Pagrindinis diskusijų puslapis

Nacionalistas - Tautininkas - Patriotas - Žygeivis - Laisvės karys (Kalba - Istorija - Tauta - Valstybė)

"Diskusijų forumas" ir "Enciklopedija" (elektroninė virtuali duomenų bazė)
Pagrindinis diskusijų puslapis
Dabar yra 10 Geg 2024 09:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2009 22:00 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27136
Miestas: Ignalina
Peticija: Lietuvos geležinkeliai

PRAŠYMAS PERSIŲSTI KUO PLAČIAU IR TOLIAU...

     Mieli Lietuvos žmonės,

     Šį  ketvirtadienį (2009 m. spalio 15 d.) Seime bus svarstomas „Lietuvos Respublikos transporto veiklos pagrindų įstatymo 1, 2 straipsnių pakeitimo ir 13 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymas“, kuriuo numatoma, kad „Lietuvos Geležinkeliai“ (toliau „LG“) nebeįsipareigotų vykdyti „visuomenės aptarnavimo viešųjų paslaugų įsipareigojimų vykdymo organizavimo“, t.y. kad „LG“ turėtų teisę nebevežti ir nebeorganizuoti keleivių vežimo geležinkeliais.

     Šio įstatymo ištakos galėtų būti siejamos  su plačiai pagarsėjusiu „2K“ projektu, kurį V. Pociūnas buvo ištyręs ir pateikęs seimui kaip galimai žalingą Lietuvai projektą. Kaip tuo metu buvo rašoma spaudoje , pažymoje buvo tvirtinama, kad „2K“ projektu Rusija siekia kontroliuoti ne tik tranzitą per Lietuvą, bet ir gauti Kaliningrado uostui finansinę Europos Sąjungos paramą.

     Buvo numatoma, kad tranzito organizavimas bus atiduotas privačioms Rusijos kompanijoms, o šalių vyriausybės nuo šio proceso nusišalins. Taip dar didesnis krovinių kiekis, galbūt net ir Baltarusijos kroviniai, keliaus per Karaliaučiaus uostą. VSD pažymoje buvo pabrėžiama, kad vienas pavojingiausių dalykų Lietuvai yra tai, kad įmonėse, susijusiose su krovinių tranzitu per Lietuvą, gali dirbti buvusių ir esamų Rusijos bei Baltarusijos specialiųjų tarnybų darbuotojai.

    Tuometinis VSD generalinio direktoriaus pavaduotojas D. Jurgelevičius iš VSD trečiosios valdybos Transporto skyriaus viršininko Raimundo Burkovskio (šiuo metu keleivių vežimo direkcijos direktorius) atėmė šią bylą ir pradėjo trukdyti jų tyrimui, o vėliau kaip ir V. Pociūną išstūmė iš departamento.

    Tuometinis VSD direktorius M. Laurinkus pradėjo neigti pažymos apie „2K“ buvimą, kas rodė vidines įtampas pačiame VSD. Jau tuomet buvo kalbama, kad „LG“ yra Rusijos geležinkelių padalinys Lietuvoje.  Apie galimą keleivių nebevežimą pradėta šnekėti spaudoje šiais metais, apie tai prabilus „LG“ vadovybei.

    Praėjusiais metais „LG“ nuostoliai siekė 122 mln. litų, o šiais metais pranašaujama iki 180 mln. litų nuostolio. Tačiau pati „LG“ nuostolingai nedirba, dėka pelningos krovinių pervežimo bendrai bendrovė dirba pelningai (grynasis pelnas susumavus visas veiklas ir sumokėjus visus mokesčius 2008 metais siekė 109 mln. litų, atitinkamai 2007 metais 133 mln. litų).

    Nepaisant pelno praėjusiais metais susisiekimo ministras E.Masiulis siūlo, kad „LG“ išvengtų 50 mln. litų dividendų už pelningus 2008 metus mokėjimo į valstybės biudžetą finansinio sunkmečio metu, nes jų reikės padengti šių metų keleivių vežimo nuostolius, kitaip sakant paruošti idealią prekę privatizavimui be jokių skolų, nors pati vyriausybė gyvena skolon. Toks keleivinio vežimo atsisakymo precedentas būtų nematytas nuo karo laikų.  

    Įdomus ir keistas šio įstatymo projekto nepastebėjimas spaudoje, kuri užsiėmusi D. Kedžio bylos svarstymu ir neįtikinamiausių versijų galvojimu. Žibalo į ugnį įpylė ir savotiška rebusą žiniasklaidai ir visuomenei pateikė Socialdemokratų būstinių „sprogdinimai“.

    Visa tai net leidžia teigti, kad tai yra sąmoningai nuo visuomenės uždengiama, turint omenyje kad „LG“ yra išlikęs vienintelis stambus strateginis kąsnis Lietuvoje. Logiškai mąstant, šis įstatymo projektas yra dirva Lietuvos Geležinkelių jau senai šnekamai privatizacijai, kad investuotojas neturėtu priverstinio nuostolio. "Lietuvos geležinkelių" vadovas S.Dailydka, kaip ir dauguma vadovybės yra viešai vadinama „socialdemokratų užuovėja“.

    Prieš rinkimus į seimą buvo atidaryta dauguma nuostolingų maršrutų, vieša paslaptimi žinoma kaip būdu įsiteikti socialdemokratų rinkėjams, tad susidaro įspūdis, kad taip bandoma parodyti „LG“ nuostolingumą ir būtinybe privatizuoti.

    Gilinantis į socialdemokratų įtaką bei užsienio spec. tarnybų interesą Lietuvos Geležinkeliams, įdomu, ar „išpuoliai“ prieš socialdemokratų būstines nėra tik atsitiktinis visuomenei rebusas, skirtas užmaskuoti įstatymo projekto balsavimą ketvirtadienį, kaip tai buvo daroma kitais valstybei svarbiais klausimais.

    Tad kreipiuosi į žiniasklaidą ir visus neabejingus Lietuvai žmones: prašau neleiskime šiam suplanuotam, paskutinio stambaus valstybinio kapitalo įmonei ilgainiui pereiti į mums nenaudingą sandorį, bei neleiskime sunaikinti keleivinio transporto geležinkeliais.

Pasirašo neabejingi Lietuvos ateičiai žmonės

Pasirašyti peticijoje galima http://www.e-peticija.lt/peticija/32

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Paskutinį kartą redagavo Žygeivis 18 Spa 2009 17:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 15 Spa 2009 13:57 
Atsijungęs
Svetainės tvarkdarys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Spa 2006 01:16
Pranešimai: 27136
Miestas: Ignalina
Transporto veiklos pagrindų įstatymo pataisos grąžintos iniciatoriams tobulinti


2009 m. spalio 15 d. pranešimas VIR

(iš Seimo plenarinių posėdžių)

    RYTINIS POSĖDIS

    Nepritarus Transporto veiklos pagrindų įstatymo 1, 2 straipsnių pakeitimo ir 13 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektui Nr.XIP-997(3)ES po svarstymo (balsavo: už – 50, prieš – 32, susilaikė 36), nutarta įstatymo projektą grąžinti iniciatoriams tobulinti (bendru sutarimu).

    Svarstomas įstatymo projektas numato iš Transporto veiklos pagrindų įstatymo išbraukti nuostatas, reglamentuojančias visuomenės aptarnavimo įsipareigojimų vykdymą.

    Socialdemokratas Vytenis Povilas Andriukaitis, abejodamas, ar pasirinktas šis pasiūlymas atitinka mūsų šalies geležinkelių strateginius tikslus, sakė: „Ar toks direktyvos perkėlimas daugiau turbūt formalus yra deramai išnagrinėtas, ekonominiu, makroekonominiu, infrastruktūros ir kitais požiūriais? <...> Noriu labai atsakingai pareikšti, kad be galo, svarbu suvokti, kad geležinkelių direktyvos taikymas yra neatsiejamas nuo šalies geležinkelių integravimosi į regionines arba transnacionalines struktūras“.

    Atsižvelgiant į Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos seniūno Jurgio Razmos pasiūlymą (frakcijos vardu), nutarta daryti svarstymo pertrauką iki kito posėdžio (vakarinio) ir lydimųjų įstatymų projektų (balsavo: už – 53, prieš – 49, susilaikė 14).

_________________
Tautos jėga ne jos narių vienodume, o vienybėje siekiant pagrindinio tikslo - Tautos klestėjimo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 20 Spa 2009 23:34 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Geg 2009 14:59
Pranešimai: 631
Miestas: KAUNAS
    Geležinkeliai, net ir Europoje, yra svarbus transporto, prekių pervežimo ir keleivių pervežimui elementas. Ypač gerai organizuotas vokietakalbėse valstybėse. Įdomus ir Paryžiaus geležinkelių tinklas.

    Lietuvos geležinkelius būtina išsaugoti ir jau seniai pervesti į europinio standarto tinklą, nes tai yra ir gynybinis elementas.

    J.PR. Lietuva pirmiausia.

_________________
J.PR. Lietuva pirmiausia.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powereddd by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007