Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 27 Bal 2024 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Spa 2011 23:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
      Arijų mitologijoje, religijoje, taip pat ir jos išlikusiuose elementuose šių dienų pasaulyje svarbiausia yra pozicija. Tai gėrio kova su blogiu – 2 nesutaikomos pozicijos, kurių vieną reikia pasirinkti. Ir negali būti jokių kompromisų ar derybų. O teisumą rodo ne trečios kokios jėgos teismas, o pasirinkta pozicija šalia dievų – absoliutaus gėrio, kovojančių su demonais – absoliučiu blogiu.

       Semitų religijose ir filosofijose, tarp kurių taip pat ir krikščionybė bei tiurkų chazarų (žydų) judaizmas, taip pat su judaizmu susijusiose įvairiose satanizmo formose (kabala, jevrofilija, sionizmas, komunizmas, fašizmas, globalizacija ir t.t.) svarbiausias yra teismas. Ir tik teismas ten parodo, kuri pusė teisi. Na, tai savaime suprantama, kad teisme teisi būna turtingesnė ir stipresnė. Yra posakis – nugalėtojų neteisia. Taip teisumas nepriklauso nuo pozicijos gėrio ar blogio pusėje. Pagal judaistus ir kitus satanistus teisus gali būti ir blogis, kuris satanizmo išpažinėjams yra gėris.

       Pavyzdys – judaistų mesijas „mšachas“, kuris įkurs judaistams karalystę visame pasaulyje, o kitus žmones „gojus“ pavers vergais, krikščionių suprantamas, kaip antikristas. Ir su tuo antikristu vyks lemiamas mūšis  - Armagedonas. Krikščionybėje svarbiausia taip pat teismas, bet joje yra ir pozicijos pasirinkimas – už Velnią arba už Dievą, už gėrį arba blogį. Manau, kad tai, kaip ir daug kitų pagoniškų elementų krikščionybėje (šventųjų panteonai, stabai, švenčių datos) – arijų religijos palikimas.

      Apie arijų religiją. Žodžiai – Rita, Darna, Indrė, Dievas, Daiva, Šventa – tai dažniausia vedose minimi žodžiai. Pvz. Rita (reiškia „visata“ arba „pradžia“)– 300 kartų, Darna (reiškia „darna“ arba „tvarka“) – 90 kartų. Arijų religiją ilgiausia išlaikė lietuviai, kai kurios jos transformuotos formos likusios Indijoje ir Irane.

       Pvz. Žodžiai „Airija“ ir „Iranas“ – giminiški, kilę iš „ari“ – sanskritiškai „kilmingas“. (Pagal Zubovas A.B. „Religijų istorija“. Paskaitų ciklas. Audioknyga iš rutrakerio). Taigi šis A.B. Zubovas mini, kad artimiausia kalba sanskritui lietuvių, tada latvių, o tada  - rusų. Porą žodžių net pasakė lietuviškai – „šventas“ ir „ašviniai“ (tai 2 tokie arkliukai su stilizuota figūra centre ant stogų lietuvių kaimo architektūroje, o vedose – 2 raiteliai – kovotojai prieš blogį).)

       Toliau  - kam ta arijų pasaulėžiūra su religija reikalinga. Primityvus pavyzdys  - vyksta mūšis, kad ir Kursko 1942 m. Frontas beveik pralaužiamas. Siekdamas sumažinti vokiečių spaudimą, maršalas Žukovas padaro kubiliškai – grybauskaitišką kompromisą.
 
       Pvz. įleidžia be pasipriešinimo į savo pozicijas vokiečių sapiorus. Ir koks būtų rezultatas?

       Ar vokiečių spaudimas sumažėtų? Juk pasiektas tolerastiškas kompromisas. Ir dar svarbus semitinėje mąstysenoje teismo elementas. Žukovas save nuramintų: jei bus kas dar blogiau, kreipsimės į Brazilijos arbitražą. Bet Kursko mūšyje buvo ne semitinė, o arijų pasaulėžiūra. Ir tame mūšyje reiktų trauktis į atsargines pozicijas – juk nekariausi, kai šalia vokiečių sapiorai minuoja tavo apkasus. O kitose pozicijose – vėl naujas analogiškas kompromisas?

       Kaip buvo vienas Hymanso planas, atsitraukėm, tada kitas, atsitraukėm, o dabar trečias. Paskui dar kokie 5 kompromisai, ir iš dvidešimt kartų sumažėjusios Lietuvos, lyginant su Vytauto laikais, liks dar dvidešimtoji dalis. Tipo sorbų autonomija Baucene. Prie ko privedė semitinė pasaulėžiūra Palestinoje, matome. Ten buvo teismas – arbitražas, ir pusė Palestinos perduota germanizuotiems slavų – tiurkų kilmės Vakarų kolonizatoriams „žydų tauta“.

      Va tie kolonizatoriai, būdami vakarų civilizacijos atstovais, vadovavosi ne semitiška pasaulėžiūra, o sionistine. O sionizmas nėra semitinės kilmės ideologija, jis giminingas nacionalsocializmui ir komunizmui (pristačiau „bibliotekoje“ audioknygą „Didžiosios XX amžiaus idėjos“, visiems rekomenduoju).

      Norėjau parašyt, kad religija ir ideologija nėra tik filosofų – išprotėjusių profesorių užsiėmimas. Tai turi būti mastymo ir veiklos principų pagrindas. O principai tiesiogiai veikia gyvenimą. Arijų religijoje svarbiausias principas – pozicijos absoliutaus gėrio pusėje kovojant su absoliučiu blogiu.

      Absoliutus gėris mums – Lietuva, absoliutus blogis – Lietuvos priešai.

      Arijų religijoje ir ideologijoje, kaip ir jos seniausiuose šaltiniuose – vedose, nėra teismo, arbitražo, pozicijų derinimo ar kompromisų idėjų. Taip pat nėra „nemoralios politikos“. Jei „rita“ vedose suprantama, kaip „pradžia“, tai „darna“ – iš ritos einanti tvarka. O blogis eina iš „aritos“ (t.y. iš „antiritos“). Jei Lietuvos Konstitucijoje valstybinė kalba lietuvių, tai iš ko  eina lenkiškos lentelės su pavadinimų parodijomis 500 tūkst. lietuvių ir 100 tūkst. lenkų gyvenamame Vilniaus krašte bei 300 tūkst. lietuvių ir 100 tūkst. lenkų gyvenamoje Dzūkijoje? Atsakau – iš „aritos“, pagal vedas, t.y. iš absoliutaus blogio.

      Tautiškumas – tai taip pat ideologija. Ir valstybė, egzistuojanti ne mažumos interesams tenkinti (plutokratija), ne daugumos valdžia (demokratija), o besiremianti idėja, pvz. tautine (kaip Lietuva nuo Mindaugo laikų), ar socialine (kaip TSRS ar Kuba) yra autokratinė.

      Kai kur rašoma, kad TSRS pagrindas buvo karinė jėga, komunistų partija, teroras, KGB ir panašiai.

      Ne, TSRS pagrindas buvo idėja, nelabai tobula ar protinga, mažų mažiausia. Kuriai visi buvo verčiami ar savo noru tarnavo. Sugriuvo komunizmo idėja, ir TSRS neteko pamatų – liko Rusija ir kiti, kurie iki tos idėjos atsiradimo buvo. Gal dar kai kas atsimena, kaip muitinės ir eterio trukdytuvai tiesiog idiotiškai kovojo su „imperialistine propaganda“ ir skleidė savo propagandą? O paskui savo propagandos atsisakė. Ir turim, ką turim.

      Dėl TSRS griuvimo nesielvartauju, bet žiūriu, kad kažkur nukrypome nuo Baltijos kelio ir įvarėme į dar didesnį mėšlą.

      Kas bus, kai Lietuva neteks savo autokratinio pagrindo – idėjos? Valstybės egzistavimas bus nelogiškas. Lietuviams bus tada geriau gyventi Vakaruose, išnuomot ES teritoriją sandėliuot ir perdirbt šiukšles (dirbs darbininkai iš Afrikos ir Azijos), o patiems gyventi už labai didelius dividendus. Bus dar valdininkai, kurie greičiausia dėl radiacijos Lietuvoje negyvens – juk valdymui yra informacinės technologijos.

       Lietuva egzistuos tik tol, kol turės savo autokratinį pagrindą, o pagrindą apsaugot galima tik naikinant jam kenkiančius veiksnius, tarp kurių ir įvairių judaizmo formų skleidėjai. Tiesa, bus grėsmių – atvykėliai paskelbs savo valstybę (kaip Palestinoje) ir nustos mokėt dividendus.

       Idėjinis pagrindas yra – šalia Lietuvos „litawkų“ tinklapių ir knyga M.Daimondo „Žydai, dievas ir istorija“. Ten buvo tariamai 2 „Žydų valstybės“ – Izraelis ir Judėja.

      Tai va, „izraelis“ „atkurtas“, o „judėja“, kitaip „jidišlandas“, per tuos nacius kažkaip užstabdytas. Nors kaip ir Palestinoje, taip ir Lietuvoje „žydų tauta“ – seniausi gyventojai (plačiau „Lithuanian Jewish Culture“ – „Žydiška Lietuvos kultūra“. Ten „žydų tauta“ Lietuvoje seniau už šiandieninius lietuvius – nuo 12 amžiaus.

       Dar čia pažiūrėjau rutrakery „Ruthenia alba“ – Lietuva tai išvis Baltarusija, pasirodo). Abejoju, ar lietuviai važiuos iš anglijų Lietuvos vėl vaduot. Galbūt Lietuvoje bus kuriamas ne Judėja, Rutheniaalbija, bet Neobangladešija (Bangladešas užtvins), Litjanjanis (kinai ir dabar niekur netelpa), Turko - Gotlandija (čia kai Vokietija perkels dalį turkų). Tai va, dabar jau reikia tai daryti, kad vaduot ateity nereiktų. Po rinkimų be knygų ir jų autorių laužų niekaip neapseisim.

      Religija ir ideologija yra pagrindas, kuriuo autokratija remiasi. Išmeti autokratiją – ir valstybė netenka savo egzistavimo pagrindo. (Apie autokratiją ir jos griovimą plačiau S.Kara Murzos knygoje „Manipuliacija sąmone“).

      Tai, kad Lietuva – lietuvių valstybė, kad Vilnius visad buvo Lietuvos sostinė, kad lietuviai kalba tik lietuviškai – seniausia arijų kalba – tai yra lietuvių autokratizmo pagrindas.

       Pvz. Taivanis ar Airija gali egzistuoti ir be jokio autokratinio pagrindo – jos salose, Kinija – nes ji stipri ir didelė, Izraelis – nes jos egzistavimas būtinas JAV, JAV – nes tai ekonomiškai naudinga amerikonams, Japonija – dėl kultūrinės specifikos, Nepalas – dėl infrastruktūros nebuvimo, Šveicarija – dėl interesų pusiausvyros ir panašiai.

       O Lietuva gali egzistuoti tik iš idėjos, autokratiniu pagrindu. Jei jis griūna, tai Lietuvos valstybės egzistavimas netenka didelės dalies pamatų. Panašiai buvo 1387 m., atsisakius pagonybės  - arijų religijos, o vėliau ir nepagarbiai elgiantis su kalba (nors tas mano minėtas Zubovas laiko baltų ir slavų pagonybes jau išvestinėmis iš vedų religijos, tai galbūt diskusijos objektas.) Lietuvos tipo (t.y. ekonominiu ar geografiniu pagrindu nepagrįsta valstybė) laikosi, be autokratijos tik iš tradicijos, entuziazmo ir panašių motyvų. O tai ilgai tęstis negali – parodė Lietuvos istorija nuo 15 iki 18 amžiaus – tada ji reiškėsi tik „krintančio kūno energija“.
 
       Svetimos ideologijos ir religijos, tarp kurių ir satanistinė  vadinamų „litwakų“, „litwinų“,  Lenkijos ir kitų hobitų propaganda nukreipta prieš Lietuvos autokratinio pagrindo elementus – istoriją, raidyną, vietovardžius. O kompromisais laikomos mūsų nuolaidos.

       Primenu, kad prieš Lietuvą nukreipta propaganda ir jos skleidėjai kompromisų iš savo pusės daryti negali iš principo – jie vadovaujasi arijų pozicijų principu. Jiems jų pozicija – absoliutus gėris, mūsų pozicija jiems – absoliutus blogis. Ir jie tai neslepia – pvz, sunkiausi laikai Lietuvai – 17 – 18 amžius (kai Lietuva neteko pusės gyventojų) – tai Lenkijai aukso amžius, sunkiausias laikas lietuviams Vilniuje ir Lietuvos miesteliuose – 20 amžiaus pradžia žydams – didžiausios laimės Lietuvoje laikotarpis. Netikit? Paskaitykit jų tinklapius.

       O mes kažkodėl semitiškai raginami priimti teismo Niurnberge ir kitur fetišizuotą Lietuvos priešų poziciją. Nors logiškai pagalvojus, juk mums būtent geriau tada, kai blogiau Lietuvoje parazituojantiems klajokliams ir kai lenkams Lietuvoje dar ne aukso amžius. Negindami savo pozicijų istorijoje, mes neginame autokratinio pagrindo.
Patys vadovaudamiesi būtent arijų ideologija (mat tiek lenkai, tiek ir vadinami „žydų tauta“ – pagrinde kilę iš indoeuropiečių sukurtų valstybių. Lenkai – iš vokiečių ir rusų valstybingumo pagrindu sukurtos Lenkijos, žydai – iš TSRS ir JAV), mums perša semitinę religiją.

       Mat katalikybė Lietuvoje per daug šimtmečių tapusi lietuviškos tradicijos dalimi, t.y. „supagonėjusi“, taigi sukurpta tiktai mums pozicionuojama jevrofilija. O visų semitinių religijų bei semitinių satanizmo formų pagrindas yra pozicijų neturėjimas ir teismo idėja.
Galiu prognozuot, kad po lenkų tautos „referendumo“ (jame galės dalyvauti tik UAB „Didakta“ išleistame „Naujajame pasaulio geografijos atlase“ geltonai užspalvintos Lietuvos dalies gyventojai) bus mums keliama semitinė arbitražo teismo idėja. O jie patys žiūrės iš savo tariamo gėrio pozicijų.

       Bet tai jiems neišdegtų, jei mes atmestume tai, kas peršama mums ir į žydų bei lenkų parazitus žiūrėtume, kaip į absoliutų blogį, kurį reikia sunaikinti. Kaip blogio sunaikinimą aš nepropaguoju fiziško visų, kurie nekalti, lenkų ar žydų sunaikinimo. Bet visą jų propagandą bei egzistavimo pėdsakus (įskaitant materialinius – pvz. antkapius ir sinagogas) reikia likviduoti. Turime ginti autokratinį valstybės egzistavimo pagrindą.


Kaip sugriauti jevrosojūzą su jo demokratijom Lietuvoj


      Knygoje E.Gibsonas "Romos Imperijos nuopolio ir sugriovimo istorija" radau linksmą imperatoriaus Klaudijaus kalbą prieš jo mūšį su gotais: „nesvarbu, kaip šis mūšis baigsis, tai bus mūsų pergalė“.

      Paaiškinsiu – 4 amžiuje Romos visuomenė buvo tiek degradavusi, kad Klaudijus tiesiog tryško džiaugsmu, kad aplamai yra kažkiek žmonių, kurie galbūt kariaus. Todėl nelaikau demokratijos likvidavimą Lietuvoje beviltišku reikalu.

      O kaip su Konstitucija, kurioje Lietuva – demokratinė valstybė? Na, ten parašyta, kad ir suvereni, ir kai kas nemokama, ir suverenumas tautai priklauso, ir nieko nerašoma apie lenkiškas žemes ir jidišlandą, ir kalba valstybinė – lietuvių (o čia A.Kubilius ir D.Grybauskaitė nuo savo valstybinių pastatų Nemenčinėje lenkiškų iškabų nenusiima).

      Kad būtina likviduoti priešišką Lietuvai užsienio valstybę – ES, manau, abejojančių šiame forume mažai.

      Taigi panagrinėjęs šią minigeopolitinę situaciją – ES egzistavimą, prigalvojau ir jos sprendimo būdų.

      Kad sugriauti jevrosojūzą, reikia:

      1. Inicijuot Turkijos ir kitų musulmonų šalių priėmimą į ES, kad tiesiog intuityviai iš ten visi išsilakstytų.

      2. Kurstyti tarptautinę nesantaiką ES viduje, kad valstybių sienos realiai taptų analogiškiems įtvirtinimams tarp Šiaurės ir Pietų Korėjų. Pradėti nuo Lietuvos – Lenkijos sienos.

      3. Skleisti vertybes, kurios būtų diametraliai priešingos Briuselio ir jo kolaborantų propaguojamoms vertybėms, sukeltų ten šoką ir skatintų nuo mūsų atsiriboti kitas ES valstybes. Tarp ES vertybių – ir vadinama „demokratija“.

      Pagal S.Kara – Murzą (toks Rusijos politologas) demokratija – dviejų trečdalių valdžia.

      Nors, jeigu reikia jau Lietuvą palikti įvardijamą, kaip demokratinę, reiktų tiesiog pasiekti, kad tas 1/3 auseiderių Lietuvoje būtų ne joje gyvenantys ir dirbantys (dirbę) lietuviai, o užsieniečiai ir svetimtaučiai. Taip pat asmenys, darbiniais santykiais susisaistę su užsienio valstybėmis.

      Tai ir bus apie ¼ Lietuvos gyventojų, atribotų nuo Lietuvos politinės veiklos.

      O šiandien, esant europinėms kainoms ir lietuviškoms algoms, pranašumą turi būtent emigrantai Lietuvos gyventojų atžvilgiu.

      Taip Lietuvos ekonominiame gyvenime nedalyvaujantys išeiviai didina vidaus skolą savo išleidžiama Lietuvoje virtualių pinigų mase (juk įveža ne auksą ar prekes, o bankų privalomas rezervas apie 10 proc., o ne 100) ir užkelia čia kainas.

      Kadangi Lietuvos finansai ir bankai  Lietuvai nepriklauso, tai iš Lietuvos turtas išvežamas tiesiog už orą. O va pirkti Lietuva turi jau už tikras vertybes (Lietuvoje klaviatūra atspausdinto skaičiaus Rusijoje pinigais nelaiko), gaminamas čia Lietuvoje esančių žmonių, ir kurių neišsiveža emigrantai už virtualius pinigus.

      Taigi demokratinėje Lietuvoje, kaip ir demokratiniame Izraelyje, kitataučiams reikia išskirti aptvertas teritorijas, neprieinančias prie didelių vandens telkinių.

       Arba, kaip demokratinėje Indijoje, įvesti kastų sistemą.

       Mane mokino, kad kapitalizme yra visuomenės sluoksniai, pradedant nuo aristokratijos, elito, per vidurį – baltos ir melsvos apykaklės, vėliau – darbininkai, baigiant oficialiais bedarbiais (kaip aš žiemą).

       Na puiku, ir įtvirtint įstatymu visuomenės sluoksnius – aukščiausiame Lietuvoje gyvenantys lietuviai, žemiausiuose – žydai, čigonai ir lenkai, kažkur per vidurį – rusai ir emigrantai. Ir tai bus demokratija – bent ¾ gyventojų valdžia.

       Priminsiu, kad demokratinė santvarka buvo Graikijoje, kur maždaug 1/3 buvo vergai.

       Buvo vadinama ‚ „karinė demokratija“  tarp senovės germanų, kurie, bodėdamiesi darbu, į kitataučius žiūrėjo, kaip į pajamų šaltinį ir pastoviai kariavo.

       Demokratine valstybe net A.G.Zubovas laiko Indiją, kurioje kastų sistema, demokratine laikomas Izraelis, apie 2 mln. gyventojų išvaręs iš jų namų, o kitus aptvėręs betono tvoromis nurodytose vietose.  

       Panašiai demokratinėje Lietuvoje UAB „Didakta“ pristatė lietuviams savo "Naująjame pasaulio geografijos atlase" analogiškus lietuviškų getų projektus 800 tūkstančiams  lietuvių 200 tūkst. lenkų gyvenamose lenkiškose žemėse.

       Dar sektinas pavyzdys – Izraelyje Tiberijaus ežere (ten didžiausias) galima maudytis tik žydams. Lietuvoje, jei ji jau demokratinė, galima priimti įstatymą, draudžiantį Lietuvos ežeruose maudytis nelietuviams, po miestą vaikščioti mulatams, o pajūryje degintis negrams.

       O kaip padaryt, kad demokratine būtų laikoma šalis, kurioje ne 2/3 valdžia, o pvz. 1/10?

       Paprasčiausia manipuliuojant sąmone.  

       Apie tai taip pat labai daug knygų.

       Svarbiausia per rinkimus dalį gyventojų užzombinti, kitos dalies balsus nuleisti su klounų partijomis į klozetą (atsikūrusi tautininkų partija išdidžiai nerodo, kad susideda ne iš klounų, mat atsieit reikia dasiprotėti). Ir užtenka mažos dalies rinkėjų, remiančių mažą dalį žmonių atstovaujančią valdžią.

        Yra pašalinis poveikis – žmonės, pajutę, kad valdžia ne jų, iš šalies dezertyruoja. Panašiai, kaip nevykdydami įsakymo išsibėgioja ir savo nuožiūra elgiasi kareiviai, sužinoję, kad jį davęs karininkas – priešo agentas (čia mano improvizacija pagal Klauzevitcą).

        Na, bet jeigu žmonės pagal A.Kubilių  -"žmogiškieji ištekliai", tai išteklių bus galima pasiskolint, kaip prireiks. Kaip ir dabar pinigų iš TVF ar kitur.

        Analogiškai emigrantų indėliui - ir biudžetnikų indėlis į Lietuvos ekonomiką. Nedalyvaudami jokioje ūkinėje veikloje, jie gauna iš ES paskolų pagalba virtualias lėšas, kuriomis užkelia kainas ir atima ribotus resursus iš Lietuvoje esančių žmonių.

        Nevažiuoja kažkodėl apsipirkt į tas šalis, iš kurių imtos virtualios lėšos jų algoms. Mat tada ES paskolos neteks prasmės - virtualūs pinigai virs tikrais. Demokratija - šiandien egzistuojančios Lietuvoje ekonominės padėties garantas

        Kam skirstyt lygiai darbą, jei vienas aria 16 valandų už minimumą, o kitas vis tiek sumokės PVM pirkdamas maistą. Ir kam visiems mokėt apylygiai - tegu nereikalingi išvaro.

        Tame pačiame atstume nuo Šiaurės ašigalio esančiose šalyse gyventojų tankis dar mažesnis - Rusija, Kanada, Švedija, Norvegija, Grenlandija, JAV Aliaska.

        Priminsiu jau mano aprašytą 19 amžiuje plačiai nuskambėjusią „Medūzos“ plausto istoriją (tai iki šiol žinoma metafora Prancūzijoje, kaip pvz. „Berezina“).

       Trumpai – ant plausto atsidūrę demokratiškai nusiteikę piliečiai suformavo tarytum valstybės mini modelį ir beveik visi išsiskerdė dėl ribotų resursų. Prieš tai gudresni, iniciatyvesni, nebijantys permainų keliomis valtelėmis plaustą paliko (kurios turėjo plaustą buksyruoti) ir nusiyrė į netoli esančią rojišką salą.

       Ir štai turim realų valstybę – plaustą – Kubą. Beveik 2 kartus didesnėje už Lietuvą saloje (65 tūkst. ir 110 tūkst. kv.km) gyvena 11 mln. žmonių, ir jų smarkiai daugėja. Pagal karinę galią Kuba kone lygiai su didžiausiomis atominės bombos neturinčiomis valstybėmis. Mat ten nėra demokratijos „Medūzos“ plausto keleivių supratimu. Ten resursai skirstomi maksimaliai lygiai.

       Ir nukelkit į Kubą lietuvišką demokratiją. Tada saloj liks 2 mln. gyventojų, o Kuba įstos į Meksikos federaciją, o prieš tai dar pabus Dominikos vasalu.

       Nebent galiu nudžiugint – gimstamumas atvirkščiai proporcingas kainoms ir algų vidurkiui. Todėl yra tendencijų, kad dar kelis kartus Lietuvoje sumažėjus pragyvenimo lygiui, joje ims daugėt gyventojų.

       Tik bėda, kad esant „Medūzos“ plausto psichologijai, gudresni stengsis nuo jo su paskutine valtele ir ribotomis atsargomis nuplaukt į šalia esančią salą.

        Ir iki tol, kol Lietuvoje ims daugėt gyventojų natūraliu prieaugiu, į ją greičiausia bus atkeldinti musulmonai iš užtvinsiančios Olandijos ir Šiaurės vakarų Vokietijos. Mat Lietuva – vienintelė Europoje daugiaetninė, polikonfesinė, multikultūrinė ir t.t. valstybė.

        Gal tai ir nebus nieko bloga? Juk ne žmonės valstybei, o valstybė  - žmonėms, kaip dabar moko demokratijos šaukliai. Ir taip primokytas žmogus savo valstybės niekad negins, nes jis jaus save didesne vertybe.  
        Deja, mums niekas neleis taikyti Izraelio ar Indijos demokratijos modelio, kaip kad neleidžia nuimti lietuviškus vietovardžius parodijuojančius keiksmažodžius nuo A.Kubiliaus neva valdomos valstybės valstybinių pastatų. Todėl, norint išlaikyt valstybę Lietuvą, joje reikia panaikint demokratiją.

       Kokios būtų Lietuvai alternatyvos demokratinei santvarkai?  

       Apie savo siūlomą autokratijos modelį jau rašiau. Bet čia pasiūlysiu kitus priimtinus variantus.

       Pavyzdžiui, T.Gračiova čia mano pristatytose knygose rašo apie „chazarokratiją“, neva esančią Rusijoje.

       Lietuvoje tai kaip ir įvykdoma – žydų tautos ir jų asocijuotų narių turime, Jidišlando teoriniai modeliai, net su žemėlapiais ir vietovardžiais, pristatomi knygynuose visuomenei.

       Irane matome teokratiją – religinės valdžios pirmenybę, prieš pasaulietinę. A.G.Zubovas šią tradiciją veda ne iš islamo (tada būtų kalifas  - valdantis dvasininkas ir Muchamedo palikuonis), o iš 3 arijų kastų (sugriuvus kalifatui, persai grįžo prie visų savo persiškų šaknų, netgi reabilitavo zoroastrizmą).

       Šiaip Irano teokratijos modelis labai panašus į autokratinį modelį (idėjos valdžia). Pvz., parašo vietoj Vilniaus „wilno“ ar kad Gediminas  - baltarusas – ir užmėtyti akmenimis. Arba migruojančias moteris, kurios susikergia su prancūzais ir kitokiais negrais bei pasidabina vištgaidiškomis „pavardėmis“.

        Vokiečių kinokronikose mėgstamas epitetas „plutokratija“. Kiek suprantu, taip įvardinami Vakarų imperialistai, uzurpavę valdžią ir gėrybes.

        Jei Lietuvoje ir bus plutokratija, tai plutokratai gyvens ne Lietuvoje. Mat čia bus atominių atliekų savartynai, kitokios „koncesijos“, piktų lietuvių pensininkų getai lenkų žemėse, Izraelio šiaurinių teritorijų pramoniniai rajonai ir t.t., trumpiau – labai užteršta gamta ir labai daug interesų.

        Dar valstybės modelis – konfucionizmas, egzistuojantis, nepaisant ten visų revoliucijų ir santvarkų, Kinijoje. Va dėl to jie ten taip ir prisidaugino.

        Tik turėčiau pažymėt, kad Konfucijus, dirbęs Kinijoje nepriklausomu imperatoriaus ekspertu ir auditorium, ten buvo labai nekenčiamas ir valdininkams įvarydavo stresą. Dėl intrigų Konfucijus ilgai niekur neužsibūdavo. Ir štai sukūrė tarytum valstybinę religiją be dievų ir šventųjų. Bėda – pas mus per mažai kinų.

        Europinės demokratinės tradicijos turi savo „Konfucijų“ – Katoną (tą, kuris pagarsėjo fraze „Kartagina turi būti sugriauta). Taigi jis, dirbdamas vyriausiuoju cenzoriu, labai rūpinosi Romos dorove, morale, idealogija, patriotizmu, šeimos vertybėmis, papročiais ir tradicijomis. Ir būdamas 80 metų, vedė 15 – metę. O iki tol visą gyvenimą garsėjo, kaip intrigantas, pleibojus ir elitinių viešnamių bei vakarėlių lankytojas.

        Paminėsiu, kad Europos demokratija turėjo ir kitą patriarchą – T.Grakchą. Tas ateidavo,  į Seimą su kilpa ant kaklo ir pateikdavo kokį įstatymo projektą. Pagal Romos įstatymus, jeigu pateikėjui įrodoma, kad jis lobistas, jis ten pat turi su ta kilpa pasikarti. Priešingai Katonui, Grakchas blogai baigė. Jį, atrodo, neapsikentę papjovė.

        Taigi demokratija, kilusi iš vergovinių Graikijos ir Romos, vystyta germanų, kartu su ES ir „lenkais Lietuvoje“ – tai būtent tos vertybės, iki kurių daropojo 6000 metų egzistuojanti lietuvių tauta. :smile58:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Gru 2011 17:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
Lietuvių, lenkų ir vadinamų žydų interesai Lietuvoje


      Jei Izraelis ir tie slavai bei tiurkai, kurie save laiko „žydų tauta“, nereikštų pretenzijų į Lietuvą, tai tikrai nebūčiau prieš „žydų tautą“ ar Izraelį nusistatęs.

      Tuo labiau, kad jau bent nuo 7000 m.pr.m.e. Artimuosiuose Rytuose gyveno ir semitai, ir indolietuviai. Miestai Jerichonas (Uruchon) ir Jeruzalė (Urusalem) įkurti indolietuvių.

      Kartais arijai, kartais semitai, daugiau ar mažiau Palestinoje įsigalėdavo, o daugelio senovės tautų net neaiški etninė priklausomybė.

      Pvz., visko priskaitęs apie šumerus. Pagal jų išlikusį dantiraštį iššifruotos tekstų reikšmės, bet ne skambesys ar kalba.

      Finikiečių semitų žemes buvo užėmę daug kartų indolietuviai hetitai, „jūros tautos“, artimos senovės graikams, taip pat ten buvo viduramžiais po I kryžiaus žygio atsiradusi tikrai indogermaniškai romaniška Jeruzalės karalystė.

      Palestinos žemės taip pat buvo užimtos indolietuvių senovės persų ir graikų, turkų.

      Palestiniečių pusę palaikau tik todėl, kad mes ir palestiniečiai turime tą patį priešą – „žydų tautą“ ir Izraelį.

      Jei pastarieji nenorėtų sunaikinti Lietuvos ir lietuvių tautos (ką jie rašo net lietuviškai savo saituose ir Lietuvos knygynuose parduodamose knygose), tai man būtų malonu matyt, kaip indoeuropietiškos kilmės kolonistai  - Izraelio piliečiai - dubasina gausesnius azijatus semitus.

      Ar gali palestiniečiai vadintis atskira nuo arabų tauta, jei kalba arabiškai?

      O ar visame pasaulyje viena kalba priklauso tik vienai tautai?

      Pvz. pasaulinėmis kalbomis, vokiškai, olandiškai, persiškai kalba tikrai ne po vieną tautą.

      „Žydų tauta“ išsiskiria kai kuriais kalbiniais niuansais. Pirma, ji turi daug kalbų, tarp kurių rusų ir vokiečių. O va pasirinko pagrindine, kurią išmoksta mokyklose, tikrai su Palestina nesusijusią – hebrajų. T.y. rytų semitų, gyvenusių už Eufrato šiandieniniame Irake. Priežastis – būtent šią kalbą vartojo savo religiniuose raštuose chazarų šamanai, išradę satanizmo formą judaizmą. (Chazarų judaizmą vadinu satanizmu, nes kas judėjams mesijus, tas krikščionims šėtonas. Tai tiesiog neutralus teologinis terminas.)

       Bet dabar žiūriu, kad yra teorinė tikimybė lietuviams atsidurti palestiniečių vietoje. Tai, kad palestiniečiai laikomi tiesiog arabais dėl savo kalbos, o lietuviai atskira tauta, nieko geopolitikoje nekeičia.

       1918 m. Lenkijos atstovai, paremti Lietuvos elito (bajorų), Versalyje įrodė, kad lietuviai neegzistuoja. Taigi egzistavimą galima anuliuoti.

       Pagal semitinę pasaulėžiūrą ir religiją, tą, kas teisus, nurodo teismas. O pagal judaizmą „žydų tauta“ sukurta tam, kad vykdytų savo demono Jahvės įstatymus.

       Arbitraže ES ar JTO laimės ta pusė, kuri turės daugiau argumentų, įrodančių Lietuvos teritorijos priklausomybę būtent tai pusei. Matydamas, kokie kieti mūsų euroderybininkai, istorikai, valdininkai ir politikai, nedrįsčiau statyti, kad teismai ar arbitražai nenutars padalint Lietuvos bent į 3 dalis (Jidišlandui, Wilenščyznai ir tik apie 13 – 16 a., jei ne 19 amžiuje, atsiradusiems lietuviams).

       Tai, kad lietuviai sudaro šiandieninėje Lietuvoje 80 procentų, neturėtų labai ramint.

       Niekas nesutrukdė UAB „Didakta“ geografijos atlase „Naujasis pasaulio geografijos atlasas“ teritoriją, kurioje 800 tūkst. lietuvių ir 200 tūkst. lenkų, nuspalvinti, kaip „lenkų žemes“.

       Juk yra kiekvienos tautos žmogaus rinkos kaina.

       Pernai Izraelio kapralas buvo apkeistas į 600 palestiniečių areštantų Izraelyje. Kaip žinia, žydų rinkos kaina dar aukštesnė.

       Taigi, jei lenko – lietuvio vertės santykis kaip 4/1, tai žydo – lietuvio gali būti 600/1.

       Vis tiek mažai, todėl prakišinėjamas įstatymas dėl dvigubos pilietybės, nors priežastimi nurodomos migruojančios moterys.

       Kilusių iš Jidišlando bus galima surinkti bent teises į 20 000 kv.km pagrįsti.

       Palestina (26 000 kv.km) buvo padalinta į 2 dalis, kai ten buvo iki 50 tūkst. kolonistų „žydų“ ir 3 mln. palestiniečių. Būsimi Izraelio piliečiai buvo susipirkę iki 10 proc. Palestinos žemių. Tie 10 proc., šalia žydiškai pateiktos Palestinos istorijos versijos buvo vieni svarbiausių sionistų argumentų.

       Knygoje M. Daimondas „Žydai, dievas ir istorija“, kuri yra 2 pagal populiarumą knyga Izraelyje, parašyta, kaip per I sionistų suvažiavimą jo delegatams, kaip simbolis, padalintos kelių tūkstančių metų senumo Palestinoje archeologų rastų monetų kopijos. Greičiausia pademonstruoti ir žemėlapiai su „žydiškais vietovardžiais“.

       Priminsiu, kad Lietuvoje žydkapiams priskiriami visi kapai, kuriuose judaistai ar užrašai su finikietiško rašto transformacija. Nors tokių kapinių daugiausia būtų pietų Rusijoje, chazarų kaganato vietoje, ir Lenkijoje, kur chazarai 13 amžiuje atsirado su mongolų invazija ir germanizavosi vokiečių miestuose, bet „žydiškos kapinės“ galioja ir turi galią tik Lietuvoje. Priedo rastas „12 amžiuje palaidotas žydas“ kažkur Eišiškėse, t.y. iš „tų laikų, kai dar nebuvo susiformavę lietuviai“.

       Kodėl antkapių su lotynišku šriftu Lietuvoje nepriskiria meksikiečiams, o totorių kapų su arabišku šriftu - jemeniečiams?

       O Jidišlando žemėlapis yra knygyne, viename iš satanistų opusų viršelio vidaus įklijoje.

       O ar sugebėtų Izraelis nupirkti „net“ 10 proc. Lietuvos teritorijos, kaip analogiškai Palestinoje, kad galima būtų Lietuvą dalint į 2 dalis?

       Ar ne Lietuvos išdavikai prakišinėja įstatymus apie „žydų palikimą“ ir žemės pardavimą užsieniečiams.

       Gal jie jau asocijuoti satanistų sektos nariai ir tiesiog vykdo įsakymus?

       Dėl asocijuotų judaistų sektos narių dalyvavimo kompensacijos už „žydų turtą“ istorijoje ar dėl tariamų „žydų kapinių“, kur jų niekad nebuvo,  egzistavimo esu tikras, bet dėl žemės pardavimo užsieniečiams propagavimo greičiausia kaltas jevrofilinis tolerastinis globalistinis mastymas. Arba tiesiog satanistinė religija, kurios vertybės diametraliai priešingos lietuvybei.

       Dar pastebėjau, kad jidišlandinė propagandos stiprumas labai priklauso nuo padėties Artimuosiuose Rytuose. Nuo Izraelio, JAV, Turkijos, Irano santykių.

       O kas būtų, jei Turkija pareikalautų JAV rinktis tarp jos ir Izraelio? O taip gali įvykti, jei Turkija ims nejusti Rusijos ir Irano grėsmės (priminsiu, kad Rusija bent 2 kartus 19 amžiuje vos neužėmė Konstantinopolio, ir abu kartus sumuštą Turkiją gelbėjo Vakarai).

       Ir jei tada įvyks arbitražas dėl Palestinos, ypač, jei Turkija įsigis atominį ginklą, kuris nutars grąžinti Izraelį į 1967 m. sienas, taip jį sumažindama pusiau?

       Ar tada jam nereiktų išskirt kokios panašaus ploto kompensacijos „žydiškose žemėse“ kitoje vietoje.

       Gal kas panašaus ir vyksta, ko aš nežinau, kaip ir Lietuvos saugumas. Pastarajam net lenkiškas užrašas ar raginantis žudyti lietuvius kurierwilenski bei prie Lenkijos prijunginėjanti Lietuvos dalį su 800 tūkst. lietuvių LLRA neįveikiama kliūtis.

       Kol neskaičiau Dž. Toinbio „Civilizacija istorijos teisme“ galvojau, kad istorija sustojusi.

       O dar paskaitinėjęs Gudavičių, Bumbliauskų, Širokoradų bei panašių lenkų ir rusų „istorikų“ darbų ir tų pačių satanistų sužinau, kad istorija aplamai reliatyvus dalykas.

       Ir kuri istorijos samprata tikra, pagal judaizmo tradiciją nuspręs teismas.

       Priminsiu, kad Lietuva – vienintelė Europos valstybė, kurios teritorijoje gyvenantys lenkai ar neva gyvenę žydai padaro tą žemė etniškai lenkiška ar „dalimi žydų kultūros erdvės“.

       Ką ten dalimi, pateikiami Jidišlando žemėlapiai idealiai sutampa su šiandieninės Lietuvos sienomis.

       Ar mes galėtume apsiginti, jei ES ir JAV nutartų evakuoti pusę Izraelio (kad nenukentėtų nuo Irano radiacijos ar jei ten gyventojų tankumas pasidarytų neadekvatus Izraelio teritorijai) į Lietuvą?

       Šiandieninė Lietuvos kariuomenė neapgintų Lietuvos ir nuo Lukoilo ar Statoilo, jei tie panorėtų čia sau susikurti valstybę.

       Priedo, lietuviai to, kad Lietuva sumažėjusi perpus, galbūt ir nepastebėtų.

       Na, aptvertos kažkokios privačios valdos, stovi policija ar bendra ES kariuomenė.

       Istorijos įdomybė – apie 1480 m. totoriai nustūmė Lietuvos sienas nuo Juodosios jūros pakrantės bent 200 km į šiaurę. Ir Lietuvoje to niekas nepastebėjo.

       Maža to, per Liublino Uniją neegzistuojančios Lietuvos žemės Juodosios jūros pakrantėje perduotos Lenkijai, kartu su Ukraina. Ir toliau iki Juodosios jūros tų laikų žemėlapiuose buvo vaizduojama Lenkija. Dėl šventos ramybės ir nenorėdama prarasti autoriteto tiek Lietuvos valdžia prie Kazimiero, Aleksandro ir Žygimanto Augusto, tiek Lenkijos valdžia faktą, kad Lietuva ar Lenkija nepriėjo prie Juodosios jūros, tiesiog ignoravo. O šiandien istorikai paišo tose žemėse Krymo chanatą, Nogajaus ar Edisano ordas.

       Juk LLRA nario lenko Zavistovičiaus nusikaltimus Draučiuose taip pat siekta nuslėpti, taip pat slepiamas faktas, kad lenkiški užrašai Lietuvoje daug kur ne ant privataus, o ant valstybinio turto (Nemenčinėje 2 iš 3).

       Ir Lietuvos saugumas, kuris tikrai neblogai šeriamas bedarbių sunešamų PSD, ignoruoja net tokias „smulkmenas“, kaip Lietuvos knygynuose, knygose lietuvių kalba vaizduojamos vietoj Lietuvos lenkiškos ar žydiškos žemės.

       Ar lietuviai turi santykius su žydais ir lenkais vertint pagal judaistinę tradiciją, t.y. teisus tas, kas pateikia daugiau argumentų? Pagal tarptautinę teisę tokiu atveju teisus būtų tas, kuris turi daugiau galių, stipresnį užnugarį ir labiau reiškiasi.

       Mes esame arijai (galima vadint ir indolietuviais, analogiškai „indogermanams“ ar „vediniams rusams“) ir turime remtis arijų pasaulėžiūra ir supratimais.

       O arijų pasaulėžiūroje mūsų pozicijos – tai gėrio pozicijos, oponentų pozicijos – tai blogio pozicijos.

       Bet koks kompromisas tarp gėrio ir blogio mūsų teritorijoje -  tai blogio pergalė (juk neina kalba apie Jotvingijos ar Prūsijos atkūrimą Lenkijoje ar Jeruzalės, įkurtos indolietuvių,  grąžinimą indolietuviams hetitams giminingiems lietuviams).

       Arijų pasaulėžiūroje (taip pat ir krikščionybėje, kuri su judaizmu neturi nieko bendra, kaip ir ten minimi aramėjai žydai su šiandieniniais „žydais“ – tiurkais ir slavais iš pietų Rusijos) gėris turi sunaikinti blogį.

       Lietuvybės atžvilgiu blogis – tai žydai Lietuvoje ir lenkai Lietuvoje.

       Nes jie lietuvybei kenkia vien savo egzistavimu (užtenka vien jų veikos transformuojant lietuviškus vietovardžius, tiek antilietuviškoje propagandoje, tiek ir raštiškai vietoje), kaip žmonės, esantys antilietuviškoje blogio pozicijoje.

       Juk jei Lietuvoje nebūtų „Lietuvos lenkų“, tai niekas nevaizduotų ir „lenkiškų žemių“ (su ten įsikūrusiais 800 tūkstančių lietuvių, kurie „lenkų žemių lenkiškumui negalioja“), o jei nebūtų Jidišklando „palikimo ir „litwakų“ bei Izraelis ar jo atstovai negalėtų nupirkti apie 10 proc. Lietuvos teritorijos, tai negrėstų ir visokių „alternatyvinių“ valstybinių junginių Lietuvoje įkūrimas.

       Beje, nei lenkai, nei save vadinantys „litwakais“ to ir neslepia – jie knygas su savo pseudogaoniška satanfantastika, žemėlapiais  leidžia lietuviškai ir parduoda knygynuose. Ir turėt tiek naglumo – lietuviškai.

       Savo teises sionistai grindžia į Palestiną tuo, kad tas žemes jiems paskyrę jų „dievai“ ir kad jie ten „nuo amžių“. O paskyrę todėl, kad ten gyvenę vakarų semitai (šiandieniniai palestiniečiai) aukoję vaikus.

       Taigi pagal judaistinius supratimus teisi pusė (o „žydų tauta“ sukurta nešti įstatymus iš vieno protėvio, kai kitos kilo dėl Babelio bokšto statybos – tai irgi „Izraelio istorijos faktai“, kaip ir „žydų valstybė“ iki 1949 egzistavimas ar „žydų tautos“ gyvenimas Palestinoje iki 1949 m.) turi sunaikint nusikaltėlius. Mat taip nusprendęs prasikaltėlius, nesilaikiusiu įstatymų, nuteisęs judaistų „dievas“.

       Jidišlandą propaguojant, matome, vienas ryškiausių motyvų yra „lietuvių tautos nusikaltimai“ – kolaboravimas naciams ir „holokaustas“. Mat atsieit tauta, dabar gyvenanti tik dvidešimtoje dalyje savo etninių žemių skolinga slavams, tiurkams, na kad ir semitams, turintiems šeštadalį pasaulio.

       Ir kaip priešprieša – čia blogiukų sunaikinti anksčiau už lietuvius buvę kultūros židiniai, kultūros centrai, žydų miestai – štedteliai (kuriuose procentais ar diagramomis rodomi „žydai“ ir „kiti“) su „autochtoniškais“ publikuojamais Jidišlando žemėlapiuose pavadinimais ir panašiai.

        Ar per „litwakų“ satanistines misterijas, kaip per I sionistų suvažiavimą, buvo padalinta delegatams, šalia knygos su Jidišlando žemėlapiu viršelio įklijoje, pvz. „Eišiškėse 12 amžiuje palaidoto žydo medaljono“ kopijos?

       Kryžiuočių Jeruzalės karalystė 11 – 13 amžiuje laikėsi prieš viso arabų pasaulio „džichadus“ ir buvo sunaikinta tik praradusi pastovią paramą iš Europos. Ir kryžiuočiai atrado alternatyvą – Templieriai ėmė kurti naują valstybę Prancūzijose, Vokiečių ordinas – pradžioje Vengrijoje, vėliau pas baltus.

       Jokios problemos – geopolitines strategijas galima pakoreguoti.

       Ar nuo 2009 m. prasidėjusi Jidišlando propaganda nevaidina to vaidmens, kokį vaidino 11 amžiaus Europoje įvairūs pamokslautojai, šaukiantys „vaduoti iš netikėlių prarastas žemes“? Būtent kryžiuočiai į Palestiną, kaip ir nuo 1949 m. sionistai ėjo „vaduoti“, o į Pabaltijį kryžiuočiai ėjo, kaip į „niekieno žemę“.

       Lietuva dabar pristatoma ir kaip niekieno žemė, tinkanti visiems naudoti. Paprastai į niekieno žemę atsiranda norinčių.

       Yra žymus paveiksliukas metraštyje, kaip ŠRI imperatorius Liudvikas Bavaras dovanoja klūpinčiam Vokiečių Ordino magistrui „niekieno“ Lietuvą leno teisėmis, t.y. jau kaip savo nuosavą.

       Stengdamiesi, kad Vilnius būtų „Europos kultūros sostinė“, “įvaizdžio specialistai“ jį pristatinėjo, kaip daugelio tautų kultūros centrą, įeinantį į daug tautų kultūros arealus, gyvenamą daug tautų, labai tolerantišką visais laikais visoms tautoms ir religijoms (čia turbūt apie toleranciją lietuviams 1920-1939 m.) ir panašiais kliedesiais.

       O ne kaip lietuvių ir lietuviškos kultūros centrą, lietuvių valstybės sostinę ir išvis lietuvišką miestą bent 6000 metų lietuviškoje teritorijoje.

       O jei jau „litwakai“, tai savaime suprantama, kad jų žemė – Lietuva.

       Kaip rašoma apie pasaulio sukūrimą: „Pradžioje buvo žodis“.

       Taigi, pvz., pradžioje buvo Bizantijus, po to Konstantinopolis, vėliau Istanbulas, apie 1860 – 1918 vos netapo Cargradu.

       Atrodo kas čia tokio, tik pavadinimas.

       Ir kai rašo „šiaurės Jeruzalė“ ar net „Lita“ ar „Jidišlandas“, tai kol Izraelis nenusipirko apie 10 proc. Lietuvos teritorijos, tai taip pat nieko tokio, tai tik žodis pačioje pradžioje. O paskui tai bus gana svarūs argumentai, juk žinome, kokie bus mūsų „euroderybininkai“. Turėta durnumo uždaryt IAE, turės durnumo ir kitkam.

       Išvados – visus pasisakančius už žemės pardavimą užsieniečiams ir už dvigubą pilietybę reikia bent jau pašalint iš Lietuvos, o formuojančius Lietuvos, kaip netautinės valstybės įvaizdį bent jau izoliuot iki gyvos galvos.

       Lietuva – didesnė vertybė už kelis tūkstančius antilietuviškai nusiteikusių ir prieš Lietuvą veikiančių šiuo metu „piliečių“.

       Kai palestiniečiai bandė išvyt Izraelį iš jų šalies, buvo jau vėlu. Jų nuomonės irgi niekas neklausė, nors galbūt ir buvo koks pasiųstas palestinietis „euroderybininkas“.

       Kažkaip įtartinai Vilniuje ir Lietuvoje ima staiga rastis „žydų kapinės“, kur jų niekad nebūta? Ir „lenkų kapinė‘, aplink kurias reikia integruotis?

       Ar, kaip ir Jeruzalė, nenumatyta padalinti ir Vilniaus? Tai mes jau dabar niekieno žemė, skirta visiems naudoti?

       Niekieno žemės, nenusisekusios valstybės ir nelietuvių valstybės įvaizdis formuojamas ir dėl to lietuviai ima atsisakyti savo šalies, dalis jos negerbia, emigruoja, nes ją ima tapatinti su „valdžia“ ar valdininkais. Tai, kad valstybė ir Tėvynė ne sinonimai – propagandos rezultatas.

       Ar  visad aplinka kalta? Juk kone 1 mln. emigravusių ir emigruosiančių ir yra aplinka. Bet kai kas savo pasiekė – Lietuva tampa ne lietuvių, o visų, t.y. niekieno. O tada jos, skirtingai nuo lietuvių, visiems svetimtaučiams prireikia.

       Galima panagrinėt, kaip tokia masinės psichologinės krizės būsena – nusivylimas ir valstybės atsisakymas pasiektas, bei ką daryt, kad žmonės imtų valstybę laikyti sava ir dėl jos kovoti. Bet tai kita plati tema.

       Trumpai – niekas nenori gyventi gaidyne, kur esančius daro gaidžiais. Emigrantai dažnai aiškina, kad nenori gyvent ... ir daugybė keiksmažodžių, kuriais įvardinama šalis. O savo dvasioje jie kitos Lietuvos neturi – ją uzurpavusi valdžia. Žodis „Lietuva“ tapęs emigrantams kokio nors keiksmažodžio sinonimu.

       Matyt, kai kam tai naudinga. Tai kaip pasiekt, kad lietuviai Lietuvą tapatintų su savimi, o „valstybines institucijas“ ir jų darbuotojus – su Lietuvos priešais? Nes yra arba mes, arba jie. O jie, valdininkai, elitikai, institucijų darbuotojai patys atsiribojo nuo tautos, tą savo išskirtinumą demonstruoja įvairiais blizgučiais, iškrypėliškomis orgijomis (tipo Vienos valsas ar keistu bendravimu su kokiais abejotinos reputacijos užsieniečiais) ir satanistinėmis misterijomis („Holokausto“ minėjimai, Lietuvai skaudžių datų šventimas, kaip didelių švenčių – Lenkijos nepriklausomybės, Lenkijos kariuomenės, AK „Vilniaus vadavimo“, Gegužės 3, Liublino Unijos).

       Palestiniečiams Izraelio sukūrimas – katastrofa, o čia „prezidentė“ važiuoja švęsti Lenkijos sukūrimo 1918 m. etninėse baltų ir lietuvių žemėse.

       Galėčiau nebent pateisint, kad patriotizmas labiau būdingas vyrams. Iš mano pavyzdžio – kai draugė paklausė prieš dešimt metų, kada aš „buvau pats pats laimingiausias“, atsakiau, kad Baltijos kely 1989 m. Ir iki šiol nesuprantu, kuo mano patriotizmas ją taip įžeidė.

       O daugiaetninės, polikonfesinės, daugiakultūrės valstybės sinonimas ir yra gaidynas. O dar kai sužinai, kad nesi valstybės dalis, o tik darbo jėga ar mokesčių mokėtojas, o valstybė aplamai tik „valstybinės institucijos“, o ne tautos namai, kad galima dviguba pilietybė, yra kažkokie mistiniai socialiniai sluoksniai.

       Pvz., minus 3 mlrd. „Snoro bankininkai“ ar šimtus milijonų prasiskolinusi „valdžia“  - tai turtuoliai, grietinėlė ir elitas?

       Tiesiog retorinis klausimas – ar turi klausyt valdžios, kuri skolinga ir nieko neturi, tas, kuris turi bent 100 Lt. Juk ubagai, ypač šimtais milijonų minuse yra žemiausias sluoksnis, kurio nuomonė ar įstatymai niekam neskolingam neturi rūpėti. Valdžia – kai duoda darbą ir moka pinigus, o ne kai neduoda darbo ir pinigus atiminėja.

       O jei skolininkas savo skolas stengiasi perkrauti ant neskolingų pečių? Tada tiesiog sunaikinus prasiskolinusį dingsta ir jo skolos. Lietuvai užkrautą skolų naštą galima pašalint  tiesiog panaikinus tas vadinamas „valstybės institucijas“.

       Galimas atvejis, kad daug aukšto lygio pareigūnų už paskolas ar šiaip padatkes prisižadėję užsienio pareigūnams neoficialiai. Pvz. Kubilius ir Degutienė dėl lenkiškų kličkių. Tokiu atveju nutraukt galus galima tik pašalinus tuos pareigūnus – juk dokumentų tai nėra, o įsipareigojimai žodiniai ir neoficialioje aplinkoje, duoti įvairių puotų ir orgijų metu (kaip kad Gegužės 3 ar Liublino unijos minėjimuose).

       Užsienio valstybės, reiškiančios pretenzijas į Lietuvą ar jos dalis, nori juos dominančias teritorijas transformuoti pagal savo poreikius. Be abejo, tų žemių lietuviškumas jų netenkintų. Viskas surišta – Izraelio papildymo teritorija interesai, „lenkų žemės“, žemių pardavimas užsieniečiams, emigracijos skatinimas, „valdžios institucijų“ veikla.

       Lenkai ir žydai interesų Lietuvoje turi. Teritorinių, turtinių, politinių. Galbūt tarpusavy jie juos derina. Mat Izraelis į Lenkijos teritoriją nepretenduoja, nors ten turto daugiau. O turinčiai atominę bombą valstybei Lietuva ir Lenkija to paties karinio pajėgumo šalys. Bet kažkaip pasiekta, kad lietuviai Lietuvoje interesų ima neturėti.

       O va lenkai Lenkijos nesava ir visų nelaiko. Tai kam gaudyti balandį, laikant žvirblį? Tikrai aiškinčiau tai ne ekonominėmis priežastimis.

       Yra žmonės, yra žemė, darbas, kvalifikacija, noras dirbti ir kiti valstybei gerai funkcionuoti skirti dalykai. Bet to sugebama arba nenaudoti, arba itin durnai padalinti. Juk jei resursai riboti, tai jie turi būti maksimaliai tolygiai paskirstyti.

       Remiantis „laukinio kapitalizmo“ ar konkurencingumo teorijomis tvarkant Lietuvos ekonomiką, šalyje liks 10 procentų pačių kokybiškiausių ir geriausia prisitaikiusių gyventojų, sugebančių geriausia maksimizuoti pelną būtent sau asmeniškai. O jį maksimizuoti geriausia pardavus visą Lietuvą atliekų perdirbimo ir sandėliavimo įmonėms statyti, kuriose dirbtų darbuotojai iš pietryčių Azijos.

       O patys tie konkurencingiausi lietuviai greičiausia gyventų Havajuose iš dividendų. Kol vieną dieną sužinotų, kad buvusios Lietuvos teritorijoje paskelbta po 2000 metų į jų dievų pažadėtas žemes sugrįžusių bangladešiečių valstybė. Tai tiesiog išvysčiau makroekonomikos ir konkurencingumo teorijų taikymą praktikoje Lietuvoje iki logiškos pabaigos.

       Patriotizmas ir religija, meilė Tėvynei ir tautiškumas – tai neekonominės sampratos. Bet akivaizdžiai matosi, kad be šių sampratų taikymo praktikoje autokratinė valstybė negali egzistuoti (t.y. valstybė, kurios egzistavimas objektyviai ekonomiškai netikslingas ir kuri egzistuoja tik iš idėjos, kad „taip reikia, čia mūsų ir atsikniskit“).

       O jevrofilija ir yra ideologija, priešinga lietuvybei ir griaunanti Lietuvos autokratinį pagrindą.

       Negali Lietuva egzistuot, kaip netautinė, nes ji tada netenka prasmės. Mat Lietuvos atveju valstybė  - tautos namai.

       O jei Lietuvoje tik ekonominė pseudoideologija formuoja žmonių veiksmus, pasaulėžiūrą, tai žmonės atitinkamai ir elgiasi.

       Ir turim tokias ekonomines tiesas, kaip konkurencingumas, pelno maksimizavimas, kuo mažiau mokėt ir kuo daugiau eksploatuot, pakenkt kitam, arba tu jį, arba jis tave, lipti per galvas ir t.t. Apie tai mokosi iš vadovėlių, sprendžia uždavinius, braižo grafikus. Ir matome viso to rezultatą.

      Todėl, kad tos Keinso, Smito, Vonakoto, Markso ir Porterio tiesos, kaip ir eurointegracinės politologijos bei pseudosociologijos apie visuomenės sluoksnius – tai tiesiog taip pat religija – satanizmas. Ir visą tai galima apibendrint – perkąsk artimam gerklę ir tarnauk stipresniam – šėtonui, kurdamas jam karalystę.

      Yra ir populiaresnių satanizmo propaguotojų, tokių kaip A.Nikonovas šio meto Rusijoje. Pvz., jokia ekonomika negalima paaiškint to, kad žmonės neša savo lėšas bankams – šėtono sinagogoms. Kur jas išveža iš jų šalies, periodiškai (t.y. visada) nusavina. Ir viskas blogai. O kuriems gerai ir kurie prileisti po stalu rinkti trupinius, stengiasi necypaut, kad irgi blogai netaptų. Mat yra vertinimo kriterijai ir vertybės, kuriomis manipuliuojama žmogaus sąmonė.

      Emigracija ir žmonių atsiribojimas nuo savo valstybės tai ne stichiškas ar kažkoks psichologinis reiškinys. Masių psichologija formuojama. Apie tai daug knygų, pavyzdžiui Gebelso, La Bono ar S.Karaj Murzos.

      Jei mūsų valstybė paremta tik idėja, tai reikia tą idėją ir ginti. Palestiniečių valstybė remiasi tik idėja, bet ten daug žmonių ją tiki ir aukoja dėl jos gyvybes. Jei Izraelio egzistavimą galima paaiškint ekonomiškai, geopolitiškai, strategiškai ir netgi tautiškai, tai Palestinos egzistavimą, kaip ir Lietuvos, galima paaiškint tik idėjiškai. Maždaug „taip reikia ir atsikniskit, ne jūsų reikalas ir jūsų nuomonė nesvarbi“. Tai kodėl Lietuvos „atstovai“ visokiems pretendentams į jidišlando ar wilenščynos signatarus to nesako?

       Kai ėjo areštuoti Kristaus, tai Kristų ginti susirinko gan didelė ginkluota pasekėjų chrebra. Ir neaiškų, kuo ten romėnų mentams būtų pasibaigę. Bet Kristus pasakė, kad jo ginti nereikia ir neverta, jam reikia, kad jį areštuotų. Ir visi iš baimės išsilakstė. Maža to, nuo jo atsiribojo ir jį išdavė.

       Žmonės Lietuvą gintų ir nuo wilenščynų, ir nuo jidišlandų, jei žinotų, kad Lietuva – tai jie ir jų Lietuvai reikia. Lietuva ir lietuviškumas turi būti ne pseudogeopolitinės ar teisinės, o religinės kategorijos.

       Reikia mokytis iš musulmonų reakcijos Danijos „Karikatūrų skandalo“ metu. Gal, sudeginus keliolika litwinistinių „istorikų“, likę nerašaliotų, kad Lietuvos Imperijoje buvo baltarusių ir ukrainiečių.

       O maždaug iki 1995 m. buvo pasiryžusių nemokamai ginti Lietuvą savanorių, kol jie „nesužinojo“, kad yra turistai, o Lietuvos kariuomenė – kiti žmonės.

       Dabar susitapatinusi su Lietuvos valstybe jos „valdžia“ seka kone areštuojamo Kristaus pavyzdžiu. Keista, kad prieš 2000 metų graikų ir armėnų parašytas Naujasis testamentas yra pilnai pritaikomas šiandien. Kaip ir vedose, universaliai visad egzistuojančios tiesos ar dažnai pasitaikančios situacijos pateikiamos  mistiniais įvykiais ir alegorijomis – reikia suprast, kad rašyta gana seniai ir tų laikų kalbėjimo ar rašymo stiliumi. Bet mes tie patys arijai, kuriems taikytos ir vedos, ir Naujasis testamentas. O čia prašom – staiga kažkodėl prireikia jevrofilijos ir naujo krikšto.

      Turim savo vertybes, įkurkim savo inkviziciją ir ant laužų visus satanizmo misionierius su jų rašliavomis. Bent jau parodykim, kad čia ne „niekieno žemė“, kurią galima visiems naudoti ar ja dalintis, ją etniškai transformuoti, pervadinėti ar kažin kaip su ja tapatintis.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 13 Gru 2011 15:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Lap 2010 18:26
Pranešimai: 357
     Papildysiu.

Dabar apie mirtį ir kultūrą Lietuvoje


     Pradžioje pasiremsiu aukščiau pristatytu A.G.Zubovu, toliau bus mano interpretacijos ir improvizacijos. Čia terorizmo, globalizmo ir kitų panašių problemų neliesiu, nes tai, mano manymu, su mirties kultu nieko bendro neturi.

     Žodžiai kultūra, kultivuoti, kulti, kultas aiškiai giminingi, ir ne tik lietuvių kalboje. Pradinė jų reikšmė religinė bei besirišanti su Žemės ūkiu. Galima teigti, kad kultūra būdinga tik žmonėms ir tai yra vienas skiriamųjų žmogaus bruožų.

     Archeologų rasti pirmieji miestai funkciniu požiūriu visiškai nepasiteisino. Priminsiu, kad seniausi miestai bei didelės žmonių gyvenvietės rastos Turkijoje ir Artimuosiuose Rytuose, o ne kur logiškai jie turėję būti dėl didelio gyventojų tankio – Egipte, Tarpupyje ar Kinijoje. A.G.Zubovas teigia, kad tai buvo tiesiog religiniai intelektualiniai centrai. To laikotarpio žmonių manymu, tie centrai akumuliavo mirusių savybes, būtinas ateinančioms kartoms, multiplikavo, transformavo pagal naują situaciją ir skleidė.

       Aiškinama religiniais argumentais. Žmonės mąstė, kas jie yra, kuo jie skiriasi nuo gyvūnų. Padarytos išvados – žvėrių protas siekia tik jo gyvenamą laiką ir neperduodamas, o žmonės turi galimybę šalia savo egzistavimo esančią dvasią perduoti kitoms kartoms su intelektu, būdo savybėmis ir kt. Tokiu būdu iš kartos perduodama žmogaus dvasia, intelektas ar kaip ten pavadinsim, vis kaupiasi, didėja ir tarnauja ateinančioms kartoms.

       Mes šiandien žinome, kad perduoti galima tik intelektą, protinės veiklos pasiekimus. Senovėje žmonės manė, kad reikia ir būtina perduoti charakterį, dvasines būsenas, troškimus, gyvenimo tikslą, drąsą. Tai ir buvo religijos gimimas.

       Anksčiausios religijos formos pasireiškia mirusių kultu, endokanibalizmu. Pastarasis - tai viena ar kita forma mirusių giminaičių suvalgymas. Arba vertingų priešų.

       Yra egzotiškų variantų – ir šiandien kai kur Amazonės džiunglėse iš ritualinių paskatų kai kurios gentys valgo savo mirusius, o Naujojoje Zelandijoje, kur dėl labai turtingos tiesiog rojaus gamtos ir mažo gyventojų skaičiau kanibalizmas buvo kulinariniu požiūriu beprasmiškas, tarp maorių kildavo nuožmūs karai tik su tikslu nužudyti ir suvalgyti priešininkus, kad perimti jų savybes.

       Kone žymiausias užrašytas atvejis antikoje – Halikarnaso mauzoliejaus Mauzolo našlė sudegino savo mirusį vyrą ir išgėrė jo pelenus, sumaišytus su gėrimu. Seniausiuose pasaulio miestuose kapai randami po grindimis namų, kuriuose gyveno žmonės. Priedo, nerasta jokių logiškų tų miestų egzistavimo paaiškinimų. Greičiau priešingai - medžiotojai ir piemenys gyveno žymiai geriau, turtingiau, įdomiau ir ilgiau, nei tų miestų gyventojai. Žvėrys juk nekvaili – miestų apylinkes palikdavo, dirvožemis greit išsieikvodavo, miškai išsikirsdavo ir t.t.

       Kaip endokanibalizmas pasireiškė tarp arijų, ir vėliau – tarp šiandieninių lietuvių (t.y. lietuvių nuo  maždaug 3000 m.pr.m.e.).

       Priminsiu vedas ir jų komentarus. Tai tų laikų supratimu kaupta išmintis, turinti praktinę fukciją. Besistebiantiems keistoka vedų forma – alegoriniais eilėraščiais, kuriuose randama tiek sekso, tiek ir skraidančių lėkščių, noriu primint, kad prieš 4000 m. lietuvių galvosena šiek tiek skyrėsi. Maža to, šiek tiek skyrėsi net prieš 20 metų.

       Vedas ir jų komentarus mokėsi mintinai (o tai maždaug 10 Iliadų, Odisėjų ir Nybelungų giesmių kartu sudėjus). Neužrašė todėl, kad užrašytas žodis tampa negyvu ir mastyme nedalyvauja, sukauptas intelektas guli susandėliuotas ir netobulėja. Kol paskui sudega kur nors Aleksandrijos bibliotekose ar Persepolio rūmuose, o tiek daug išminties prikaupusios tūkstantmetės civilizacijos tampa statiškomis kultūromis ir užkariaunamos naujų modernių tautų – pvz., Egiptas ir Persija makedoniečių.

       Arijų kultūra būtent todėl davė tokį didelį impulsą pasaulio civilizacijai, kad ji buvo žodinė, gyvos minties, o ne suarchyvuota raštinė. Arijai – šiandieniniai lietuviai -  tai kalbos, o ne rašto tauta. Tikslūs terminai rusiški – „jazyčniki“ (tauta, egzistuojanti savo kalba)  ir „narod pisanija“ (rašto sukurta tauta).

       Kalba, kuri  buvo arijų egzistavimo esmė ir religija, kuri sąlygojo arijų veiksmus ir buvo arijų kultūros centras, evoliucionavo ir neišsilaikė pirminėje būsenoje. Tai buvo nulemta pačios arijų kultūros esmės – sudegti ir duoti impulsą palikuonių progresui.

       Tiesa, po 2000 m. vedos buvo užrašytos, kaip ir arijų kalba, šiandien ir sanskritiškai ir lietuviškai rašomos knygos bei eina laikraščiai. Bet tai tik išlikusių centrų likučiai.

       Ar reikia arijų senovės likučius išlaikyt, saugoti, ginti žiūrint grynai objektyviai, pvz. iš Amerikos irokėzų, kai kurių lietuvių intelektualų - tolerastų ar Rusijos mordvių pozicijos? Pagal autokratijos (idėjos valdžios, kuri teigia kad „taip reikia, nes reikia ir ne jūsų reikalas“) supratimus – taip. Lietuvos egzistavimo sąlyga yra ne galingųjų interesai, strateginė padėtis, ekonominės realijos, o tik autokratija, t.y. idėjos valdžia.

       Pirmas autokratijos šaltinis – tai žemė, kurioje yra kapai. Palaidotieji maitina žemę ir žmones savo kūnu, o išlaisvintas jų intelektas (stiprybė iš praeities, kaip Himne), pereina virš tų kapų gyvenantiems žmonėms. Žemdirbystė, kai užaugančiuose grūduose yra dalis mirusių kūnų dalelių – taip pat iki šiol išlikęs endokanibalizmo elementas. Tai ir svečių sutikimas duona ir druska, ir draudimas išmest ar numest duoną, ir net iki šiol išsilaikiusios bulviakasių tradicijos (kai kuro išleidžiama ir alkoholio išgeriama daugiau, nei prikasama bulvių).

       Tai, kad kūnas išnyksta po mirties, matoma empyriškai – pažinimu. Kad išnyksta dvasia, intelektas ar kokios būdo savybės, pamatyti neįmanoma. Grūdai, maistas ir ginklai į kapus dėti visai ne tam, kad jais galėtų naudotis jau numiręs kūnu giminaitis. Tai laidoti daiktai, kurie taip pat mirę ir turintys dvasią.

       Tai šiandieniniam žmogui grožėtis reikia miesto panoramos, Žemės vaizdo iš kosmoso arba miško. Pagal legendą, statant Gedimino pilį, paaukota po Vakariniu bokštu lauko gėlių puokštė. Su mirusiais laidota ir dalis jų mirusios aplinkos. Tais laikais dvasias ir dievus (-ą) matydavo visur ir visom progom, tai dabar tik kai reikia vesti, per laidotuves, susirgus, bankrutavus, kai pana (bachūras) pabėga ir panašiai.

       Religija tapo kažkokiu utilitariniu šamanizmu. Įdomu, ar supranta delfyje tas pastovus „Sekmadienio evangelijos“ rašeiva, ką jis pats rašo, ar kopypeistais atidirbinėja pora A4 formatų už keliasdešimt Lt?

       Tie, į kieno pareigas ir funkcijas lyg ir įeitų tęsti perdavimo iš praeities tradicijas – bažnyčia (-ios) - tapo eiline biudžetine tarnautojų institucija, materialinės ar psichologinės paramos skirstymo centru, veiklos forma, sukurianti darbo vietas ar politine jėga. Ir išvis į bažnyčios funkcijas įeina pareiga prisiimt nuodėmes, blogybes ir aukotis. Jei ką ir prisiima, tai tikrai nesiaukoja. Ir net nesistengia ar nesugeba šiandieninėje tamsoje parodyt tunelio gale šviesos, suteikt tikėjimą, viltį ir meilę. Tiesiog vykdo funkcijas, statutą ir dirba savo darbą.

       Autokratijos šaltinio – Žemės – svarbiausia pirminė esmė yra vardas.

       Apie pasaulio sukūrimą: „Pradžioje buvo žodis“. Žemės vadinimas jos vardais – vietovardžiais – tai yra maldos. Pagal A.G.Zubovo apibrėžimus malda – tai kreipimasis nesiekiant nieko sau, o tarnaujant. Pakeitus ar sunaikinus vietovardį, pakeitus kapus (kaip kad lietuviški kapai skelbiami lenkiškais) ar prikaišiojant menamų naujų „kitos kultūros kapų“ (kaip kad Šnipiškėse prie Gedimino pilies, kur jų nebūta ir nerasta), autokratinis Lietuvos pagrindas yra naikinamas. Ežeras ar upė be vardo – tai vanduo, smėlis ir kt.

       Dabar prie ko čia mirtis ir kultūra. Kultūra kilo iš religijos, o religija surišta savo kilme su mirtimi. Ne visad mirtis suprasta vienodai. Rastas palaidotas neandertaliečio 6 mėn. embrionas su ginklais, maisto atsargom, galbūt išpjautas iš šalia jo palaidotos anksčiau mirusios motinos. Dar negimęs laikytas pilnaverčiu ir gyvu. (tai irgi iš to paties A.G.Zubovo paskaitų). Ir yra tokių, kurie gyvą šalį lako mirusia ir atitinkamai elgiasi – dalinasi palikimą, pavesdami vakarietiškai laidoti kitiems.

      Jei nužudomi vietovardžiai, kuriami „kitos kultūros“ kapai (lenkiški, elfiški, troliški ir žydiški), tai naikinama ir kultūra. Kultūra – ta tautos materialinės ir dvasinės veiklos visuma. Ir kultūra turi arealą. Bet koks „kitos kultūros“ atsiradimas mūsų kultūros areale – tai invazija ir infekcija. Jei mūsų kultūra gėris (o tai gėris, nes mes juk gėrio pozicijose), tai bet kokia infekcija gėrio areale – blogis. Dalintis ar mokytis reikia, bet mokslo ar dalybos objektai yra ne kultūra, o kitų kultūrų sukurti materialiniai ar intelektualiniai produktai.

      Todėl mūsų kultūros areale reikia naikint viską, kas kuria „kitų kultūrų“ arealus ir ginti tai, kas sudaro mūsų kultūros arealą. Filme „Herkus Mantas“ yra 2 reikšmingos frazės „priešai peržengė mūsų lavonus“ ir „laimėsim, jei naikinsim viską, kas svetima“ (filmas yra rutrakeryje skyrelyje „Kino CCCP“). Šios frazės apima tiek kapus, tiek vietovardžius.

      Kaip padaryti persilaužimą nuo 2009 m. besitęsiančioje „lenkų kultūros“ ir „žydų kultūros“ agresijoje prieš Lietuvą? Ar reikia toliau laukti krizės ir Rotšildo žvaigždžių Gedimino prospekte nepakanka?

      Simbolinis aktas būtų parkingo prie Sporto rūmų Vilniuje atkūrimas ir visų sinagogų nugriovimas, bei vadinamos „žydų tautinės mažumos“ anuliavimas. Tegu neapsimeta šlangais, niekas netiki tomis jų „žydų tautos istorijomis“, tuo kad egzistuoja kažkokia „žydų kultūra“ ir kitomis nesąmonėmis.

       „Žydų tauta“ Lietuvoje žemės nedirbo, o kultūra susijusi su žemdirbyste ir kultūros arealu. Kultūra negali būti be arealo (kas netiki, nuvažiuokit į Kirtimų taborą pasigėrėti), o vadinamas „Jidišlandas“ projektuojamas mūsų kultūros areale.

       Apie šūdlenkių kličkes – būtina prilygint vietovardžio išniekinimą, "atžymint“ jį vietovėje, kapo išniekinimui. Nes kapas ir vietovardis – tai 2 tos pačios autokratijos dalys. Viena dalis mirusi ir perdavusi kultūrą, kitą dalis – vietovardis – gyva ir reiškianti kultūros arealą.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 30 Geg 2013 13:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 30 Geg 2013 13:56
Pranešimai: 1
Įdomiai ;)

_________________
N18.pigu.lt parduotuvėje


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007