymo laikotarpiai, kada šalies lyderiai buvo nerusų tautybės asmenys“.

      Mano paryškinta vieta prikišama autoriams kaip didžiarusiško šovinizmo apraiška, nors iš konteksto matyti, kad tuo sakiniu norėta pabrėžti sovietinės sistemos pranašumą lyginant su Vakarų demokratijomis.

     Tinkle nepavyko aptikti, jog kas nors rimtai kaltintų J. Sliozkiną dėl antisemitizmo. Tačiau atrodo, kad jį retkarčiais dėl šio bei to paauklėja.

     2005 m. gruodžio pranešimas http://www.aen.ru/index.php?page=brief& ... 349mg75kr2 :

„Po susitikimo su Izraelio istorikais, jis ėmė geriau suprasti tikrąją padėtį Izraelyje ir holokausto reikšmę žydų tautai ir visam pasauliui“.

***

      P. S. Kadangi visi tampa žydais ne pagal kraują, o pagal Sliozkiną, manęs per daug nejaudina prasta mano kilmė. Nė vienas iš mano keturių senelių nebuvo išvežtas į nacių konclagerį (tiesa, vienas paskui pateko į GULAGą). Prie nacių jie gyveno ne žydu getuose, turėjo kažkokius Ausweis'us ir vertėsi kaip santykinai laisvi žmonės – kas mokytojavo, kas ūkininkavo, o kas vienu metu netgi dirbo Lietuvos laikinosios vyriausybės miestelio administracijoje, kol tos vyriausybės neišvaikė.

      Nemerkuriška genetika netrukdo man prijausti žydiškoms revoliucinėms nuotaikoms – ypač, kada paliečiamas atlyginimo klausimas.

      Mane veža žydiškas „Bedarbių maršas“. Vienąkart jau buvo šiame tinklaraštyje
http://www.youtube.com/watch?v=ZKMc_Ngz ... r_embedded

Šaltinis: "Balsas.lt"

Komentarai Balsas.lt
http://www.balsas.lt/komentarai/509013/ ... i-apacioje

Žygeivis
2010-11-02 13:14:13


   1. Manau, kad dabar Arūnui teks atlaikyti rimtą "ataką". :)

   2. Įdomiausias skyrius (ir klausimas) "Vis dėlto, KODĖL?"

   Prie šiame skyriuje išvardintų priežasčių aš pridursiu ir tokį mano pastebėjimą:

http://www.balsas.lt/print/382833

"Deja, bet realiame gyvenime būna ir pakankamai daug atvejų, kada konkretus žmogus dėl įvairių priežasčių taip ir nesugeba susiformuoti savo vienareikšmišką tautinę savimonę.

Taip pat gana dažnai būdavo ir dabar yra labai tragiškų atvejų, kada pats žmogus savo tautinę savimonę turi susiformavęs labai aiškiai, tačiau aplinkinė visuomenė (arba bent jau dalis tos visuomenės) jį tokiu nelaiko - dėl įvairių priežasčių, priklausomai nuo konkrečios tautos tradicijų (religinių, tėvo ar motinos kilmės, turimos pavardės, vardo, ir kt.).

Kaip tik tokie (abiejų aukščiau apibūdintų kategorijų) žmonės dažniausiai ir sukelia įvairias problemas visuomenėje, kurioje jie gyvena, kadangi jie prie tos visuomenės negali prisitaikyti, ir todėl bando pakeisti tą visuomenę taip, kad visa visuomenė prisitaikytų prie jų.

Pvz., kaip tik todėl būtent žydų tarpe buvo ir dabar dar yra labai daug įvairių "revoliucionierių". Kadangi žydų tautiškumas istoriškai labai glaudžiai susijęs su religija - judaizmu, tačiau jau nuo viduramžių laikų žydų šeimose išaugusiųjų tarpe buvo nemažai tokių, kurie religinių dogmų nepripažino ir jų nesilaikė. Kita labai rimta priežastis - pagal žydų tradiciją žydu yra laikomas tik tas, kurio motina yra žydė - tai, kad tėvas žydas, nieko nereiškė.

Tačiau aplinkinė visuomenė juos vis tiek laikė žydais ir nepriimdavo į savo tarpą. Taigi, tokiems žydams išvada buvo akivaizdi - pačią visuomenę reikia transformuoti.

Tą jie (ir kiti panašaus likimo asmenys) ir bandė daryti - pradedant JAV Konstitucija ir Prancūzijos revoliucija, ir baigiant Rusijos bolševikine revoliucija bei šiuolaikinėmis kosmopolitizmo ir libertarizmo ideologijomis."

Žygeivis
2010-11-02 13:36:05


Atsakymo į klausimus "Kodėl" papildymas.

Kodėl žydai valdo pasaulio finansus?

    Žydai, kaip ir kitos Viduržemio jūros pakrančių semitų tautos (visų pirma finikiečiai, o vėliau ir arabai) buvo prekybininkai jau nuo laikų prieš Kristų. Taigi, šis amatas, kaip ir pinigų skolinimas už procentus (lupikavimas) buvo labai paplitęs žydų tarpe dar prieš romėnams ištremiant juos iš Izraelio.

    Tačiau vėliau, ypač viduramžiais, kada žydams, kaip ne krikščionims, buvo uždrausta valdyti pagrindinį to meto turtą - žemę, jie iš tikrųjų tapo būsimojo kapitalizmo pradininkais. Kaupė kapitalą, kūrė bankų prototipus, užsiiminėjo įvairiais amatais ir prekyba, tai yra būtent ta veikla, kuri (kaip paaiškėjo vėliau) tapo ekonomikos pagrindu ir varomąja jėga.

    Žydams buvo uždrausta turėti žemės, ūkininkauti ir užsiimti kai kuriais amatais. Ko gi tada stebėtis, jog žydai ėmėsi prekybos, bankinės veiklos, ir ilgainiui sutelkė ją į savo rankas?

    Tiesą sakant, būtent krikščionybė (ir islamas) dėka savo religinio netolerantiškumo, nors to visai nesiekė, sukūrė dabartinę pasaulio finansus ir ekonomiką valdančią tautą - žydus.

Kodėl 19-20 amžiaus revoliucionierių tarpe tiek daug žydų?

    19 amžiaus gale ir 20 amžiaus pradžioje didelė dalis, o dažnai ir dauguma eilinių darbininkų, ir JAV, ir Anglijoje, ir ypač Vokietijos imperijoje, ir Austro-Vengrijos imperijoje, ir net Rusijos imperijos "sėslumo" zonoje kaip tik ir buvo žydai.

    Taip susiklostė istoriškai - vietinių tautų valstiečiai dirbo žemę, o žydams (dėl jų skirtingos nuo krikščionybės religijos) nuo pat viduramžių visame krikščioniškame pasaulyje buvo uždrausta turėti ir dirbti žemę - kaip pagrindinį turtą feodalinėje visuomenėje.

    Todėl kaip tik neturtingi žydai ir sudarė daugumą pirmųjų įvairių fabrikų darbininkų.

    Gal tik Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje po airių, škotų, anglų ir velsiečių valstiečių nuvarymo nuo lendlordų žemių (kada tapo naudingiau auginti avis, o ne grūdus) susiformavo vietinių darbininkų sluoksnis.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 12 Lap 2010 22:20 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27106
Miestas: Ignalina
Puritonas rašė:
    Žinomi faktai gali sąlygoti visai kitas išvadas, jei gerai pamąstai. Žinoma, jeigu žmogui tai - nebūdinga, lengva pasiduoti primityvioms prielaidoms.

     Dėl to, jog egzistuoja lobistinės grupės - tiek žydiškos, tiek ir kitokios - manęs įtikinėti nereikia, puikiai žinau, imuosi sprendimų ir veiksmų. O dėl to, kaip žydų atstovai įgavo tokį neproporcingą vaidmenį, galimos įvairios versijos.

     Pirmiausiai, tai viduramžių katalikybės nuopelnas: uždraudusi žydams žemdirbystę, ji perdavė jų rankosna tai, kas dabar vadinama verslu. Viduramžiais tai buvo marginali ūkio sritis.

    Padėtį pakeitė politinės ir socialinės reformos.

     Demokratija leido į visuomenės valdymą įsijungti vis įvairesniems gyventojų sluoksniams, o feodalizmo pasikeitimas kapitalizmu anksčiau marginalią ūkio sritį - kartu su joje veikiančiais subjektais - iškėlė į aukštumas

     Nors nesu kapitalizmo entuziastas, manau, jog ir Jums mieliau būtų likti proletaru su apribotomis teisėmis, nei beteisiu feodalizmo baudžiauninku. Nors Jūs, aišku, įsivaizduojate save feodalu :)

     Demokratija ir kapitalizmas - Reformacijos nuopelnas, kame žydai nevaidino jokio vaidmens. Atvirkščiai, ji priešinosi žydams, o žydai priešinosi jai. Šalutinis efektas...

     Jūs gi objektyvių sąlygų apspręstą padėtį siejate su kažin kokiais prigimtiniais visų žydų bruožais, kas yra paprasčiausiai vulgaru.

     Apskritai - žinoma, patogiau visas pasaulio problemas sukrauti ant lengvai ir paprastai atpažįstamo priešo, todėl antisemitizmas ir panašūs reiškiniai turėtų būti nagrinėjami ne tiktai politologų ir sociologų, bet ir psichologų, o gal ir psichiatrų.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 28 Lap 2010 02:03 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
     Lietuvoje "žydai", kaip juos supranta sionistinis vnt "izraelis", niekad negyveno. Bent jau tie tiurkų ir slavų klajokliai, atsibastę į Lietuvą paskui mongolų totorių jurtas ir už patarnavimus pastariesiems rinkę mongolų maisto atliekas, nieko bendra su "turto reikalautojais" ir rėkiančiais apie "holokaustą" neturi.

     Visi žino, kad "žydai" niekad nebuvo suprantama, kaip tauta. Nes nėra jokios žydų kalbos ar žydų istorijos. Taigi kaip čia gaunasi: kiekvienas klajoklis pasaulyje gali apsimest atstovaująs kitą klajoklį ir reikalaut kompensacijų.

     Bet tikriausia nereikalaus Palestinos okupantas kompensacijos iš JAV už irokėzų persekiojimą. Ar Anglijos už būrų ir zulusų genocidą. Mat tos šalys didelės, o Lietuva maža, atgal neduos.

     Taigi Palestinos okupantai tegali apsimesti tik klajokliais, gyvenusiais Lietuvoje, nors nieko bendra su jais neturi.

     Kalbos tai visai kitos. Jidiš (germanų), rusų be "r" (slavų slengas), chazarų judėjų (tiurkų) ir hebrajų (semitų) priklauso ne tik skirtingoms kalbų grupėms, bet net ir skirtingoms kalbų šeimoms. O ar gali viena tauta turėt bent 3 kalbas? O "žydų kalbų" bent 10.

     Įsivaizduokit, pvz., mokslinį straipsnį, kuriame galindai kalba skitiškai, sarmatiškai, ilyriškai, tibetiškai, ir visos tos kalbos laikomos žemaitiškomis... tai būtų absurdas. O paskui dar galėtume reikalaut iš Moldovos kompensacijos už tai, kad ten romanai sunaikino sarmatus. Mat apsiskelbtume, kad priskiriame sarmatų kalbą lietuvių kalbai.

     "Izraelio" uabų tipo '"Zurof, Jahvė and Wiesental Co" pretenzijos atrodo dar kvailiau. O ko jie nieko nereikalauja iš Meksikos už majų genocidą? Juk taip, kaip tiurkų klajoklius Lietuvoje, kalbėjusius vokiška tarme jidiš ir rusiškais slengais priskyrė žydams, galėtų priskirt žydams ir majus, actekus ir inkus.

      "Izraelio" piliečiai (t.v. "žydai" ) - tai tiurkų ir slavų palikuonys, su barbarų invazijomis atsiradę Europoje ir iš čia pasklidę po pasaulį. Kai negalima buvo verstis plėšimais ir vagystėmis, jie parazitavo kitais būdais.
   
      "Žydais" vadinama nekurianti ir nedirbanti kitiems klajokliams gimininga laukinė orda - viduramžiais buvo suprantama kaip sekta ar gyvenimo būdas.

      Tik 19 a. imperializmas, prikūręs kvailų sionistinių pasakų apie "izraelį" ir "žydų valstybę" , "prisitaikę" arabų protėvių semitų chamitų parašytą pasakaičių rinkinį "Senasis testamentas", sugalvojo juos pritaikyt savo interesams - okupuoti strategiškai JAV reikalingą žemės plotą ir apgyvendint visokiais chazarų, slavų, germanų ir kt. kolonistais, daugelis kurių net iki pilnametystės negalvojo esantys žydais.

      Tie įvairiakalbiai (pagrinde kalbantys germanų ir slavų slengais) okupantai vykdo vietinių gyventojų genocidą, o savo veiksmams pagrįsti mokosi palestiniečių kalbai artimos mirusios tautos hebrajų kalbos (vietoj pvz. šumerų, asirų ar hetitų) ir dedasi hebrajais.

      Analogiškai, jei vokiečiai per WWII būtų mokęsi skitiškai, tai ir jie turėtų teisę į Ukrainą ir jų konclageriai būtų teisėti.

      Matome Palestinoje, kas būna, kai klajokliai, remiami galingų užsienio valstybių (JAV ir Anglijos), užvaldo kokią teritoriją.

      Ar dabar gerai būtų lietuviams gyvent pabėgėlių stovyklose Baltarusijoje ir girdėt, kad "Šiaurės Jeruzalė ne nausėdija, o Šiaurės Izraelio sostinė".

      Jei prikūrė durnų pasakų apie "žydų valstybę" Palestinoje, visokius dovydus, saliamonus ir kitus neegzistavusius laukinių vadukus iš arabų pasakų, tipo "Sindbado kelionės", tai niekas jiems netrukdė kurti tokių pat niekų apie pažadėtą žemę prie Baltijos.

      Nu dar ir sukūrė apie "Šiaurės Jeruzalę", jame gyvenusius kultūringuosius litvakus (kurie neegzistavo) ir po mano mylimiausiu parkingu buvusias kapines prie Sporto rūmų.  

      Įdomiausia, kad yra susikūrusi kažkokia sionistų (tai tokia "žydų" posektė) grupelė žmonių, kurie užsiima pastoviu zirzimu ir "savo turto" atsiiminėjimu.

      Keisčiausia būna tai, kad jie save pristato, kaip "tautą" , savo "tautos" istorijai priskirdami mažiausia 10 tautų, kalbėjusių 10 skirtingų kalbų, priklausančioms 3 skirtingoms kalbų šeimoms, istorijas (aramėjai, akadai, semitai, samariečiai, jidiš...).

      Mat tokia "žydų tauta" neegzistuoja. Vienintelis kriterijus - kad toms apskelbtomis žydiškomis tautoms nusikaltusios tautos būtų silpnos ir negalėtų atsikirsti. O tada žliumbti atlygint už "holokaustus". Šių sionistų prie "žydiškų" tautų priskirtų tautų vis daugėja (mat paskutiniu metu padaugėjo nedidelių silpnų valstybių).

      Neabejoju, kad "izraelyje" žydiškomis tautomis bus pripažinti lyviai (jei žydais gali būti germanai "jidiš", semitai hebrajai, ar tiurkai aramėjai, tai kodėl tada negali būti ir finougrai? Juk "žydu" apšauktas net italas katalikas Kolumbas). Mat iš Latvijos taip pat galima bus reikalaut atgailų.

      Bet žydais greičiausia nebus pripažinti, pvz., skitai ar kumanai. Mat tose teritorijose dabar Ukraina ir Rusija. Per stambūs, gali rimtai pasikalbėti.

      Tik kodėl sionistai neapsišaukia papildomai dar ir, pvz., sarmatų ar kartaginiečių tautomis. Galėtų reikalauti turto iš nedidelių Balkanų valstybėlių. Arba priskirt " žydų tautai" actekus, majus, zulusus ar ainus Japonijoje (mat tarp tų tautų kalbų ir jidiš tiek pat panašumo, kiek tarp jidiš ir hebrajų).

      Koks vienos klajoklių ordos (sionistinio vnt "izrealio" ) reikalas, kas atsitiko Lietuvoje su kita klajoklių orda?

      Nematau jokio ryšio tarp tų tiurkų klajoklių, kurie į Lietuvą atsibastė iš Azijos paskui mongolus totorius, ir tų, kuriuos į okupuotą Palestiną sugabeno vakarų imperialistai, daugiausia slavakalbius ir germanakalbius.

      Labai keistai atrodo aiškinimai apie "žydų tautos genocidą". Mat tokios žydų tautos niekad nebuvo ir nėra.  "Žydais" save vadinantys niekad neturėjo savo kultūros ir valstybės, o gyveno iš "gešeftų" (tarpininkavimas su parazitavimu). Jų gyvenimo būdas - gyvent iš kitų darbo.

      Be abejo hebrajų, jidiš ir rusų "žydiškas" slengas tarpusavy negiminingos kalbos. Dar mažiau giminingos jidiš, akadų ar aramėjų. Tai ir rodo, kad "žydai" yra sekta.

      O kokia kalba galėjo susikalbėti Murdachim Levi (K. Marksas) ir Leon Bronštein (Lev Trockij)? Manau, prancūziškai, mat vieno gimtoji kalba vokiška "jidiš" , kito - rusų. O ar jie judėjai? Vienas katalikas, kitas komunistas. Tai kas tokiuose žydiško? Kaip ir tarp Mozės ir Rudolfo Hesų (giminaičių sionizmo  sukurėjo ir Hitlerio pavaduotojo) - priklausymas parazituojančiai satanistų sektai, siekimas nebaudžiamai vykdyt nusikaltimus ir galimybė gyvent iš obščiago. Kaip Izraeliui iš JAV biudžeto.

     Beje, žydais nei jie, nei Kolumbas, nei Kristus savęs nelaikė.

     Dar išleiskit veikalą, kur žydai atskrido iš Nubiru planetos, sprogus Fajetonui, ir sutvėrė pasaulį.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007