Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 29 Bal 2024 23:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Sau 2011 14:54 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27112
Miestas: Ignalina
Laima Vabašienė. Kokios tolerancijos bus mokoma mokykloje?


http://www.bernardinai.lt/straipsnis/20 ... loje/56601

2011-01-25

       Netrukus mokyklas gali pasiekti Švietimo ir mokslo ministerijos finansuojami projektai, kurių ugdymo turinys gali daryti žalą vaikų psichinei sveikatai ir socialinei savirealizacijai.

      Vienas iš tokių projektų „Mokytojų, moksleivių, tėvų ir NVO atstovų tarpkultūrinių gebėjimų plėtra" remiasi J. Reingardės, N. Vasiliauskaitės R. Erentaitės parengtu tyrimu „Tolerancija ir multikultūrinis ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose“.

      Minėtas tyrimas yra parengtas pagal pabėgėlių integracijos programą, tačiau tyrimo rekomendacijose kaip svarbiausia problema išskiriama tai, kad mokyklose per mažai kalbama apie homoseksualumą. Tad kokią žinią išgirs vaikai?

      Tai „gender mainstreaming“ arba lietuviškai „lyčių lygių galimybių“ teorija. Viena vertus, ja siekiama, kad moterys žūtbūt dalyvautų visose gyvenimo sferose lygiai su vyrais, kita –„gender“ termino tikrosios reikšmės diegimas visuomenėje.

      Teigiama, kad lyčių („gender“) yra daugiau nei dvi ir kad žmonių skirstymas į vyrus ir moteris kyla iš patriarchalinės visuomenės – t.y. tokios, kurioje vyrai dominuoja ir išnaudoja moteris, todėl kovojama dėl „lyčių stereotipų“ atsisakymo ir tradicinės – „homofobiškos“ – šeimos sugriovimo. „Lytim“ ši teorija vadina lytinio potraukio orientaciją: heteroseksualas, gėjus, lesbietė, biseksualas (t. y. 4 ar daugiau). Teigiama, kad žmogus gali būti laimingas ir sveikas pasirinkęs lytį, kuri nesusijusi su biologine ir skatinama eksperimentuoti.

      Nors ši teorija nepagrįsta jokiais įrodymais (tiksliau, atvirkščiai), nei sveika nuovoka, nei universalia žmonijos patirtimi, ji turės būti įgyvendinama, keičiant vadovėlius bei ugdymo programas.

      Kokius pakeitimus siūloma daryti?

      Pavyzdžiui, tirdami vieną mokyklinį etikos vadovėlį, autoriai nurodo jų nuomone stereotipų formavimą vaikams: „Užuot lavinus kritinį mąstymą, skatinamas kognityvinis paprastumas, polinkis į stereotipus, naivias schemas, aklas pasikliovimas „liaudies išmintimi“, Katalikų Bažnyčia ir „tradiciniais autoritetais““. Piktinamasi vadovėlio nuostata, kad „visi pacituoti klasikai (Markas Aurelijus, G. K. Chestertonas, M. Valančius ), tiek folkloro tradicijos apie moralę, autoritetą, nusistovėjusias bendruomenines normas manė tą patį, visi jautė pagarbą tai pačiai tradicijai, visi laikėsi tos pačios moralės.“

      Bet juk iš tikro mūsų kultūrą formavo aukščiausi krikščionių, antikos, taip pat musulmonų minties, teisės ir mokslo pasiekimai. Ji iš tiesų pagrįsta bendražmogiškomis vertybėmis ir archetipais. Ar Markas Aurelijus (kurio pažiūros laikomos artimomis krikščioniškoms) nesakė, kad „net tavęs nekenčiantieji pagal savo prigimtį yra tavo draugai“? Kadangi kalbame apie pabėgėlių integraciją, prisiminkim ir Konfucijaus mokymą, kad žmogaus gyvenimo tikslas yra tobulinti save. Musulmonų pasaulėžiūrai taip pat artimesnės mūsų etinės tradicijos, nei „senos“ moralės atmetimas.

      Toliau istorijos vadovėlyje tyrimo autoriai mato net nacizmo apraiškų, o apklausę vaikus randa daugybę mąstymo stereotipų, pradedant šeimos samprata, baigiant kitataučiais ir homoseksualais. Bet ar visada stereotipai yra blogis? Jie, pavyzdžiui, gali rodyti, kas žmogui yra sveika ir patikrinta daugelio kartų.

      Tačiau leidinyje raginama naikinti visus stereotipus. Kaip tai padaryti? Kad ir keista, pasitelkiant minėtą „gender“ programą: „rekomenduotina mokyklos aplinkoje ypač stiprinti švietimą lyčių lygybės ir seksualinės orientacijos įvairovės bei nediskriminavimo srityje. Būtina ugdyti mokinių gebėjimą atpažinti heteroseksizmą ir jo poveikį skirtingoms socialinėms grupėms, taip pat pristatyti alternatyvias lyties bei seksualumo sampratas. Homofobija neatsiejama nuo dualistinio patriarchalinio lyčių modelio taikymo“.

      Kitaip tariant, teigiama, kad gerai sutarsim su pabėgėliais, jei homoseksualumą paskelbsime norma, o gal siekiamybe, o tradicinę lyčių skirtingumo sampratą ir santykius – blogio priežastimi (įdomu, ką apie tai mano pačių „lyčių lygių galimybių“ gynėjų šeimos?).

      Ar visa tai tiesa? Ar ne šeimoje per šimtmečius išsaugotas mūsų tautinis identitetas, nepriklausoma dvasia, ar ne tradicinėse aukštos moralės šeimose išaugo mūsų šviesuoliai?

      Tiesa, lietuviška šeima serga, bet ar leisim ją visai sugriauti?

      Antilopės gindamos jauniklius apstoja juos ratu, atsukdamos ragus pavojui. Manau, kad lietuviai tada norės gimdyti ir auginti vaikus, kai visi elgsimės kaip tos antilopės. Jau matėme vaikų gynimo ženklų. Mūsų tauta daugiau vadovaujasi intuicija, todėl kartais nemokam žodžiais paaiškinti, bet jaučiame, kai kažkas yra ne taip.

      Daugelyje Vakarų valstybių minėtas stereotipų naikinimas taikomas mokyklose vis agresyviau, mokant vaikus mums sunkiai suvokiamų dalykų ir nepaisoma tėvų nuomonės.

      Kaip tas įsigalėjo?

      Aišku, suveikė netikėtumo efektas, juk buvo motyvuojama „vaikų švietimu“ ir „tradicijų neapribotu lytiškumo supratimu“, „prigimtine vaiko teise“, „mažumų gynimu nuo diskriminacijos“. Skamba įtaigiai, o šiuolaikinė visuomenė dar neranda argumentų, kurie išaiškintų tikrąjį šių burtažodžių turinį ir pagrįstų, kad moralės nepaisymas ir viešas melas yra pavojingi.

       Be to, „lygių galimybių“ nešėjai jau tapo politine jėga, turinčia strategiją, suburia ir paruošia jaunimą veiksmingai skleisti idėjas. „Progresyviausiose“ šalyse jau įstatymiškai reglamentuota net vadinamoji  hate speech („neapykantos kalba“), tai cenzūra, kuri draudžia kritiką. Tikriausiai nemažą įtaką daro ir suinteresuotos grupės, pavyzdžiui, pornoindustrija, kontraceptikų gamintojai ir kt.

      Koks tai procesas žvelgiant plačiau?

      V. Bukovskis, žymus rusų disidentas, politinis ir visuomenės veikėjas, vadina šią įsigalinčią  ideologiją politkorektškumu – visuomenės „sulyginimu“ („Bernardinai“ 2010 05 14).

      Siekiant ginti mažumas iš tikrųjų daroma žala.

      Pavyzdžiui, kai dėl neįgaliųjų įstatymas nurodo visoms parduotuvėms turėti prieigas, o tai žlugdo smulkųjį verslą, visoms moterims liepia grįžti į darbą, net jei jos nori auginti vaikus, dėl musulmonų viešai uždraudžiama švęsti Kalėdas, nors jie to neprašo, o tada suvaržomos ir musulmonų tradicijos.

      Aukštosios mokyklos privalo turėti numatytą juodaodžių dėstytojų procentą ir dar daug kitų keistenybių. Be to, būtinai atsiranda priešas, kuris trukdo lygiavai, kažkieno teisėtiems ar neteisėtiems reikalavimams. Priešais jau tapo vyrai, religija. Anot V. Landsbergio, kuriamas „gyvulių ūkis“(„Bernardinai“ 2010 05 18).

      Ideologiniai sprendimai  visada yra primityvūs, mechaniniai, neatsižvelgiantys nei į vidinį žmogaus pasaulį, nei į trapius, pasitikėjimu pagrįstus tarpusavio santykius.

      Sunku prognozuoti, kas atsitiks, jei šiuolaikinė visuomenė bus supriešinta, o vaikams sakoma netiesa ir griaunama jų dorovė. Tai tikrai nepadės pabėgėliams organiškai įsilieti į mūsų gyvenimą ir gresia nelaimėmis.  

      Įsitikinkime, kad yra tikrai gerai veikianti pabėgėlių integravimo programa, kuria remiasi pradinė mokykla „Saulės spindulys“ Kroatijoje. Šis projektas pradėtas 1995 m. po dramatiško konflikto, skaudžiai palietusio Kroatijos, Bosnijos ir Serbijos tautas. Tai tikras indėlis į kultūrą ir taiką. Į šią mokyklą priimami įvairių etninių grupių ir religijų pabėgėlių vaikai iš karo zonų. Ugdymas vyksta bendražmogiškų vertybių pagrindu, priimant kitą su jo kultūra, leidžiant būti savimi ir nieko neprimetant. Tai davė patirtį, kuri jau žinoma ir naudojama visuose žemynuose. Šiuo projektu taip pat domisi dėstytojai musulmonai ir studentai iš įvairių šalių. Kodėl neperimti šios patirties ir mums, užuot pasidavus ideologiniam spaudimui?

Bernardinai.lt
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/20 ... 1/asc#list

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 25 Sau 2011 16:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 07 Spa 2009 23:09
Pranešimai: 428
Miestas: Vilnius
     Aiškiai vedamas tautos naikinimo ir masių mankurtizavimo procesas su visa "tolerancija" ir kitokiomis degeneracijos apraiškomis. Lietuvą tegali išgelbėti Nacionalinė Revoliucija!

_________________
"Nacionalizmas yra dvasinė revoliucija." - Horia Sima.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 24 Kov 2011 17:59 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27112
Miestas: Ignalina
A.Kubilius siūlo skirti 100 tūkst. P.Gražulio tolerancijos ugdymui


http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=43560159

Eglė Samoškaitė, http://www.DELFI.lt
2011 kovo mėn. 24 d. 15:56

      Premjeras Andrius Kubilius juokais siūlo skirti bent 100 tūkst. Lt neapykanta homoseksualams pagarsėjusio Seimo nario Petro Gražulio tolerancijos ugdymui.

      Taip jis atsiliepė į P. Gražulio pasipiktinimą, kad Švietimo ir mokslo ministerija neva skyrė 1 mln. Lt tolerantiško seksualinio ugdymo programai, skirtai 5-12 klasių moksleiviams.

      „Jūsų kabineto narys, švietimo ministras šiais metais skyrė beveik milijoną litų 5-12 klasėms vykdyti tolerantiško seksualinio švietimo programą. Kaip manote, kaip atsilieps jūsų programinei nuostatai šis seksualinis ugdymas? Konservatorių partijos programai už šeimos instituto tvirtinimą? Ir šią programą įgyvendins Tolerantiško jaunimo asociacija, kuri viešai reiškia neapykantą heteroseksualams. Tai koks čia bus tolerancijos diegimas ir kaip jūs vertinate savo kabineto narį už šitokią veiklą“, - piktinosi P. Gražulis.

      Tolerantiško jaunimo asociacija, be kitų savo tikslų, teigia siekianti ugdyti įvairioms mažumoms tolerantišką jaunimą, tačiau dažniausiai ši asociacija minima, kai kalbama apie seksualinių mažumų teises ir laisves ar diskriminaciją.

      Tačiau A. Kubilius į P. Gražulio klausimą neatsakė, tik pajuokavo, kad 10 proc. nuo šio milijono galėtų būti skirta paties P. Gražulio tolerancijos ugdymui.

      „Aš manau, kad nuo tol milijono galėtų kokis 10 proc. skirti asmeniškai jūsų tolerancijos ugdymui, tai būtų nemažai pažangos. O tiesą sakant aš nežinau, kas yra šeimos instituto tvirkinimas, tai negaliu atsakyti į klausimą“, - juokaudamas į klausimą atsakė A. Kubilius, sąvoką „tvirtinimas“ parlamentaro klausime pakeisdamas į „tvirkinimą“.

http://www.DELFI.lt

Komentarai Delfi
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... &com=1&s=1
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... &com=1&s=5

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 12 Bir 2011 17:47 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27112
Miestas: Ignalina
Šaltinis - ET pareigūnas: ilgainiui žmonės supras, kad homoseksualų paradai – gana normalu

http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=46516453

Komentarai
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... &com=1&s=5

Įdomu,
2011 06 12 17:40


     Ar Komisaras kada nors skaitė BIBLIJĄ.

     Iš BIBLIJOS:

18..Viešpats kalbėjo Mozei tardamas:

22. Nesugulsi su vyriškiu tarsi su moterimi; tai pasibjaurėtina.

23. Neturėsi lytinių santykių su jokiu gyvuliu ir nesuterši savęs gyvuliu; nei jokia moteris leisis gyvuliui turėti su ja lytinių santykių; tai begėdiškas iškrypimas.

24. Nepasidarykite nešvarūs nė vienu šių papročių, nes tokiais papročiais susiteršusios tautos, kurias išvarau jūsų akyse.

25. Taip buvo suterštas kraštas, todėl nubaudžiau jį už jo kaltę, ir pats kraštas išvėmė savo gyventojus

26. Jūs turite laikytis mano įstatų ir mano įsakų, ir jūs - nei pilietis, nei ateivis - negalite daryti šių pasibjaurėtinų dalykų

28. Antraip kraštas išvems jus už suteršimą, kaip jis išvėmė prieš tai buvusią tautą.

28. Kas padaro vieną šių pasibjaurėtinų dalykų, bus pašalintas iš tautos.

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 18 Lap 2016 18:43 
Prisijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27112
Miestas: Ignalina
Lietuviai tolerantiškiausi pasauly


http://www.respublika.lt/lt/naujienos/l ... i_pasauly/

2016 lapkričio mėn. 18 d. 12:17:06
Edita SIAVRIS, zinios@vakarozinios.lt

Lapkričio 16-ąją minėjome Tarptautinę tolerancijos dieną. Apie tai, kiek likę tikrosios tolerancijos ir ar ji netampa manipuliacijos įrankiu, kalbėjomės su Lietuvos žmogaus teisių asociacijos pirmininku Vytautu BUDNIKU.

- Mūsų šalyje yra judėjimų, kurių skleidžiamos vertybės yra lietuvybė, Tautos išlikimas, tačiau neretai tokie judėjimai vertinami kone kaip šalies priešai. Kaip tokią situaciją vertinti tolerancijos požiūriu?

- Pirmiausia mes turėtume sau atsakyti, ką reiškia „toleruoti“.

Ar toleruoti kokį nors skirtumą ar blogį? Jeigu kalbėtume apie tam tikrų įsitikinimų skirtumus, žinoma, kitokį gali toleruoti. Tačiau jeigu žmogus skleidžia blogį, ką reiškia tada jį toleruoti? Neprivalau tokio žmogaus toleruoti.


Visuomenė turi apsibrėžti savo vertybių sistemą, paskui kalbėti, ką tose vertybėse galime toleruoti, o ko negalime. Nacionalumas, tautiškumas yra vertybė. Ir kaip gali netoleruoti žmonių, kurie tas vertybes gina?

Žodžiu „tolerancija“ specialiai manipuliuojamos ir painiojamos sąvokos, visiškai nesusijusios su tikra tolerancija, jeigu mes atsispirtume nuo vertybių skalės, vienu atveju reikia toleruoti, kitu - nereikia. Absoliutaus tolerantiškumo negali būti, nes, kaip minėjau, blogiui tolerancijos negali būti.

- Visuomenėje daug diskusijų dėl tolerancijos kelia čigonų klausimas. Natūralu, kad žmonės nenori gyventi šalia čigonų, kurie užsiima nusikalstama veika.

- Reikėtų įsigilinti ir jautriai pažiūrėti į jų gyvenimą ir tradicijas, kurios yra unikalios. Išsilavinimas jiems nėra didžiausia siekiamybė. Tą reikia toleruoti, suprasti, kad jų tokios tradicijos, pamažu siekti, kad šie žmonės būtų išsilavinusi bendruomenės dalis, ir padėti jai integruotis. Kita vertus, blogybių, kurias daro bendruomenė ar atskiri jos nariai, negalima toleruoti. Visa tai suplakti į vieną krūvą ir padaryti „kokteilį“, kad arba mes juos toleruojam, arba netoleruojam, - tai trumparegystė. Jų veiklai Vilniaus tabore jokios tolerancijos negali būti.

- Kada tolerancija tampa manipuliacijos įrankiu ir kam toks įrankis naudingas?

- Šis manipuliacinis įrankis dažnai naudojamas politikų. Kai jiems nepatogu, tai jie netoleruoja, kai patogu - toleruoja. Žmonės nacistais, fašistais apšaukiami, tačiau tai yra etiketės. Jeigu pagal jas spręstume ir darytume rimtas išvadas, tokios išvados būtų labai nepatikimos.

- Lenkija, Vengrija, Čekija šiuo metu mėgstamos linksniuoti kai kurių politinių veikėjų kaip labai netolerantiškos šalys. Kliūva jų nenoras priimti pabėgėlius ir savų piliečių teisių akcentavimas. Nejau negali būti tolerancijos šalių nacionaliniams interesams?

- Dėl pabėgėlių - pirmiausia užduočiau oponentui klausimą: ar tikrai visi yra pabėgėliai? Pagal Ženevos konvenciją yra apibrėžimas, kas yra pabėgėlis. Jo krašte vyksta karas, jį persekioja, jam gresia mirtis ar susidorojimas, jis negali grįžti į savo kraštą. Bet argi atvykėlis iš Maroko, valstybės, kur nevyksta jokie persekiojimai ir karas, yra pabėgėlis? Svarbu atskirti, kas yra pabėgėliai, o kas ekonominiai migrantai. Pabėgėliams reikia padėti, jei jiems gresia pavojus. Prisiminkime ir savo prieškario istoriją, kokia mūsų tautai buvo reikšminga kitų šalių pagalba. Tačiau jei su pabėgėliais atvyksta migrantai, tai čia dviveidystė. Neslėpkime tikrųjų tikslų. Jeigu kam nors reikia migrantų, tegu kviečiasi pas save, duoda darbo, būstą, bet valstybei, kuriai migrantų nereikia, nereikia primesti tokios praktikos. Gal tos šalys priimtų pabėgėlius, jei būtų sistema, kuri tokius žmones atskirtų.

Kita vertus, kiekviena suvereni valstybė turi teisę apsispręsti, kiek pabėgėlių priimti, kiek migrantų priimti. Sutinku, kad yra Europos Sąjungos bendrumas, turi būti bendros nuostatos, tačiau bendrai turi būti priimami ir sprendimai, kad visos šalys susitartų. Tokia ir buvo pradinė ES idėja, kad visos šalys susitaria ir, jeigu priima tam tikrą skaičių pabėgėlių, pasiskirsto juos, bet niekas negali primesti savo valios, kuriai valstybei priimti, jeigu ji to nenori. Taigi ir matome tą skirtumą, kad smerkiama Lenkija, Vengrija ir taip toliau. Lietuva savo įsipareigojimus vykdo todėl, kad nepatraukli šalis. Jeigu mes migrantus su didžiausiu džiaugsmu priimtume, mūsų politika būtų nesuprantama: savus piliečius tarsi išvarome - jau bus milijonas emigravusių, - o kviečiame, kad kiti užimtų tą tuščią vietą. Vėlgi, ar galėtų būtų tolerancija tokiam dalykui? Jei būtų, manyčiau, tai būtų piktnaudžiavimas.

- Valstybė yra šeima. Jei šeimoje suserga artimasis, mes jį pirmiausia slaugome, o ne pas kaimyną bėgame. Tai kodėl migrantų klausimu šalys turi spręsti ne pagal šeimos modelį?

- Politinė ir pilietinė visuomenė gali egzistuoti remdamasi šeimos principais. Jeigu tuos principus išardome, jau ne visuomenė, o neaišku kas daromės, kaip migrantai gyvename tada ten, kur pakliūva.

- O kaip dėl ekonominių šalies interesų - štai naujasis Amerikos prezidentas Donaldas Trampas akcentuoja, jog amerikiečiai turėtų darbo vietas, nes jie svarbiausi šaliai. O daug gamyklų iškelta į Meksiką, Kiniją. Vėlgi - ar tokias kalbas galime toleruoti?

- Mes galime toleruoti stambiojo kapitalo interesus, kad jam reikia siekti kuo didesnės apyvartos, sukaupti pelno. Stambiajam kapitalui visiškai nerūpi, iš kur jis tą pelną gaus - iš Amerikos ar Kinijos darbo rinkos; jis investuoja ten, kur pigiau jam.

Tačiau ar kapitalas toleruoja žmonių interesus, kad visa gamyba perkeliama į kitas valstybes? Juk žmonės netenka darbo vietų, neturi jokio uždarbio. Taigi atsiranda dvi tolerancijos, vienu atveju svarbu laisvas kapitalo judėjimas; kitu atveju - šalies visuomenė turi iš kažko gyventi ir verstis, vaikus maitinti. Žmonių poreikiai nėra antraeiliai.

Prioritetus nustato visuomenė ir valstybė.

Jeigu visuomenė, jos prezidentas nustato, kad prioritetas yra susigrąžinti savo darbo vietas ir plėtoti gamybą savo šalyje, tai yra visuomenės sprendimas ir jam, beje, turi paklusti ir stambusis kapitalas, kuris yra sudėtinė visuomenės dalis.

- Socialiniai tyrimai rodo, kad mes, lietuviai, esame vieni labiausiai diskriminuojamų tautų pagal daugelį aspektų. Ar tokie tyrimai objektyvūs? Juk diskriminacija yra globali problema.

- Mūsų žmonės diskriminuojami pirmiausia dėl netolygaus valstybės bendrojo gėrio paskirstymo. Yra didžiulė socialinė atskirtis, palyginti su kitomis ES šalimis. Tarp uždirbančiųjų daug ir mažai yra skirtumas apie 10 kartų, kai kitur skirtumas yra maždaug trys kartai.

Kalbant apie diskriminaciją, mes visada rastume visokių apraiškų, bet kokios jų svarbiausios yra, kokie prioritetai? Akcentuodami tam tikras diskriminacijos sritis, mes tarsi mėginame nukreipti žmonių pagrindinį dėmesį nuo svarbiausių pažeidimų. Pasikartosiu, kad žmonės gyvena nepritekliuje, mūsų penktadalis vaikų gyvena žemiau skurdo ribos.

Sakyčiau, Lietuvoje gyvenantys žmonės yra labai tolerantiški ir pakantūs, skirtingai nei kitose valstybėse. Nėra čia nei susirėmimų, mūsų visuomenė yra nuostabi, reikia ja didžiuotis ir džiaugtis, o kad kartais ieškoma preteksto parodyti, jog mūsų visuomenė homofobiška, kažkokie nacionalistai, tai čia tik politikų darbotvarkės klausimas.

- Tikrai turi būti labai tolerantiškas žmogus, kad susimokėjęs komunalinius mokesčius, įsigijęs vaistų, mėnesį gyventum iš kelių eurų.

- Orumas taip žeminamas, o mūsų žmonės pakantūs, tai nuostabi visuomenė.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

Komentarai
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/l ... komentarai

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007