Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 08 Geg 2024 17:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Spa 2013 18:22 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Nacionalizmas ir socializmas


Šaltinis - https://www.facebook.com/tevynes.gyneja ... al_comment

Tėvynės Gynėjas

Nacionalizmas ir socializmas
http://ltnacionalistas.wordpress.com/20 ... cializmas/


Komentarai

Eugenijus Pukenas

Nacionalizmas yra vienintelis vaistas, ir tik kartu su socializmo priedu.

Kęstutis Čeponis

Dėl nacionalizmo - kaip pagrindinio vaisto prieš tautų, kalbų ir jų kultūrų naikinimą - sutinku.

Dėl socializmo - kaip nacionalizmo būtino priedo, labai abejoju, kadangi puikiai atsimenu kaip atrodė Lietuva socializme.

Žinoma, vertėtų labai konkrečiai apibrėžti, kaip kas supranta sąvoką "socializmas" - nes neabejoju, jog kiekvienas savaip supranta šią sąvoką.

Be to, kaip idėjinis nacionalistas, esu tvirtai įsitikinęs, jog negalima kitoms tautoms primetinėti, kokią ekonominę santvarką joms pasirinkti ir kokią valstybės valdymo formą. Kiekviena tauta turi savas tradicijas bei istorinę patirtį - ir tai, kas gerai rusui, toli gražu nepatiks tadžikui ar beludžiui.


Raimundas Kajutis

Kęstuti, cituoju Tamsta - "Mano kriterijus tik vienas - tautos gerovės augimas jos istorinėse-etninėse žemėse".

Su tuo galima sutikti, bet paties kriterijus sužlugs, nes nacionalizmo traktavimas kapitalistinėj sistemoj pasmerkia nacionalizmą žlugimui dar pradinėj stadijoj.

Kapitalizmui nereikalingos tautinės valstybės, nes kapitalui tautinės valstybės savarankiškumas yra kliūtis pelno augimui.

Jūsų traktuojamos "tautos gerovės" sukurti esant kapitalistinei sistemai neįmanoma sukurt. Kapitalizmas, kaip ir komunizmas yra internacionalinis, arba globalistinis - pavadinimas neturi reikšmės.

Taigi, bet koks nacionalizmas kapitalizmui, kaip ir komunizmui, yra pražūtingas.

Jau matom kaip susidorojama su nacionalizmu kitose valstybėse, kaip jos, nutarusios gint nacionalinius interesus, yra žlugdomos įvairiom priemonėm. Tą patį matom ir mūsų valstybės vadovų pareiškimuose.

Vienintelė išeitis yra socializmas. Tautinis socializmas visose valstybėse, atsižvelgiant į jų nacionalinius ypatumus.

Bet koks Jūsų minėtas socialnacionalizmas yra tik mėginimas padažyt nacionalizmą ir tai nacionalizmo neišgelbės, nes, kaip minėjau, nacionalizmas yra stabdis kapitalizmui.

Kapitalizmas niekada nesukurs ir visada priešinsis tautos gerovei, nes turtu savo noru nesidalina niekas.

Galima dalinai sutikt tik su vienu teiginiu, kad nacionalsocializmas yra utopija, idėja, kuria tiki ir kurią propaguoja saujelė žmonių.

Bet lygiai tokia pat utopija, vertinant šiuolaikinio globalizmo rėmuose, yra nacionalinė valstybė.

Kapitalistai tiesiog neleis joms egzistuot, griaus jas. Ką ir matome senųjų Europos valstybių pavyzdyje. Ir tos priemonės yra akivaizdžiai matomos.

Pasaulis kapitalistams turi būt be valstybių, be sienų, kitaip kapitalizmas žlugs.

Taigi, be tautos gerovės sukūrimo nacionalinės valstybės neišlaikysi rankose.

Ką ir matom Lietuvos atveju. Tauta išsibėgioja, maišosi su kitom tautom ir rasėm. O tuos, kurie nepabėgo, pribaigs imigrantai, nes kapitalistams reikia pigios darbo jėgos (Visagino payyzdys).

Ir baikit vieną kartą diskutuot "tas nuo Hitlerio, o tas nuo Stalino".

Geros idėjos, nežiūrint į tai, kad jų paskui atsisakė jų sukūrėjai, nepraranda reikšmės. Net jei jas išvystė komunistas, šovinistas arba pagaliau pederastas.

Reikia mokytis iš svetimų klaidų, o ne sakyt, kad ta idėja bloga, nes ją sukūrė toks, šioks ar anoks.

Pvz., nežiūrint į tai, kad aš nelabai mėgstu žydus, visada sakau, kad mums yra ko iš jų pasimokyt.

Reikia mokėt pripažint tiesą ar bent jau pasistengt suprast. O ne atmest vien todėl, kad tai traktavo tas ar anas. Na, tai tik mano nuomonė.

Taigi, bet kokiu atveju jūsų propaguojamas nacionalizmas bus sunaikintas.

Kęstutis Čeponis

Visiškai pritariu požiūriui, jog gerą idėją visada verta panaudoti, ir visai nesvarbu, kas ją pasiūlė.

Hitlerį paminėjau tik todėl, jog dažnai susiduriu diskusijose su žmonėmis, kurie teigiamai vertina (arba atvirkščiai - jas keikia) įvairių politikų išsakytas mintis ne todėl, jog jos to vertos, o būtent todėl, kad jas išsakė būtent tas konkretus politikas - o tai jau akivaizdus dogmatizmas.

P.S. Dėl socializmo, tai visų pirma, Raimundai apibrėžk pakankamai konkrečiai ir aiškiai, ką tu šiuo terminu įvardiji.

Nes kitaip bus beprasmiškas pokalbis: "aš apie duris, o tu apie langus" - panašiai, kaip yra ir su sąvokos "nacionalizmas" įvairiomis "šiuolaikinėmis" interpretacijomis, "paneigiančiomis 19 amžiuje sukurtą sąvoką"...

Kęstutis Čeponis

P.S.2. Beje, visi iki šiol realiai pasaulyje egzistavę socialistai (visų spalvų bei atspalvių) stengėsi sugriauti tautines valstybes ne ką mažiau aršiai nei vadinamieji kapitalistai.


Juk socializmo ideologija yra tokia pat kosmopolitinė ideologija kaip ir kapitalizmo ideologija - ir vienai, ir kitai reikalingos visai ne tautinės valstybės, o "pasaulis be sienų".

Raimundas Kajutis

Beje,labai malonu iš Jūsų pusės,kad mano rašliavą priėmėt geranoriškai, nepamatėt puolimo iš mano pusės.

Jei atvirai, tai labai gerbiu ir vertinu tamstos kaip teoretiko ir praktiko indėlį į nacionalizmo-tautiškumo vystymą ir propagavimą.

Na taip, juk nacionalistai, t.y. tautininkai, irgi siejami su Hitleriu.

Nesišvaistant aukštom frazėm ir citatom, paimant tik esmę, tai mano sampratoj socializmas neneigia privatinės nuosavybės. Tik akcentuojamas smulkaus ir vidutinio verslo vystymas. Nes tik toks verslas sukuria pakankamai darbo vietų.

Gi stambusis kapitalas, nelendant į išvedžiojimus, augina bedarbių ir išlaikytinių armijas. O bedarbystė sukuria chaosą, kuris, vėlgi, yra naudingas tik stambiajam kapitalui (nesismulkinant į tai, kas sudaro stambųjį kapitalą).

Kaip jau sakiau, imkim esmę.

Socializmas, kuriame valstybė išreiškia rūpestį žmonėmis, kontroliuodama verslą socialinio teisingumo linkme.

Gi dabartinėj, kad ir Lietuvos, situacijoj joks, nei smulkus, nei vidutinis, nei tuo labiau stambus verslas nėra kontroliuojamas. Atvirkščiai, jam, galima sakyt, savivalė.

Nori nenori, bet net mums priimtiną verslą kontroliuoti reikia, nes žmogaus godumas kol kas beribis, o tokia sąvoka kaip "sąžiningas darbdavys" yra tokia pat utopija kaip ir komunizmas.

Bet tai neįmanoma be nacionalizmo ugdymo, kitaip valstybė neišsilaikys.

Trumpai tariant, socializmo, kaip tokio, dar ir nebuvo.

Tokioms diskusijoms ne vieta feisbuke ar net el. pašte. Tai labai plati tema. Galima dalintis tik nuorodomis.

Priimant tai, kas priimtina pagal paties ar mano sampratą. Išgryninant.

Aš tik tiek norėjau pasakyt, kad nacionalizmas be socialinio teisingumo neįmanomas.

O socialinis teisingumas neįmanomas kapitalizme. Išeitis - socializmas. Tautinis socializmas. Nes be tautiškumo nebus valstybės.

Kęstutis Čeponis

Visiškai pritariu pamatinei minčiai: "Nacionalizmas be socialinio teisingumo neįmanomas."

Arba, kaip aš esu rašęs: "Negali būti valstybė laikoma tautine, jei joje dalis tautos badauja".


Ir aš labai rimtai priimu bet kieno "rašliavą", jei tik joje yra įdomių minčių.

Šias mūsų diskusijas taip pat surinkau į atskirą temą, kad jos nepasimestų interneto "jūroje":

Nacionalizmas ir socializmas
viewtopic.php?f=144&t=10397

P.S. Beje, ir diskusijas su nacionalsocialistu Legionieriumi (čia jis Tėvynės Gynėjas) esu išskyręs į atskirą skyrių:

Nacionalsocialisto Legionieriaus įvairios neįprastos politinės, istorinės, religinės hipotezės, teorijos bei diskusijos
viewforum.php?f=144,

kadangi kitaip jos dingtų, kieno nors ištrintos.

*****************************************************************

Šaltinis - https://www.facebook.com/blogeris.zeppe ... hare_reply

Mantas Arba Ne

Lryto tv praneša, kad Rusijos nacionalistų LYDERIS Žirinovskis....... visa kita nesvarbu

Kęstutis Čeponis

Nejuokink žmonių - "rusų nacionalistų lyderis Žirinovskis".

Žydas-imperininkas yra rusų nacionalistų lyderis...

Jis ne rusų nacionalistų lyderis, o įvairių "atspalvių" Rusijos imperinių šovinistų "viešas valdiškas ruporas" (beje, ir toli gražu ne lyderis - tikrasis šių imperininkų lyderis yra pats Putinas, kuris įsakymus duoda savo senoms KGB "šestiorkoms", tokiems kaip Žirinovskis).

Deja, sovietinė propaganda (o prieš tai jau ir Rusijos carinė propaganda) tyčia "sumaišė" nacionalizmo ir šovinizmo sąvokas, ir tai daugybę metų "diegė" į "sovietžmogių" sąmonę.

Nieko keisto, kad ir buvusi "Kom. tiesa" iki šiol šiais ideologiniais "štampais" vadovaujasi.

***************************************************************

Komentarai
http://www.propatria.lt/2013/09/naciona ... usimu.html

Lenklenklas Nysas · Dirba Pats sau Sefas

"Latvijos Respublikos Konstitucijos antrajame paragrafe sakoma, kad „Latvijos valstybės suvereni valdžia priklauso Latvijos tautai“.

Kas yra ta Latvijos tauta? Yra latvių tauta su visais savo skiriamaisiais bruožais.

O Latvijos tauta gali susiformuoti ir kitakalbė...

Kęstutis Čeponis · Top Commenter · Vilniaus Universitetas

Kalbant trumpai, šio straipsnio autoriai gerokai "nusigrybavo", susipainioję savo pačių aiškinimuose ir "pasiaiškinimuose". Akivaizdu, kad jie patys yra sovietinių ideologų per dešimtmečius intensyviai diegtų "štampų" gerokai paveikti ir nepajėgia nuo jų atitrūkti.

Nes tik tokiu poveikiu galima paaiškinti autorių pateiktą (nors ir netiesioginį) nacionalizmo ir nacizmo sugretinimą.

Juk nacizmas savo esme yra imperializmo atmaina, kurios tikslas sukurti vienos tautos ar rasės valdomą pasaulinę imperiją, ir tuo pačiu - visiška nacionalizmo, kurio esminis uždavinys naikinti visas visų tipų imperijas, padalinant jas į tautines valstybes, priešingybė.

Fašizmas apskritai yra tik viena iš daugybės galimų bet kurios valstybės valdymo formų ir neturi jokio tiesioginio ryšio nei su nacionalizmo, nei su kosmopolitizmo ideologijomis.

Kęstutis Čeponis · Top Commenter · Vilniaus Universitetas

Jau ne kartą tai rašiau, bet juk "kartojimas - mokslų motina"... :)

Pradėti reikėtų nuo vartojamų sąvokų tikslių apibrėžimų, kadangi terminu “nacionalizmas” ir Rytų, ir Vakarų (ypač kairiųjų bei liberaliųjų “rašytojų” kūriniuose) labai dažnai vadinamas imperinis didžiavalstybinis šovinizmas - absoliuti priešingybė nacionalizmui.

Nacionalizmo pagrindinė idėja - kiekviena tauta turi prigimtinę teisę sukurti savo nepriklausomą valstybę savo istorinėse-etninėse žemėse, ir toje valstybėje tvarkytis pagal savas, per amžius susiformavusias kultūrines-istorines nuostatas.

O visų imperijų “apologetai” (kairieji, dešinieji, “raudonieji” ir “rudieji”, krikščioniškieji ir islamiškieji, ir dar daugybė įvairių “atšakų”) įvairiais “išaiškinimais” bando šią prigimtinę tautų teisę paneigti - tiek neleisdami sukurti tautines valstybes, tiek ir pastoviai kišdamiesi į jau sukurtų tautinių valstybių vidaus reikalus.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 15 Spa 2013 19:34 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Socialinis teisingumas: kilnus siekis ar demagogija?


http://ltnacionalistas.wordpress.com/20 ... emagogija/

Nemažai kas mėgsta daug ir dažnai kalbėti apie „socialinį teisingumą“, kaip turime jo siekti, dėl jo dirbti, gal dėl jo kovoti, o dažniausiai – už jį balsuoti…

Paviršutiniškai žiūrint, tai skamba gražiai – „socialinis teisingumas“ – teisingumas visuomenėje, teisingumas žmonių tarpusavio santykiuose.

Šią frazę tiesiog dievina tiek aiškiai sisteminės, tiek ir populistinės partijos (tariamai antisisteminės, kurių antisistemiškumas baigiasi Seimo rinkimais ar kosmetinėmis reformomis) – juk tai tiesiog nuostabus rinkiminės agitacijos šūkis!

Panašiai ir su „žmogiškumu“ – galime atsiminti socialdemokratų agitacijoje vartotą lozungą „pirmiausia – žmogus“.

Šių žodžių tikrąją prasmę ir tikrovę galėsime suprasti tik pažvelgę į esamą Lietuvos tikrovę ir šių žodžių, „socialinio teisingumo“ ir „žmogiškumo“ (t. y. žmogaus, kaip esminės vertybės), esmę: tačiau prieš tai trumpai pamąstykime apie savo tautos masių požiūrį į politinį gyvenimą apskritai…

Kai kurie mūsų tautiečiai kas kiek laiko nueina į rinkimines dėžes, įmeta savo balsą už neva „šviesesnį rytojų“ ir netgi įsitikina atlikę „pilietinę pareigą“ arba bent jau „pasirinkę mažesnę blogybę“. Kiti iš viso nedalyvauja jokioje politinėje veikloje ir paprasčiausiai lieka už savo butų durų.

Kartais tenka susidurti su nuoširdžiai įsitikinusiais, kad balsavimas už vienokias ar kitokias sistemines partijas ir jų programėles pakeis padėtį Lietuvoje lietuvių tautai geresne kryptimi; tuo pačiu turėdami omenyje, kad dauguma lietuvių vis dėlto yra nepatenkinti esama padėtimi ir politine sistema (žinoma, jie jokios pozityvios alternatyvos esamai padėčiai nelabai įsivaizduoja – kol kas viešojoje erdvėje joks iš tiesų skirtingas alternatyvus variantas ir neegzistuoja), dažnai matome ir bet kokį domėjimąsi politika neigiančius cinikus – tokių viltį praradusių ir galbūt net jos nebesiekiančių žmonių yra gana daug.

Tai yra dvi populiariai paplitusios pozicijos…

Viena remiasi naiviu tikėjimu esamos sistemos legitimumu ir iš esmės gera prigimtimi, kita – daugiau ar mažiau nihilistiniu požiūriu į politinį gyvenimą – šio požiūrio žmonės labai mėgsta švaistytis teiginiais, esą vienintelis kelias tautai išlikti – tai dirbti ir kurti geresnę ekonominę padėtį, kitaip tariant, ekonomizmas gyvenime ir pasaulėžiūroje.

Girdi, sakys jie, politika – durniams ir vagims – jei nori gero sau ir savo šeimai bei tautai – tiesiog dirbk savo darbą, žiūrėkis savo reikalų ir būk ramus – juk amžinai taip nesitęs, viskas kaip nors išsispręs ir be tavęs…

Abi šios pozicijos yra klaidingos ir nepaprastai žalingos mūsų tautos atgimimo ir tolimesnio išgyvenimo galimybėms; pažvelkime į jas blaiviai:

Visų pirmiausia, netgi kvailiui turėtų būti akivaizdu, kad esama politinė sistema su visomis savo partijomis ir personalijomis daugiau ar mažiau tėra būrys skirtingų savanaudiškų UAB’ų (partijų…) ir jų vadybininkų bei biznierių – visi jie skelbiasi tautos gelbėtojais, geriečiais, duonos ir žaidimų dalintojais.

Tuo tarpu pastarųjų dvidešimties metų praktika, su savo tragiškomis demografinėmis (ėjimas link fizinio tautos išnykimo), ekonominėmis (Lietuvos nuskurdinimas ir gamybos sužlugdymas), politinėmis (faktinis ir netgi juridinis, tačiau viešai nepripažįstamas nepriklausomybės praradimas, o tiksliau, atidavimas Briuselio ir Volstryto plutokratams) ir visų svarbiausia – kultūrinėmis ir dvasinėmis – pasekmėmis, yra daugiau nei pakankamas įrodymas, kad esamoji santvarka ir vadinamasis „elitas“ – tai tautos engėjų ir išnaudotojų grupuotė; iš esmės esamą „elitą“ galime įvardyti kaip politinius nusikaltėlius.

Todėl kas tik reikalauja pasitikėjimo ir lojalumo esamai sistemai ir „elitui“ bei ideologijai, yra arba aklas (tai nemaža jų dalis), arba sąmoningas politinis aferistas (tokių irgi yra…).

Nusisukimas nuo bet kokios politikos ir savotiškas politinis nihilizmas, susikoncentravimas tiesiog į savą siaurą ekonominį gyvenimą ir profesionalizmą – būdingas daugeliui politika nusivylusių lietuvių – tai joks ne pabėgimas nuo buržuazinės politikos blogybių, o nesąmoningas paskendimas į visiškos vergijos liūną.

Kodėl?

Nes politika apima vienaip ar kitaip viską ir visada būna totalitari – ji vis tiek kaip nors apima visus tautos ir netgi asmens gyvenimo aspektus, nesvarbu, ar jis tai suvokia, ar ne, nesvarbu, ar jis to nori, ar ne – taip tiesiog yra; santvarka ir ją grindžiantys galios santykiai lemia mus supančią socialinę tikrovę.

Jei paprastas, bet sąžiningas ir esamos sistemos bei politinio farso nepripažįstantis lietuvis nenori nieko bendro turėti su politika, nenori ja domėtis ar būti aktyvus – jis nuo jos blogybių niekaip nepabėgs ir jų niekaip nesustabdys – jis tiesiog bus dar geresnis vergas savo engėjams.

Juk korumpuotai sistemai kaip tik to ir reikia, kad jos vergai – vadinamieji piliečiai – būtų apatiški, kad jie nesidomėtų savo tautos ir valstybės gyvenimu, kad jie pasinertų į „ekonomizmą“ – žiūrėtų tik siauriausių savo asmeninių, profesinių ekonominių reikalų ir niekaip nesipriešintų vykdomai pragaištingai politikai.

Tuo tarpu mes, tautiniai socialistai, pasisakome už kitą požiūrį: taip, esama sistema neabejotinai yra išsigimusi, iš esmės bloga – ir jos taisyti ar jai aukotis neverta; ją reikia pašalinti.

Tai išgirdę pirmojo požiūrio šalininkai – dažniausiai tai būna jei ne kapitalistai ir buržuazijos elementai, tai bent jau ideologiškai jų apdoroti asmenys – iš karto kaltintų mus ar dar ką nors tai pasakiusius nihilizmu. Ne, mielieji, tai nėra nihilizmas: esamos sistemos neigimas – tai realizmas; tuščių naivių sentimentalizmų atmetimas – tai ne nihilizmas – tai tiesiog sveikas protas.

Iš kitos pusės, antrojo požiūrio atstovai, sakykime – politiniai cinikai – kaltins mus „naiviu idealizmu“, don kichotišku elgesiu ir apskritai laikys kvailiais – tai vėlgi yra tipiška.

Šie kaltinimai būtų visiškai pagrįsti ir visiškai teisingi, jei mes iš tiesų būtume naivuoliai – jei mes siektume to, kas beprasmiška ir neįmanoma – reformavus esamą sistemą pasiekti lietuvių tautos gerovę. Bet mes, būdami realistai, sakome: sistema nepataisoma, liberalizmas ir kapitalizmas – tai savaiminės blogybės, kurias būtina išmesti į istorijos šiukšlyną – tuo tarpu vienintelis kelias į tautos išlikimą ir atgimimą yra revoliucija, tai yra, esminis santvarkos ir vertybių sistemos pasikeitimas; kokybinis lūžis tautos ir valstybės gyvenime.

Tai pasiekti, žinoma, labai sunku ir ne vienerių ar dvejų metų darbas – bet tai yra būtina ir kiekvienas sąmoningas ir neabejingas tautietis turėtų susimąstyti ir, supratęs šią tiesą, jungtis į tautinių socialistų gretas šventai kovai ir darbui už nacijos ateitį. Be idealizmo, be tikėjimo savais idealais ir jų galutine pergale nepaisant kad ir sunkiausių bei labiausiai slegiančių aplinkybių, jokia pergalė net neįsivaizduojama, o su tikėjimu ir valia galima ir kalnus nuversti.

Don kichotišką elgesį prikišti galima tik tiems, kurie kovoja su blogio padariniais, o ne su priežastimis, tik bergždžiai švaistantiems savo laiką ir energiją – ir čia derėtų pabrėžti, kad dauguma kritikų patys iš vis nekovoja, o tik sėdi ir laukia.

Naivus sentimentalizmas ir aklas tikėjimas korumpuota sistema gimdo cinizmą; daugelio mūsų tautiečių politinis cinizmas – tai anksčiau buvusio klaidingo tikėjimo vadinamosios Lietuvos respublikos legitimumu ir šviesesne tautos ateitimi – žlugimo padarinys. Tuo tarpu tiek cinizmas, tiek ir aklas pasitikėjimas gali būti įveikiami realistiniu požiūriu ir idealistiniu nusistatymu: matymu to, kas yra ir siekimu to, ko iš tiesų reikia.

Taip – tikrovę pažinti būtina, nes be to neįmanoma jokia reali praktinė veikla. Tačiau su tikrove, jei ji netinkama žmogiškam asmens, šeimos ir tautos gyvenimui, jokiu būdu negalima taikstytis – yra būtina kovoti, kad ši tikrovė pasikeistų. Tai mes ir sakome.

Matydami esamos socialinės tikrovės neteisingumą ir akivaizdžias blogybes, visi normalūs žmonės tikriausiai nėra abejingi ar priešiški idėjoms, kaip „socialinis teisingumas“ ar „žmogiškumas“ – kurias minėjome šio nedidelio rašinio pradžioje.

Šiomis frazėmis, kaip taip pat minėjome, žaidžia ir kaip manipuliavimo įrankius naudoja sisteminės politinės jėgos – šios frazeologijos tiesiog pilna beveik kiekvienos partijos agitacinėje medžiagoje.

Bet sustokime ir rimtai paklauskime: kas yra socialinis teisingumas?

Tai yra teisingumas santykyje tarp atskirų asmenų, šeimų ir grupių – tai teisingumas visuomenėje, teisingumas tautoje.

Jį galima interpretuoti įvairiai (taip ir daro demagogai), tačiau pati ši sąvoka turi daugiau ar mažiau intuityviai kylančias asociacijas: išnaudojimo nebuvimą, pilną ir pelnytą atlygį už savą darbą, solidarumą, bendruomeniškumo jausmą.


Ir šios asociacijos mūsų neklaidina – jos daugiau ar mažiau mums nurodo, kokia yra tikroji šios sąvokos reikšmė.

Pilnas socialinis teisingumas nesuderinamas su žmogaus išnaudojimu, taigi, su kito asmens ar grupuočių pasipelnymu bet kokio svetimo (t. y. ne savo) darbo sąskaita, esamai buržuazinei visuomenei būdingomis antisocialinėmis gyvenimo sąlygomis ir valstybine politika, per kurią šimtams tūkstančių lietuvių tampa nebeįmanoma materialiai pragyventi savo pačių šalyje (taigi, emigracija) ir su parazitavimu apskritai.

Jei siekiame socialinio teisingumo, natūraliai turime iškelti atitinkamus socialinio teisingumo principus ir reikalavimus:

Pajamos tegali kilti iš asmens kūrybinio darbo (fizinio arba protinio);

Bet koks asmens ar grupuotės pelnymasis iš svetimo darbo vaisių yra išnaudojimas – o išnaudojimas savaime prieštarauja socialiniam teisingumui (išnaudojimas, kaip tikriausiai žinome, vyksta palūkaninės paskolinės vergijos ir pridėtinės vertės koncentravimo stambiojo kapitalo rankose – forma).

Iš šių paprastų teiginių kyla esminiai reikalavimai:

Bendros tautos gerovės statymas aukščiau bet kokio asmens ar grupės naudos;

Bet kokių ir visų savu darbu nepelnytų pajamų pašalinimas, taigi: palūkaninės ir kapitalistinės vergijos pašalinimas.

Tuo tarpu mes juk dabar ir gyvename ne kokioje kitoje, o būtent kapitalistinėje sistemoje. Pats kapitalizmas, būdamas pasipelnymo, turtų kaupimo ir koncentravimo monopolijose bei bankuose, nepelnytų pajamų ir svetimo darbo išnaudojimo – o ne „lygių galimybių“ ir „laisvės“ – sistema, savaime negali būti suderinamas su socialiniu teisingumu.

O juk visi mūsų politikieriai, visos „tradicinės“ bei populistinės partijos apie „socialinį teisingumą“ kalba esamos santvarkos ir ideologijos, taigi, kapitalizmo rėmuose… Bet juk jie kalba apie tai, kas iš tiesų yra ir praktiškai, ir logiškai neįmanoma: gi socialinio teisingumo įgyvendinimas reikštų galą kapitalizmui ir liberalizmui, taigi, ir esamai sistemai (bendruomenės iškėlimas virš savanaudiško individo paneigia liberalizmą, o išnaudojimo pašalinimas ir darbo išvadavimas – kapitalizmą).

Kodėl jie rinkimuose siūlo neįmanomus dalykus? Kodėl jie daugelį ragina arba „balsuoti ir dalyvauti politiniame gyvenime“ (po gražiais žodžiais suprask esmę: būk naivus kvailys ir toliau remk sistemines jėgas), o kitus – „gyventi ramiai ir žiūrėti savo reikalų“ (kitaip pasakius, būti patenkintu ir abejingu nuolankiu vergu)?

Todėl, kad jiems reikalingi vergai, kurie nesuprastų savo padėties, kurie per esamos vartotojiškos visuomenės siūlomas „pramogas“ ir tuščią švaistymą netgi džiaugtųsi savo vergove ir įsivaizduotų esantys „laisvi“… Todėl, kad jiems reikia sveikas lietuvių tautos masių aspiracijas (kad ir socialinio teisingumo siekį) nukreipti fiktyvia linkme – taip sumažinant bet kokią grėsmę esamai engėjiškai ir išnaudotojiškai tvarkai iki absoliutaus minimumo.

Socialinis teisingumas kapitalizme neįmanomas, jame jo nėra, jame jo nebuvo ir jame jo nebus. Bet tai nereiškia, kad socialinis teisingumas – tai neįgyvendinama utopija ar miražas – jokiu būdu!

Kadangi socialinis teisingumas neįgyvendinamas kapitalizmo sąlygomis, jis gali tapti įmanomas tik pakeitus pačią sistemą, pačią santvarką ir ją grindžiantį ideologinį nusistatymą.

Ir čia mes atvirai ir aiškiai sakome Jums tiesą, mieli tautiečiai: socialinį teisingumą, išnaudojimo pašalinimą, normalų gyvenimą visiems sąžiningai dirbantiems galėsime užtikrinti tik pasiekę socializmą – kapitalizmą pakeisti privalančią sistemą!

Ar kalbame apie sovietinį, marksistinį socializmą ir komunizmą? Ne.

Mes kalbame apie sveiką, apie tikrą socializmą, pagrįstą ne abstrakčią pasauline proletariato darbo mase, o apie tautinį socializmą, apie socializmą, pagrįstą aiškiais tautiniais ir moraliniais pagrindais
http://ltnacionalistas.files.wordpress. ... lizmas.pdf


Sovietinė sistema, nors esamą tautos padėtis yra nepalyginamai blogesnė, tikrai negali būti mums pavyzdys – nes mūsų tikslas yra nepriklausoma, lietuviška valstybė.

Ir tik pakeitę pačią sistemą, pakeitę socialinės tikrovės priežastis, galėsime su laiku sukurti ir geresnę visuomenę, socialinį teisingumą ir tautiečių darbą savo pačių, savo šeimos ir visos nacijos materialinei bei dvasinei gerovei.

O kaipgi „žmogiškumas“, apie kurį taip mėgsta kalbėti esamosios sistemos ruporai ir agitatoriai?

Na taip – „žmogaus teisės“ ir „laisvės“: homoseksualistų paradai, rasių maišymas, „laisva rinka ir judėjimas“, politinis ir moralinis liberalizmas kartu su visais kitais „perliukais“.

Bet ar žmogus šioje sistemoje iš tiesų laisvas tikrąja, dvasine to prasme? Ar jis turi savo orumą, savo garbę?

Sunku nepamatyti, kad esamoje santvarkoje žmogus tėra ekonominis objektas, vertinamas pagal savo galimybes generuoti pelną sistemos valdytojams – nesvarbu, ar iš jo būtų spaudžiamos palūkanos, ar jis turėtų generuoti „pridėtinę vertę“ savo bosams – jis geras tiek, kiek jis tarnauja jiems ir jų savanaudiškiems siekiams.

Žinoma, čia jokiu būdu nebandome neigti ekonominio aspekto reikšmės ar darbo būtinybės – žmogus tikrai turi dirbti, bet ne tam, kad būtų engiamas ir išnaudojamas, ne tam, kad iš jo darbo pelnytųsi nusikaltėliai ir korumpuota sistema, o savo paties, savo šeimos ir savo tautos labui.

Materialinis turtas ir pinigai reikalingi – bet jie nesudaro nei gyvenimo tikslo, nei esmės, jie tėra paprasčiausi įrankiai. Tuo tarpu pinigai privalo tarnauti ekonomikai, o ekonomika – tautai, bet kapitalizme matome, kad viskas atvirkščiai: tauta vergauja ekonomikai, ekonomika vergauja finansiniam kapitalui, o viską valdo tie, kurių rankose kapitalas.

Šioje santvarkoje žmogus tėra „individas“, neturintis jokios prasmės, jokios kolektyvinės tapatybės, jokių vertybių – tiesiog beprasmiškai besimėtantis atomas. Ir daugiau niekas. Šioje santvarkoje kitaip ir negali būti, nes pats požiūris į žmogų joje grindžiamas ekonominiu pragmatizmu – todėl ir „žmogiškumo“ lozungas iš šių sisteminių jėgų lūpų tegali būti ir tėra grynų gryniausia demagogija.

Žmogus gali pasireikšti kaip asmenybė, kaip savo šeimai ir tautai įsipareigojęs ir aukštesniam idealui atsidavęs tautietis, bet tik ne kapitalizme, o tautiniame socializme, tik santvarkoje, kuri tam sukurtų reikiamas sąlygas (nes šių sąlygų sukūrimas jau savaime paneigtų ir panaikintų kapitalizmą).

Pasakykime aiškiai: kiek šias frazes apie socialinį teisingumą ir žmogiškumą girdime iš sisteminių jėgų, tiek jos tėra šlykšti ir ciniška demagogija; kiek mąstome apie socialinį teisingumą ir žmogiškumą revoliuciniame kontekste, tiek svarstome realias galimybes šiems siekiams įgyvendinti.

Socialinį teisingumą įgyvendinti ir prikelti savo tautą naujam gyvenimui galėsime tik būdami atsidavę ir veiklūs kovotojai, o ne apolitiški cinikai, tik atmesdami esamą sistemą ir siekdami naujos – o ne remontuodami esamą. Tokie tautiečiai ir turėtų jungtis prie mūsų, prie tautinių socialistų.

Mes nežadame lengvo gyvenimo, mes nežadame be prakaito ir kančių pasiekiamų permainų ar „reformų“ – visa tai neįmanoma. Sunkiai pasiekiami ir mūsų keliami tikslai – bet jie yra įmanomi, juos pasiekti galima, esant reikiamam idėjiškų, atsidavusių ir veiklų žmonių branduoliui, į kurį ir kviečiame.

Mes žadame tik ilgą ir sunkų darbą, tik ilgą ir sunkią kovą vardan mūsų tautos išlikimo, atgimimo ir garbės, vardan nemirtingų nacionalizmo ir socialinio teisingumo idealų:

PRIEŠ PLUTOKRATINĘ SISTEMĄ – UŽ TAUTINĘ IR SOCIALISTINĘ REVOLIUCIJĄ!

Komentarai
https://www.facebook.com/tevynes.gyneja ... ion=stream

Kęstutis Čeponis

Gynėjau, aš labai įdėmiai perskaičiau šį tavo (?) straipsnį, o taip pat ir kitą:

Nacionalizmas ir socializmas
http://ltnacionalistas.wordpress.com/20 ... cializmas/,

bet taip ir neradau jokio aiškaus apibrėžimo ar apibūdinimo to, ką tu vadini "socializmu".

Nebent išskyrus porą sakinių, kuriuos jau galima rimčiau panagrinėti:

"Pajamos tegali kilti iš asmens kūrybinio darbo (fizinio arba protinio);

Bet koks asmens ar grupuotės pelnymasis iš svetimo darbo vaisių yra išnaudojimas – o išnaudojimas savaime prieštarauja socialiniam teisingumui (išnaudojimas, kaip tikriausiai žinome, vyksta palūkaninės paskolinės vergijos ir pridėtinės vertės koncentravimo stambiojo kapitalo rankose – forma)."


Taigi, patariu žymiai išsamiau ir konkrečiau apibūdinti tą politinę ir ekonominę santvarką, kurią tu įvardiji terminu "socializmas".


Arba dar geriau - sukurk naują ir aiškesnį terminą, nes kitaip bus kaip ir su daugeliu kitų "termininių naujadarų": sovietinio laikotarpio socializmą visi vyresni žmonės pernelyg gerai prisimena, ko tu, gimęs 1993 m., žinoma, nepameni... :)

Tėvynės Gynėjas

Socializmas mums - tai tokia tvarka, kurioje panaikintas bet koks darbo išnaudojimas tarp atskirų asmenų bei grupių. ir kurioje visumos gerovė pastatyta aukščiau bet kurio asmens ar grupės naudos.

Štai keletas konkretesnių tezių:

Kapitalistinės sistemos panaikinimas ir planinės ekonomikos su valstybės kontroliuojamos, socialiai orientuojamos rinkos ekonomikos elementais, įvykdymas, taigi:

1. Visų asmens kūrybiniu darbu nepelnytų pajamų pašalinimas (išnaudojimo – palūkaninės vergijos ir pridėtinės vertės siurbimo - panaikinimas, nepelnytai įgyto turto konfiskavimas);

2. Palūkaninės vergijos pašalinimas (visų bankų nacionalizavimas ir socialiai, ne pelno principu orientuojamo valstybinio banko sukūrimas, visų plutokratinės sistemos sudarytų palūkaninių ar kitokių nacijai žalingų sutarčių su internacionaliniu finansiniu kapitalu paskelbimas nulinėmis ir negaliojančiomis, palūkaninių paskolų ir kitokio lupikavimo uždraudimas ir teisinis persekiojimas);

3. Viso šalyje esančio vietinio bei internacionalinio stambiojo kapitalo, visų strateginės reikšmės objektų ir infrastruktūros nacionalizavimas; valstybinių darbo kooperatyvų ir firmų sukūrimas (išnaudojimo per pridėtinės vertės siurbimą panaikinimas);

4. Gerų sąlygų tikrai. savu darbu pelnytai, neburžuazinei privatinei nuosavybei, taigi, smulkiam ir vidutiniam verslui, sąlygų sudarymas (teisinis asmens turimo ir naudojamo turto apribojimas, progresyviniai pajamų mokesčiai);

5. Naujų darbo vietų kūrimas ir bedarbystės panaikinimas per tiesioginę tautinės socialistinės valstybės intervenciją į ekonominį gyvenimą ir visuotinės darbo prievolės įvedimą.


Kęstutis Čeponis

Nesu ekonomistas, bet tai, ką tu siūlai, man labai jau primena sovietmečio "socialistines" realijas - tiksliau gal reiktų vadinti "jugoslaviško socializmo" variacija su "kubietiška priemaiša".

Iš esmės visa tai jau buvo bandyta vienaip ar kitaip realizuoti įvairiose valstybėse - ir realūs rezultatai apverktini: visos tokio tipo ekonomikos žlugo, parduotuvės buvo tuščios, o žmonės masiškai bėgo į Vakarus (jei tik jiems tai pavykdavo ir jų pakeliui nenušaudavo saugumiečiai).

Patikėk manimi - ir dabar būtų tas pats, jei tokią sistemą kur nors sukurtum: tektų statyti milžiniškas tvoras bei įvairias saugumo sistemas (įskaitant minų laukus), kad žmonės masiškai nepabėgtų iš tokios valstybės.

P.S. Iš karto matyti, kad tu negyvenai socializme ir nesuvoki, kaip tuo metu iš tikrųjų gyveno žmonės. Tu ir vėl bandai "lipti ant to paties grėblio". :)

Raimundas Kajutis

Kęstuti, na juk puikai supranti, kad kalbama ne apie tarybinio lagerio socializmą. Ir iš vis, viską supranti. Pamėginsiu atmest mintį, kad vykdai nacionalkapitalistų užsakymą parodyt kokie nacionalsocialistai buki..

Iš kitos pusės, kam tampai pilką vilkiuką už ūsų.. "Pilkieji vilkai" - čia pagal būsimą nacionalsocialistų uniformos spalvą. Kažkaip šovė į galvą taip pavadint.

Ir dar iš kitos pusės - nacionalsocialistai tau dėkingi, kad jaunimą skatini gilintis, mokai diskusijos. Jiems to labai reikia. Kada nors gausi medalį už tai..

Kęstutis Čeponis

Ekonomikos tvarkymas yra labai sudėtingas procesas. Ir toli gražu ne toks primityviai paprastas, kaip daugumai jaunuolių atrodo.

Beje, jei būtų taip paprasta, tai jau seniai visame pasaulyje egzistuotų viena ekonomikos tvarkymo sistema.


Deja, taip nėra - daugybė įvairiausių teorijų bei praktinių bandymų jas įgyvendinti jau ne kartą įrodė, kad realus gyvenimas yra pernelyg sudėtingas, kad koks nors paprastas teorinis modelis "suveiktų" be priekaištų.

Todėl ir rašau, kad reikia nagrinėti pačius įvairiausius modelius bei bandymus juos praktiškai įgyvendinti - ir labai įdėmiai analizuoti, kodėl ir kur jie "susimovė".

Būtina taip pat atsiminti, jog nacionalizmo ideologija, kaip, beje, ir kosmopolitizmo ideologija, nėra niekaip tiesiogiai susieta su kokia nors konkrečia ekonomine sankloda.

Deja įvairių teorinių ekonominių modelių "pasekėjai" bando besąlygiškai ir dogmatiškai įgyvendinti kokį nors jiems kažkodėl patikusį teorinį ekonomikos valdymo modelį, labai menkai suvokdami, kokios bus to įgyvendinimo realios pasekmės.

Tačiau visada galų gale "istorija išspręsdavo" visus teorinius ginčus ir realus gyvenimas parodydavo, kas buvo neteisus ir pridarė klaidų.

Pasaulio istorija rodo, jog ekonominiai sprendimai praktiškai visada buvo nulemiami politinių sprendimų, kuriuos priimdavo tuometinis valdantysis elitas.

O šiuos sprendimus kaip taisyklė apspręsdavo esama ekonominė padėtis bei tam tikrų įtakingiausių visuomenės sluoksnių ar grupių interesai.

Jei priimti sprendimai pernelyg pažeisdavo kokių nors pakankamai aktyvių visuomenės grupių interesus, tai atsaku būdavo maištai, sukilimai, revoliucijos, perversmai (bent jau bandymai juos atlikti).

Štai tokia ekonomikos ir politikos santykių tarpusavio “savireguliacija”.

Man, kaip idėjiniam tautininkui bei buvusiam matematikui, akivaizdu, kad norint optimizuoti galimas pasekmes, turi būti sudaryta tikslo funkcija kiekvieno ekonominio sprendimo priėmimui.

Aišku ir kokie pagrindiniai kriterijai turėtų būti vartojami, priimant sprendimus įvairiais ekonominiais klausimais.

Nes bet kuriam Lietuvių tautininkui, nepriklausomai nuo to, kokiai partijai jis priklauso, ar apskritai yra nepartinis, pagrindinėmis vertybėmis yra Lietuvių Tautos, kalbos, tarmių, kultūros, gamtos, paveldo, šeimos ir doros išsaugojimas bei puoselėjimas Lietuvos Valstybėje, lietuvių etninėse žemėse ir išeivijoje.

Todėl tautininkas visada priims sprendimus bet kokioje srityje, visų pirma atsižvelgdamas į tai, ar priimamas sprendimas padės ar pakenks šių vertybių išsaugojimui bei puoselėjimui.

Tai ir yra esminis kriterijus, kurį visada būtina taikyti bet kuriame teoriniame modelyje, apskaičiuojant ir numatant būsimas pasekmes, prieš bandant tą teorinį modelį įgyvendinti realiame gyvenime.

Pagrindinė problema tame, kad faktiškai neįmanoma optimizuoti sudarytas tikslo funkcijas.

Nes nepaprastai daug įvairių tiksliai neįvertinamų bei apskritai dar nežinomų faktorių - tiek vietinių, tiek ir tarptautinių.

Todėl tai turėtų būti tam tikros tikimybinės tikslo funkcijos, kurių realus atitikimas siekiamai įgyvendinti tikrovei irgi būtų tik tam tikros tikimybės.

Ir tokius klausimus turėtų labai rimtai nagrinėti įvairių sričių mokslininkų kolektyvai - o ne imti ir "iš lubų" pateikti atsakymą koks nors politikas ar partija.

O po to, kada susimauna, aiškinti - "mes apie tai nepagalvojome".

Deja, būtent tai mes kasdien matome...

Manau, nereikia aiškinti, kad Lietuvą visą laikotarpį po Nepriklausomybės atgavimo valdo įvairioms grupuotėms priklausantys kosmopolitai, nepriklausomai nuo to, kaip jie patys save įvardija. Ir akivaizdu, kad jiems pagrindiniais kriterijais yra toli gražu ne tautiniai. Tačiau akivaizdu, jog ir kosmopolitai reguliariai susimauna ir savo trokštamų tikslų nepasiekia.

Tačiau ir tautininkai (vartojant tarptautinį terminą - nacionalistai), jei ateityje ateis į valdžią, privalo labai aiškiai suvokti: jei jie, jau būdami valdžioje, irgi taip pat žiauriai susimaus, nepajėgę teisingai įvertinti savo priimtų sprendimų būsimų realių pasekmių, tai bus dar blogiau nei valdant kosmopolitams, nes Tauta galutinai praras viltį.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 04 Bal 2014 22:41 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Šaltinis - https://www.facebook.com/jonas.antanavi ... hare_reply

Kęstutis Čeponis

Paprastas klausimas visiems - ar pritariate, jog Lietuvos Valstybei yra gyvybiškai būtina, kad Rusijos imperija būtų galutinai likviduota?


Jonas Antanavicius

Kestuti, jai bus sunaikinta Rusija, amerikonas liks vienvaldis pasaulio valdovas, o tai reiskia, kad liberalizmui nebeliks kliuciu naikinant rases, tautas, tautines valstybes, ir lytis.

Jai jus sito norite, tai kodel apsimetate, kad jums nepatinka pederastai, nepatinka juvenaline justicija, nepatinka zemes pardavimas okupantams ir t.t.

Tuomet nesivadinkite nacionalistais, o isivardinkite tikruoju vardu - LIBERASTAIS!

O jai jus ne liberastai, tai stokime ginti Lietuvos nepriklausomybes gynimui be JAV-NATO-ES liberastiniu okupantu ir Rytu isvaduotoju.

Kęstutis Čeponis

Jonai, tavo paaiškinimas "jai bus sunaikinta Rusija amerikonas liks vienvaldis pasaulio valdovas" tikrai įdomus.

Nes aiškiai parodo, jog tau svarbus ne Lietuvos Valstybės išlikimas ir mūsų priešų išnaikinimas, o JAV.

P.S. Beje, sunaikinus Rusijos imperiją dar liks tokios galingos imperijos kaip Kinija, Indija, Brazilija, kuriamas islamo kalifatas, ir galų gale - Jievrosojuzas...

Jonas Antanavicius

Nebuk naivuolis ES tai tik JAV satelite. Suvalgius Rusija ateis ir kitu eile ir Kinijos ir Indijos ir t.t.

Bet mane jaudina ne tiek Kinijos likimas kiek baltosios rases ir musu tradiciniu vertybiu likimas.

O kaip zinia prie liberalizmo tokiu is viso neturi likti.

Tai ka tu su tais skerszydziais kartu mus baltosios rases atstovus kisi i JAV konslagerius ir prisidesi prie ju pradeto numatyto 6 milijardu zmonijos sunaikinimo, paliekant tik taip vadinama 1 "auksini"milijarda?

Apsispreskite pagaliau jus kokias vertybes ispazystate - iskrypeliska liberalizma ar tautini socializma, ar nupiepusi nacionalizma, o gal zydiska demokratini konservatyvizma?

Plaukiojat kaip mazi vaikai po bala, pastebite jog tai atmatu bala, bet niekaip nenorite is jos islipti.

Turite suvokti, kad cia trecio kelio nera ir nebus, jus turite pasirinkti ar einate su brudu t.y. su JAV-NATO-ES okupantais ir ju pederastinemis "vertybemis", arba kaunates uz Lietuvos nepriklausomybe!

Kęstutis Čeponis

Čia mes ir skiriamės - mane jaudina Lietuvių tautos likimas, o ne baltosios rasės. Todėl aš ir esu Lietuvių nacionalistas, o ne kosmopolitas rasistas.

Socializmas - bet kokia jo forma mane irgi visiškai nejaudina.

"Atsivalgiau" to socializmo dar sovietmečiu - ir man pilnai pakanka. O tuo labiau kokio nors "Šiaurės Korėjos čiuchče" ar "kadafinio žaliojo socializmo".

Žmonės yra skirtingi, skirtingų gabumų, ir skirtingo darbštumo - ir todėl bet kokia lygiava visada nuveda į tą patį "bolševikinį ubagų konclagerį".

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 13 Rgp 2014 19:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 21 Lap 2009 15:41
Pranešimai: 896
Panašu, kad Lietuvoje auga nauja labai įdomi ir progresyvi jėga. :smile4: Turint omeny dabartinių partijų bekiaušiškumą ir jokios opozicijos nebuvimą, tautiniai socialistai tikrai gali sulaukt sėkmės.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014 14:43 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Bičiulis rašė:
Panašu, kad Lietuvoje auga nauja labai įdomi ir progresyvi jėga. :smile4: Turint omeny dabartinių partijų bekiaušiškumą ir jokios opozicijos nebuvimą, tautiniai socialistai tikrai gali sulaukt sėkmės.


Gal ir sulauktų, jei turėtų aiškią realią ekonominę bei socialinę programą, priimtiną daugeliui žmonių, ir nebūtų tokie aršūs Rusijos imperijos, Putino, įvairių arabų diktatorių bei Šiaurės Korėjos "fanai". :smile101:

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 07 Rgs 2014 02:21 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Mano nuomone, verta dėmesio mano diskusija su tautiniu socialistu Raimundu Kajučiu
https://www.facebook.com/jonas.antanavi ... 6125850476

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2014 23:40 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina

https://www.facebook.com/julius.panka/p ... tif_t=like

Algirdas Degutis

Viskas apsivertė. Čečenai dabar yra rusų draugai.

Kęstutis Čeponis

Stribai irgi buvo rusų draugai.

Algirdas Degutis

Esi pamišėlis, rusofobas, Tau Lietuva tėra priemonė Rusijos sunaikinimo reikale.

Kęstutis Čeponis

Gerb. nacionalbolševike Deguti, nors tu ir filosofijos profesoriaus vardą esi užsitarnavęs (beje, girdamas būtent tavo dabar keikiamą liberalizmą), tačiau tu žiauriai klysti. :)

Negi laikai mane visišku debilu, kuris nesugeba įvertinti realių jėgų santykio mūsų realiame pasaulyje bei įvairių interesų ir mentaliteto grupių susikirtimo "jautrius taškus"...? :)

Moskalistano imperijai sunaikinti yra žymiai realesnės priemonės, nei menkos Lietuvos Valstybės galimybės - dabar juk ne 15 amžius.

Visų pirma tai Didžioji Pindosija (su visu NATO bloku, nors mano tvirtu įsitikinimu šiuo metu pilnai užteks ir vienų JAV). :)

Jeigu tai "nesuveiks", yra antra priemonė: Didžioji Geltonšiknių imperija. :)

Na, bet jei ir jie per ilgai "miegos", tai trečia šiuo metu verta dėmesio "priemonė" tikrai "suveiks" kitų metų viduryje - islamistai jau dabar palengva kuria savo struktūras visoje Moskalistano imperijoje.

O kada Vakarų kariai šių metų gale iš esmės paliks Afganistaną, tai nemažos modžahedų pajėgos gana greitai įsiverš į Vidurinę Aziją, kur jų jau nekantriai laukia milijonai jų aršių pasekėjų.

Na o tada kitų metų pavasarį visi jie jau be atodairų veršis į Moskalistano imperijos "minkštąją papilvę" Kazachstano pasieniuose.... :)

P.S. Pridursiu, jog yra ir dar keli gana įdomūs atsarginiai planai (kuriuos šiuo metu deriname), bet kol kas apie juos patylėsiu... :)

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2014 16:52 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina

https://www.facebook.com/julius.panka/p ... hare_reply

Kęstutis Čeponis

Atsakymas labai paprastas - visos imperijos turi būti sunaikintos.

Ir kuo aktyviau jos viena kitą galabys - tuo geriau mums.

Imperijos žlunga - o jų vietoje kuriasi nepriklausomos tautinės valstybės. Tai vyksta visame pasaulyje visą 20 amžių - ir dabar taip pat - vis aktyviau.

Valdas Sto

Matosi kad visiškai nesiorientuoji esamoje situacijoje.

Kokia Tautinė valstybė?

Lietuvių Tautos nėra. Jos ir 91 metais nebuvo.

Tai, kad čia gyvenanti populiacija kalba lietuviškai, tai nėra Tauta.

Mes rengdami referendumą dėl žemės nepardavimo, skalūnų ir parašų skaičiaus mažinimo, savo kailiu iš karto pajautėme, kad tauta jau mirusi.

Kęstutis Čeponis

Kol žmonės kalba lietuviškai, tol Lietuvių Tauta egzistuoja.

Nes tu rašai apie "politinę" ar netgi "pilietinę tautą", o aš apie "nacionalinę tautą".

O tai visai ne tas pats.

P.S. Beje, diskusijose su nacionalsocialistų "aktyvu" labai aiškiai supratau šį skirtumą - jiems svarbu ne Lietuvių kalba ir apskritai Lietuvybė, o būtent visokie socialiniai, ekonominiai bei politiniai reikalai, pradedant klasių kovomis ir baigiant atlyginimais, bet tik ne tai, kad Lietuva būtų Lietuviška, o visi čia gyvenanntys kalbėtų Lietuvių kalba.

Todėl ir jų supratimas apie Lietuvių Tautą yra būtent "politinis", o ne "etninis".

Valdas Sto

Nestumk. Tauta yra apibrezimas kur labai aiskiai apibrezta kas yra tauta.

Tai apie ka rasai yra kledesiai.

Kęstutis Čeponis

Kliedesiai yra patys įvairiausi liberastų, nacbolų ir maskolių bandymai "atsieti" Lietuvių Tautą nuo Lietuvių kalbos.

Nes tik Lietuvių kalba ir yra mūsų Lietuvių Tautos pagrindas.

Arvydas Sarmatas

Kada atsirado šis lietuvių kalbos susiejimas su lietuvių tauta? Kelintais maždaug metais?

Atsakę į šį klausimą - atsakysime į tai - kada apskritai atsirado tokia lietuvių tautos samprata apie kurią kalba Kęstutis.. ir tada, galbūt pagal šią logiką išsiaiškinsime, kad iki tol Lietuvoje lietuvių Tautos nebuvo?

Taigi.. - kada maždaug atsirado šiandienis lietuvių, kaip tautos susiejimas su lietuvių kalba?

Na kas atsakymą žino? Internete yra.

Kęstutis Čeponis

Nesipainiok, Arvydai.

Lietuvių Tautos supratimas laikui bėgant kito.

Nuo Daukanto laikų atsirado suvokimas, kad Lietuvis tas - kas kalba Lietuviškai, o ne lenkiškai, vokiškai ar gudiškai.

Tokią istoriją turi visos Europos tautos - nuo tautos susiejimo su konkrečia valstybe bei religija iki etninio ir kalbinio tautos suvokimo.

Dabar ir vėl įvairūs kosmopolitai bando "išplauti" etninę tautos sąvoką ir paversti ją "pilietine" kategorija.

Valdas Sto

Tai kokiu apibrezimu vadovauniesi?

Kęstutis Čeponis

Kiekvienam istoriniam laikotarpiui yra skirtingi kriterijai, atitinkantys to meto žmonių suvokimą.

Iki 19 amžiaus galo Lietuviais save vadino visi Lietuvos Valstybės (Karalystės, o vėliau ir Imperijos) gyventojai, nepriklausomai nuo jų vartotos kalbos ir išpažįstamos religijos.

Tačiau nuo 19 amžiaus galo Lietuviais laikomi tik lietuviškai šnekantys ir turintys lietuviškas šaknis.

Lietuvių Tautos atveju religija įtakos neturi.

Kaip, pvz., pas slavus serbus, kroatus, bosnius, kurie visi kalba ta pačia kalba. Arba sikhai, indai (hindi) ir pakistaniečiai (urdu), kurie irgi kalba ta pačia kalba, tačiau yra skirtingų religinių "šaknų".

Robertas Balakauskas

Sarmatų pasakos man yra gerai žinomos.

Pirmoji ir pagrindinė - nuo Baltijos jūros iki Juodosios jūros gyveno "sarmatai", viena tauta.

Reiškiasi, lietuviai su slavais rusais yra broliai, kuriuos istorijos bėgyje išskyrė piktosios jėgos.

Tos visos dabartinės "sarmatų"-besarmačių pasakos yra parašytos Kremliaus kabinetuose, makaronus kabinti žiopliams ant ausų.

Kęstutis Čeponis

"Sarmatizmas" savo metodologija yra akivaizdus bandymas "pasukti istorijos ratą atgal" - sugrąžinti tokias etninės savimonės formas, kurios egzistavo viduramžiais.

Politiškai - tai bandymas atgaivinti imperinių maskolių ideologinę ir kultūrinę įtaką teritorijose, kurios atgavo laisvę ir nepriklausomybę, subyrėjus Sovietų imperijai.

Arvydas Sarmatas

Maskolių?

Skaičiau apie lenkų sarmatizmą.

Kęstutis Čeponis

Lenkų "sarmatizmo" tikslai yra lygiai tie patys - imperiniai, bet liachiški, o ne maskoliški.

Jie ypač atkakliai siekia tokiu būdu paveikti ukrainiečius ir baltarusius.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 15 Lap 2014 13:44 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Lap 2014 13:14
Pranešimai: 1
Turint omeny dabartinių partijų bekiaušiškumą ir jokios opozicijos nebuvimą, tautiniai socialistai tikrai gali sulaukt sėkmės.???

_________________
http://www.csld.edu/
http://www.pass4-sure.net/646-985-dumps.html
http://www.loyola.edu/
http://www.pass4-sure.net/500-051-dumps.html


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 08 Gru 2014 21:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 20 Lap 2014 16:14
Pranešimai: 27


Tiesa, kad tautiniai socialistai labai mažai rašo savo straipsnių nacionalizmo tematika. Tai viena iš pagrindinių jų portalo trūkumų.

Taip pat man nesvarbu, kad nacionaldarbininkų elektroninio pašto adresas baigiasi „yandex.ru“.

Nacionalistai, kaip jūs, nacionalistai-tautininkai-patriotai parašytumėte - rudai-raudoni, kritikuoja ir smerkia visas (ar bent daugumą) Lietuvos politines partijas, neišskiriant ir tautininkų (Tautininkų Sąjunga) dėl jų didesnio ar mažesnio pritarimo esamai Lietuvos politinei, geopolitinei, ekonominei, kultūrinei padėčiai.

Jie NEPRITARIA Lietuvos įjungimui į ES, NATO ir kitas Vakarų politines organizacijas; yra prieš kapitalizmą, kosmopolitizmą, multikultūralizmą, nihilizmą, feminizmą, LGBT'izmą, genderizmą ir kitus panašius reiškinius.

Tautinių socialistų internetinis portalas viso labo veikia beveik 1,5 metų. Jiems dar daug kur reikia tobulėti, toliau formuoti savo politinės programos nuostatas (jos dabar nėra itin konkrečios, šitą dalyką pripažįstu kaip tautinių socialistų portalo skaitytojas) ir pan.

Manau, kad kai kuriais klausimais vis dėlto tiek JŪS, nacionalistai-tautininkai-patriotai, tiek JIE, tautiniai socialistai, galėtumėte rasti bendrą kalbą.

Šiam kartui tiek.

_________________
Mylėk Tėvynę ne žodžiais, o darbais.


Paskutinį kartą redagavo Tomas T. 27 Sau 2015 17:56. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 30 Gru 2014 18:48 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27135
Miestas: Ignalina
Iš kitos temos (Dėl bendradarbiavimo su užsienio nacionalistais viewtopic.php?f=4&t=2536 ) įdedu keletą minčių:

tikras lietuvis rašė:
Nemanau,kad lietuvių tautiniams patriotams reikėtų glaudžiai bendradarbiauti su Europos nacionalistais, nes Lietuvos tautinio patrioto tikslas yra Lietuva, kai tuo tarpu kitų Europos nacionalistų tikslai yra visiškai priešingi lietuviškąjam.

Mūsų tikslas yra savanaudiškas - išlaikyti Lietuvą, ko mums tikrai nepadės didžiųjų valstybių atstovai. Be to, nacionalistai dažniausiai yra ne kiek patriotai savo tautos, o atstovai kraštutinių pažiūrų ir veiksmų, kas galutiniam rezultate tautiškumą nustumia visiškai į šoną. :smile13:


Manau, kad čia pagrindinė problema yra skirtingai suprantama terminologija.

Mes, lietuvių nacionalistai, bendradarbiaujame su tais kitų tautų nacionalistais (tame tarpe ir lenkų, rusų, baltgudžių, vokiečių ir kt.), kurie terminą "nacionalizmas" supranta taip pat kaip ir mes.

Mes, pasirinkdami draugus, žiūrime ne į oficialų vienos ar kitos organizacijos pavadinimą (kurie labai dažnai neatitinka "turinį"), o į konkrečios organizacijos idėjinius principus ir į tos organizacijos realią veiklą bei jos vadovų požiūrį į įvairius pasaulyje vykstančius įvykius.


tikras lietuvis rašė:
Vytautas Plečkaitis: Europos naciai ir nacionalistai – didžiausi Maskvos draugai ES

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/ziniosgyva ... z3L0LDc5ys
:smile38:


Reikia labai aiškiai skirti du dalykus:

1. Antiimperinius nacionalistus nuo imperinių nacionalistų

(pvz., Prancūzijos Nacionalinio fronto ar Didžiosios Vengrijos imperinių nacionalistų "Jobbik"), kurie natūraliai šliejasi prie kitų tokių pačių imperinių nacionalistų Maskolistano imperijoje.

2. Antiimperinius nacionalistus nuo nacionalsocialistų

(tai yra kalbant aiškiau - dviejų jų grupių: nacionalbolševikų ("raudonųjų") ir nacistų ("baltųjų")).

Ir nieko keisto, kad įvairių valstybių teritorijoje veikiantys nacionalbolševikai (pvz., Graikijos "Auksinė aušra") ir nacistai (veikiantys ir JAV, ir įvairiose Europos šalyse) draugauja su Maskolistano imperijos įvairiais imperiniais ideologais (tiesa, reikia nepamiršti, kad ir jie yra skirtingų "atspalvių" - "baltieji", "raudonieji", "euraazijiniai"...) - Duginu, Limonovu, Karaganovu ir kt.

P.S. Žilvinas Razminas dar prieš kelis metus išsiskyrė su Mindaugu Murza-Gervaldu dėl rimtų idėjinių nesutarimų - Razminas jau seniai propagavo idėjas, toli gražu neatitinkančias antiimperinio nacionalizmo ideologiją, o dabar jau visai akivaizdžiai nuklydo nuo antiimperinio nacionalizmo idėjų į nacionalbolševikų ("raudonųjų") idėjų propagavimą.

Užtenka paskaityti jo straipsnius "nacionaldarbistų" svetainėje, kurią tvarko jo bendražygis Kristoferis Voiška (mūsų svetainėje Voiška yra Legionierius viewforum.php?f=144):

http://ltnacionalistas.wordpress.com/

Paveikslėlis

Plačiau čia:

Diskusija apie Europos ir pasaulio nacionalistus ir "nacionalistus" bei Nacionalistų internacionalą
viewtopic.php?f=4&t=10751


tikras lietuvis rašė:
Dar apie nacionalistų bendradarbiavimą.
"Rusiškai kalbantys vyrai Tauragės ir Jurbarko miestuose dalino propagandinius lapelius, kuriuose raginama burtis į pasipriešinimo grupes kovai su Lietuvos valdžia, JAV, Europos Sąjunga ir NATO. Teisėsauga atlieka ikiteisminį tyrimą dėl terorizmo kurstymo. Tyrimo centre yra šiaulietis radikalas Žilvinas Razminas. Nepaisant to, prorusiškai nusiteikęs veikėjas nerimsta ir plečia bendražygių gretas.

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/li ... z3NJldDKTF"
:smile38:


Pasikartosiu - visiems būtina labai aiškiai skirti imperinius nacionalistus nuo antiimperinių.

Deja, labai daug kas vis dar painioja šias absoliučias priešingybes.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 30 Gru 2014 23:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Bal 2008 09:46
Pranešimai: 3775
Imperiniai jie (ir panašūs) ar ne, bet - savanaudiški.
Pvz., Chodorkovskis, kalbėdamas apie Rasieją be Putino, apie Krymą taip sakė: neatiduotume.
Todėl nėra ko svajoti, kad kam nors, be lietuvių (= Lietuvos narių, o ne jūsų įsivaizduojamų, kurie, tik pakvipus pinigams, tuojau pat meta Lietuvos interesus į šiukšlių dėžę), rūpėtų Lietuvos interesai.
:smile38:

_________________
K.Čapekas: Įsivaizduokite, kokia būtų tyla, jeigu žmogus kalbėtų tik tai, ką žino.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007